ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

ultimate vc addons چه امکاناتی به صفحه ساز شما اضافه می کند؟

می دانید ویژگی های افزونه ultimate vc addons چه امکاناتی به صفحه ساز شما اضافه می کند؟ یکی از ویژگی های ویژوال کامپوزر، تکمیل امکانات آن با ابزارهای جانبی ساده و سبک است. افزودنی ultimate vc addons پلاگینی است که افزونه های اضافی ویژوال کامپوزر را در خود جای داده و با این صفحه ساز ادغام می شود. بیایید با هم بررسی کنیم این پلاگین چه امکاناتی به visual composer اضافه می کند؟

0
08 دی 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

همانطور که اشاره شد، افزونه ultimate vc addons یک ابزار تکمیلی برای ویژوال کامپوزر (Visual Composer) است. اگر برای ایجاد صفحات وب­ سایت خود از این صفحه ساز استفاده کرده ­اید، می­ توانید امکانات اضافی و تکمیلی به آن بیافزایید. ویژوال کامپوزر، دارای امکانات فراوانی است که بدون نیاز به کدنویسی و تنها از طریق Drog & Drop (کشیدن و رها کردن) می­ توانید از آن‌ ها در سایت خود بهره ببرید و به آسانی صفحه­ های دلخواه خود را بسازید.

اگر به دنبال یک سایت جذاب با قابلیت­ های بالا شامل افکت­ های انیمیشنی جذاب، آیکن­ های زیبا و کاربردی و بسیاری از قابلیت­ های اضافه دیگر هستید، حتما افزونه ultimate vc addons را در سایت خود نصب کنید. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی­ ها و امکانات فوق العاده آن آشنا کنیم.

معرفی المان های ویژوال کامپوزر

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات افزونه Ultimate VC Addons، حتما باید ویژوال کامپوزر را در سایت خود نصب کنید، سپس آن را به سایت خود اضافه کنید. با استفاده از این افزونه می‌ت وانید المان­ های مختلفی به صورت ساده یا انیمیشنی به سایت خود اضافه کنید. تمام عناصر موجود در این افزونه دارای ویژگی ریسپانسیو یا واکنش گرا بوده و در دستگاه ­های مختلف با ابعاد صفحه نمایش متفاوت مثل لپ­تاپ، موبایل، تبلت و … به خوبی قابل ارائه می­باشد.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه ویژوال کامپوزر 💚 (افزونه Visual Composer اورجینال)
دسته بندی : افزونه صفحه ساز وردپرس
5655
فروش
88%
رضایت

در فهرست زیر، برخی از مهم ­ترین امکانات و ویژگی­ های اضافه­ ای که این افزونه در اختیار شما قرار می ­دهد، معرفی شده ­اند. شایان ذکر است که این امکانات در افزونه ویژوال کامپوزر وجود ندارند.

المان های ویژوال کامپوزر | افزونه های اضافی ویژوال کامپوزر

قبل از هر چیز افزونه ویزوال کامپوزر را دانلود و نصب کنید.

امکانات و ویژگی های افزونه ultimate vc addons

  • جعبه اطلاعات (Info Box)

با استفاده از آن، امکان نمایش اطلاعات مهم در وب­سایت شما به صورتی زیبا و جذاب وجود دارد.

  • لیست اطلاعات (Info List)

با استفاده از آن می­ توانید فهرستی از اطلاعات مانند قیمت در خصوص موارد مختلف مانند محصول، خدمات و … را به کاربران سایت خود نمایش دهید.

  • جدول اطلاعات (Info Table)

از طریق آن می­توانید یک جدول زیبا جهت ورود اطلاعات مختلف در سایت خود ایجاد کنید.

  • دایره اطلاعات (Info Circle)

جهت نمایش اطلاعات مورد نظر خود به صورت یک نمودار دایره­ای زیبا، می‌توانید از این المان استفاده کنید. امکان افزودن لینک به این دایره نیز وجود دارد.

  • جعبه فلیپ یا باکس چرخنده (Flip Box)

با استفاده از این المان قدرتمند می­توانید جعبه ­های اطلاعات و دکمه CTA یا call to action را با هم ترکیب نمایید.

  • مجموعه آیکن

می ­توانید از بین مجموعه آیکن های متنوع و زیبای این افزونه، موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و به آسانی به سایت خود اضافه کنید.

  • شمارنده (Counter)

اگر قصد دارید برای رویداد های مختلفی مانند روز های باقی مانده تا حراج، روزهای باقیمانده تا افتتاح پروژه و … را با استفاده از یک شمارنده در سایت خود نمایش دهید، می ­توانید از المان­ های شمارنده جذاب و انیمیشنی این افزونه استفاده کنید.

  • بنر تعاملی (Interactive Banners)

با استفاده از آن می­ توانید انواع بنر حاوی تصویر و توضیحات مورد نظر خود را ایجاد و در سایت خود قرار دهید. در صورت نیاز امکان افزودن لینک و دکمه به این بنر ها وجود دارد.

  • جعبه پاپ­آپ

با استفاده از جعبه پاپ­آپ امکان ایجاد یک پنجره تبلیغاتی یا بنری وجود دارد که بر اساس زمان‌ بندی در تمام صفحات یا برخی از آن‌ها نمایش داده شود.

  • نقشه گوگل (Google Maps)

با استفاده از این المان که به صورت پیش فرض در المان های ویژوال کامپوزر وجود دارد، می­ توانید به آخرین API­ های گوگل دسترسی داشته باشید و از امکانات آن در سایت خود استفاده کنید.

  • دکمه پیشرفته (Advanced Buttons)

با استفاده از این المان می­ توانید با توجه به سلیقه خود دکمه­ های متنوع در طرح، فونت و افکت مختلف طراحی کنید.

  • پس­ زمینه

می­ توانید با توجه به سایت خود از پس ­زمینه ­های متنوع و زیبای این افزونه استفاده کنید. تصویر پس­ زمینه سایت شما می­تواند ثابت باشد؛ به این صورت که موقعیت آن هنگام پیمایش صفحه و جابجایی دیگر محتوا، تغییری نکند. گزینه دیگر حالت متحرک است که در آن پس­زمینه در صورت حرکت مکان نما حرکت می‌کند.

  • پس­ زمینه ویدیویی

امکان پخش یک ویدیو در پس­زمینه سایت وجود دارد.

  • بخش انیمیشن (Animation Block)

با استفاده از این المان می توانید تصاویر متحرک و انیمیشنی زیبا و تعاملی به بخش های مختلف سایت خود اضافه کنید

  • تایم لاین(Timeline)
به کمک این بخش المان های ویژوال کامپوزر می­ توانید یک تایم لاین زیبا برای سایت خود ایجاد کنید.
  • گوگل ترندز (Google Trends)

با این بخش افزونه های اضافی ویژوال کامپوزر آمار های مختلف شرکت گوگل برایتان قابل دسترس است. با دیدن آموزش گوگل ترندز امکان مشاهده روند جستجوی کلمات کلیدی، موضوعات و عبارات موردنظر شما را در طول بازه‌های زمانی خاص فراهم است.

  • مجموعه آیکن

افزونه آلتیمیت ادان دارای مجموعه ­ای از آیکن­ های زیبا و کاربردی است. علاوه بر این دارای مجموعه فونت آیکن­ های بسیار متنوع بوده و حتی می­ توانید فونت مربوط به آیکن ­های سایت خود را به صورت سفارشی ایجاد کنید.

  • تصاویر با جلوه های ویژه

برای افزودن عکس هایی با جلوه های ویژه مختلف مانند محو شدن هنگام حرکت موس روی آن‌ها یا نمایش توضیحات، می توانید از این افزونه استفاده کنید.

  • دکمه دو قلو

با استفاده از آن امکان افزودن دکمه های دو طرفه در سایت شما وجود دارد.

  • پنجره مودال (Modal Box)

به پنجره هایی گفته می شود که پس از نمایش، تا زمانی که بسته نشوند، امکان انجام هیچ کاری به کاربر داده نمی شود.

  • عناوین (Headings)

با استفاده از عناوین زیبا و مختلف این افزونه می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

  • نوشته فانتزی (Fancy Text)

با استفاده از نوشته های فانتزی می توانید به جذابیت سایت خود بیافزایید.

ویژگی­ های افزونه آلتیمیت ادان

  • پشتیبانی از افزونه چند زبانه wpml که برای چند زبانه کردن سایت وردپرس استفاده می شود.
  • پشتیبانی از افزونه ووکامرس که برای ایجاد فروشگاه اینترنتی در وردپرس کاربرد دارد.
  • می توانید چیدمان هر صفحه را متفاوت از صفحه دیگر طراحی کنید.
  • کاربری آن بسیار آسان و تنها با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) می توان صفحه های سایت را ایجاد کرد.
  • کاملا رسپانسیو و قابلیت اجرا در انواع مرورگر ها و صفحه های نمایش مختلف است.
  • دارای امکانات فراوان، جدید و خلاقانه برای طراحی المان های مختلف صفحه است.
  • امکان استفاده از پارالاکس در پس زمینه صفحه ها و قسمت های مختلف سایت با افکت های بسیار و قابلیت اسکرول شدن دارد.

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.