ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین افزونه های سئو وردپرس کدامند؟

.افزونه های سئو و ابزارهایی زیادی وجود دارد که به بهینه سازی سایت شما کمک می کنند به همین دلیل امروز به بررسی بهترین افزونه سئو وردپرس می پردازیم.

1
23 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

سئو (SEO) مخفف سه کلمه Search Engine Optimization یا بهینه سازی موتور جستجو، همان فرایند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک سایت در موتورهای جستجو است. به طوری که وب سایت ما برای گوگل قابل فهم تر و بهتر در دسترس کاربر قرار گیرد. سئوی سایت وردپرسی با استفاده از ابزارها و افزونه های در دسترس می تواند بسیار ساده تر از درخواست به برنامه نویسان وب سایت و تغییرات احتمالی در ساختار و افزودن تگ های کاربردی باشد.

در مقاله سئو چیست می توانید مفاهیم اولیه سئو را ببینید و در ادامه بهترین افزونه سئو وردپرس را انتخاب کنید.

افزونه Yoast SEO Premium

بهترین افزونه سئو سایت | بهترین افزونه های سئو وردپرس

افزونه Yoast SEO Premium پیشنمایش افزونه یواست سئو پرمیوم

افزونه Yoast SEO، شناخته شده ترین پلاگین سئو وردپرس است. نکته ای که این نسخه را از سایر نسخه های موجود متمایز می کند، فارسی سازی حرفه ای بخش آنالیزگر سئو مطالب و صفحات به صورت کاملا اختصاصی است. این محصول نیز به صورت اورجینال در اختیار شما قرار می گیرد.

چراغ راهنمای افزونه یواست سئو پرمیوم به سادگی تمام راهنمای شما در مسیر بهینه سازی و سئو وب سایت وردپرسی را انجام میدهد. به طوریکه می دانید کدام بخش ها را برای رسیدن به نتیجه بهتر باید تغییر یا اضافه کنید. هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید را در سایت خواهید دید و با یک کلیک آن را آپدیت می کنید. از دکمه زیر می توانید به جزئیات بیشتر دسترسی داشته باشید.

نکته: افزونه یواست و تمام افزونه های سئو تنها راهنمای فنی در مورد لینک های داخلی، خارجی، تگ های عنوان و متا ارائه می کنندو این بمنزله سئو محتوای سایت نیست. انتخاب کلمات کلیدی و درک مقصود کاربر مهمترین اقدام برای سئو صفحات شماست.

برای آشنایی با نحوه کار با این پلاگین می توانید مقاله آموزش یواست سئو را مطالعه کنید.

حتماً بخوانید چک لیست سئو

افزونه رنک مث

افزونه رنک مث پیشنمایش افزونه

رنک مث رقیب بهترین افزونه سئو وردپرس است. رنک مث با سئو کردن سایت و محتوا، شما را در جایگاه ویژه ای در بین نتایج موتور های جست و جو قرار می دهد. افزونه Rank Math Pro با ویژگی های قدرتمند و آسان برای استفاده، قدرتی جادویی به شما می دهد. خواه یک تازه کار باشید و یا یک فرد باتجربه RankMath می تواند در رقابت سئو شما را به پیروز کند. نصب رنک مث و انجام تنظیمات آن به راحتی قابل انجام است. ریدایرکت در رنک مث، تنظیمات اسکیما و سئوی محلی و…. قابل تنظیم است.

افزونه سئو وردپرس با All In One SEO Pack

افزونه All in One SEO Pack Pro | افزونه وردپرس سئو و بهینه سازی - افزونه وردپرس

افزونه all in one seo پیشنمایش افزونه

یکی دیگر از بهترین افزونه های سئو وردپرس All In One SEO Pack (البته با اختلاف نسبتا زیادی با افزونه یوست) برای سئو و بهینه سازی سایت مورد استفاده کاربران قرار می گیرد معمولا در مقایسه All In One SEO Pack و Yoast seo افزونه یواست سئو برتری های بیشتری دارد ولی All In One هم امکانات خوبی  برای بهینه سازی مطالب و صفحات وردپرس در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه به صورت رایگان از مخزن وردپرس قابل دانلود است. و البته با امکانات پبشرفته در راست چین قابل دانلود است.

افزونه Wprankie

افزونه WP Rankie، پلاگین ردیابی رتبه سایت در گوگل رنکی - افزونه وردپرس

افزونه Wp rankie پیشنمایش افزونه

همانطور که می دانید ابزار ها و سایت های اشتراکی زیادی در زمینه بررسی کلمات کلیدی وجود دارند که کار جست و جوی این کلمات و رتبه سایت را برای شما با اشتراک های پولی فراهم می کند.

و اما می رسیم به معرفی یکی دیگر از بهترین افزونه های سئو وردپرس، افزونه رنکـی. در واقع سئو پک مجموعه از ابزارهای مورد نیاز برای بهبود عملکرد و کسب رتبه در گوگل است. با استفاده از این محصول می توانید گزارش های مختلفی را مشاهده کنید. از جمله وضعیت وب سایت و تغییر رتبه کیورد. این گزارش به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی خود را مقایسه و رتبه بندی آن را جهت بهبود آنالیز کنید.

افزونه Premium SEO Pack

بهترین افزونه سئو وردپرس | بهترین افزونه سئو

افزونه Premium SEO Pack پیشنمایش افزونه سئو پک پرمیوم

و اما می رسیم به معرفی یکی دیگر از بهترین افزونه های سئو وردپرس، افزونه Premium SEO Pack . در واقع سئو پک مجموعه از ابزارهای مورد نیاز برای سئو یک سایت وردپرسی است. در این محصول می توانید گزارش های مختلفی را مشاهده کنید. از جمله وضعیت وب سایت و دیگری برای تغییر رتبه کلمه. این گزارش به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی خود را مقایسه و رتبه بندی آن را جهت بهبود آنالیز کنید.

همچنین ابزارهای آمارگیر SERP Tracking را نیز در اختیار دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس را هم در پنل مدیریت سایت خود می توانید مشاهده کنید. البته یک گزینه دیگر هم ارائه آمار محبوبیت در شبکه های اجتماعی است. در واقع می توانید رتبه social marketing تان را هم رصد کنید.

افزونه schema pro

افزونه اسکیما پروافزونه schema pro پیشنمایش افزونه

افزونه اسکیما پرو با نشانه گذاری محتوای وب سایت باعث می شود تا مطالب برای موتور های جستجوگر با مفهموم و معنی دار شود.این مسئله باعث می شود تا موتورهای جستجوگر در هنگام نمایش نتایج جستجو صفحاتی که نشانه گذاری شده اند و برای موتورهای جستجوگر با مفهوم شده است را در سطر نتایج جستجوها قرار دهد چون این گونه مطالب از نظر موتورهای جستجوگر مرتبط تر و بهینه تر با موضوع جستجو شده می باشد.

بهترین افزونه سئو وردپرس در زمینه درج اسکیما و ریچ اسنیپ ها، پلاگین اسکیما پرو است. این افزونه امکان اضافه کردن توضیحات بیشتر برای گوگل و کاربر را فراهم کرده است. درج امتیاز و ستاره، قیمت محصول و تعداد کامنتها در نتایج گوگل تنها بخشی از قابلیت های اسکیما پرو است.

بهترین افزونه کاهش حجم تصویر

افزونه smush pro پیشنمایش افزونه

یکی از پارامترهای مهم در سئو، سرعت صفحات است و سنگین ترین المان در هر صفحه تصاویر است. افزونه smush pro بهترین افزونه کاهش حجم تصویر است. پلاگین Smush تا بحال بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته و بدون افت کیفیت مشهود تصویر را بیهنه می کند. در نتیجه زمان بارگذاری سایت بسیار کاهش می یابد.

افزونه SEO Friendly Images Pro

بهترین افزونه سئو وردپرس | بهترین افزونه سئو

افزونه SEO Friendly Images Pro پیشنمایش افزونه سئو خودکار تصاویر

یکی از فاکتورهای سئو که گوگل و موتورهای جستجو مد نظر قرار می دهند، سئو تصاویر هست. افزونه SEO Friendly Images Pro به همین منظور منتشر شده. کیفیت فارسی سازی و راست چین کردن بسیار دقیقی را سپری کرده و به صورت اورجینال در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از ویژگی های جالب این پلاگین، بهینه کردن لینک های موجود در سایت است.

در واقع پلاگین سئو خودکار تصاویر، به صورت خودکار لینکهایی که در سایت شما وجود دارد را بهینه می کند. می توانید امکانات کامل این افزونه را در بخش جزئیات محصول از لینک زیر بخوانید در اینجا تنها به چند مورد اشاره می کنیم:

  • همگام سازی
  • کدهای Scheme
  • پشتیبانی از افزونه ACF
  • بارگذاری آهسته و …
حتماً بخوانید آموزش سئو وردپرس

بهترین افزونه سئو وردپرس چیست؟

همه افرادی که صاحبان سایت های وردپرسی هستند، دوست دارند از رتبه خوبی در جستجوهای گوگل و حداقل رسیدن به صفحه اول گوگل را تجربه کنند. اینجاست که پای افزونه های سئو برای افراد تازه کار و نسبتا تازه کار باز می شود. شاید در نظر اول شاید همه یواست سئو را بشناسند؛ اما پلاگین های دیگری هم هستند به کار شما می آیند. در زیر لیست بررسی و معرفی چند تا از بهترین آنها را که منتشر شده آورده ایم.

ممنون خواهیم شد برای راهنمایی بهتر افرادی که به تازگی قصد استفاده از این افزونه ها را دارند، دلیل انتخابتان را برای پاسخ به بهترین افزونه سئو وردپرس از نظر شما کدام اس؟  بگویید. ضمن اینکه به رشد این محصولات هم کمک خواهد کرد.

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
1 دیدگاه
erfan_s
erfan_s
11 فروردین 1398 15:27

سلام
yoast SEO استفاده کردم عالی بود

آیا مفید بود ؟
0