ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب جوملا

جوملا هم یک CMS قدرتمند در دنیاست که قالب ها و افزونه های زیادی برای آن منتشر شده است. سایت راست چین تعداد زیادی قالب در زمینه های مختلف فروشگاهی، شخصی، چند منظوره، شرکتی و… منتشر کرده است که از استقبال زیادی هم برخوردار بوده اند. در ادامه بهترین قالب های جوملا را معرفی می کنیم.

0
26 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

جوملا یکی از انواع سیستم مدیریت محتوا و یکی از محبوب ترین پلت فرم های منبع باز است. این CMS مناسب برای توسعه دهنگان و طراحان سایت باتجربه است و برای افراد مبتدی مناسب نیست. جوملا سازگار با زبان فارسی بوده و برای طراحی سایت سفارشی مناسب است. اگر از سیستم مدیریت محتوا جوملا استفاده می کنید بد نیست که با تعدادی از قالب های جوملا آشنا شوید. در این مقاله به معرفی بهترین قالب جوملا می پردازیم

قالب Flex

یک قالب منعطف با مدیریت قدرتمند است که با آن به راحتی می توانید با قابلیت درگ و دراپ طرح های زیبایی را برای سایت خود طراحی کنید. قالب Flex یک قالب چند منظوره جوملا است که با آن می توانید یک فروشگاه آنلاین با صفحه ساز قدرتمند طراحی کنید. این قالب ریسپانسیو و دارای انیمیشن ها و طرح های جذاب است که داری چندین طرح سر صفحه است. به علاوه این قالب دارای مگامنوساز و منوی خارج از صفحه است. سایر امکانات این قالب که یکی از بهترین قالب جوملا است به شرح زیر است:

  • دارای 6 رنگ از پیش تعریف شده زیبا و افزودنب ی نهایت رنگ
  • امکان نمایش در صفحه نمایش رتینا
  • تنظیمات حرفه ای لوگو
  • به اشتراک گذاری از شبکه های اجتماعی
  • طراحی ریسپانسیو و سرعت لود عالی

و بسیاری امکانات دیگر.

قالب Flex بهترین قالب جوملا

قالب فلکس  پیشنمایش قالب Flex

قالب رینگو؛ بهترین قالب جوملا فروشگاهی

یک محصول ایرانی است برای فروش محصولات فیزیکی و مجازی (به صورت دانلود فایل) استفاده می شود. این قالب فروشگاهی جوملا دارای طراحی فانتزی و رنگی برای تعامل بهتر با کاربر مناسب است. این قالب فانتزی از خبرنامه acymailing و  acysms برای ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش پشتیبانی می کند و دارای امکانات زیر است:

  • به همراه بسته نصبی آسان برای نصب افزونه ها و پلاگین ها
  • پشتیبانی از فروشگاه ساز Joomshopping
  • ماژول پیشرفته جست و جوی محصولات
  • قراردادن بنر در صفحه محصولات فروشگاه و مطالب سایت

قالب رینگو بهترین قالب جوملا

قالب رینگو پیشنمایش قالب رینگو

قالب iblog؛ بهترین جوملا خبری

این قالب فروشگاهی جوملا با استفاده از فریم ورک قدرتمند هلیکس و اخرین نسخه جوملا طراحی شده است و یکی از بهترین قالب جوملا برای سایت فروش فایل، وبلاگی، آموزشی و خبری مناسب است. این قالب خبری جوملا، بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است و دارای امکاناتی مانند امکان قرار دادن بنر تبلیغات درون متن، به اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی و ارائه بیوگرافی نویسنده وبلاگ است. سایر امکانات این قالب ایرانی عبارتند از:

  • امکان ارسال پیشرفته نظر برای مطالب بلاگ و محصولات
  • قابلیت جست و جو محصول به صورت ایجکس
  • پشتیبانی از فروشگاه J2store
  • ایجاد فاکتور برای سفارشات در هر وضعیتی که باشند
  • امکان ارسال خبرنامه
  • امکان نمایش محصولات به صورت لیست و جدول
  • صفحه ورود و ثبت نام اختصاصی

و بسیاری امکانات دیگر.

 قالب خبری آی بلاگ بهترین قالب جوملا

قالب iblog پیشنمایش قالب آی بلاگ

قالب پارس نیک؛ بهترین قالب جوملا دایرکتوری

یک قالب مدیریت آنلاین املاک برای طراحی سایت دایرکتوری و املاک است. این قالب دایرکتوری جوملا دارای طراحی ریسپانسیو بوده و مناسب مشاورین املاک است. به هر ملک یک شناسه اختصاص داده شده و با ایجاد فیلدهای گوناگون می توانید مشخصات هر ملک را در سایت وارد کنید. این قالب ایرانی دارای سرعت بالا، فیلدهای نامحدود و جستجوگر پیشرفته است و سایر امکانات آن عبارتند از:

  • امکان درج آسان آگهی از صفحه مدیریت و از سمت کاربر
  • امکان جست و جوی پیشرفته آگهی
  • امکان ایجاد فیلدهای سفارشی
  • کامپوننت شبکه های اجتماعی، ترافیک سایت و غیره
  • تعریف فیلدهای سفارشی برای درج هر نوع اطلاعات در آگهی ها

و بسیاری امکانات دیگر.

قالب پارس نیک

قالب پارس نیک پیشنمایش قالب پارس نیک

بعد از انتخاب بهترین قالب جوملا و خرید قالب برای راه اندازی سایت با جوملا باید در هاست خود جوملا را نصب کنید.

خیلی خوشحال خواهیم شد شما هم قالب مورد نظر خود یا اگر قالب دیگری مدنظرتان است که در لیست قرار داده نشده است را در دیدگاهها بنویسید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.