ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش سئو

آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6 مطابق با تغییرات گوگل

آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6 با ظاهری جدید و امکاناتی جذاب دیروز یعنی 9 جولای 2019 منتشر شد. در آخرین نسخه زبانه های مختلف و جدیدی در بالای متاباکس اضافه شده. ضمن اینکه می توانید از داده های ساختار یافته، براحتی در وردپرس استفاده کنید. البته اگر در جریان نیستید، گوگل از 4 ماه پیش قصد حمایت از داده های ساختار یافته دارد.

0
19 تیر 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

البته این مژده را هم بدهیم که تیم قدرتمند طراحی افزونه پرمیوم یواست سئو هم اکنون آپدیت این نسخه را به صورت کاملا فارسی و اورجینال برای شما آماده کرده. برای دیدن شرح امکانات همراه ما باشید.

خرید آخرین نسخه افزونه پرمیوم یواست سئو

تغییرات آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6

از آنجا که افزونه یواست یک پلاگین بهینه ساز است، آپدیت ها نقش مؤثری در آسان کردن فرایند سئو سایت شما دارند. این مسأله وقتی خیلی پر رنگ می شود که شما از متخصصی برای این مسأله کمک نمی گیرید و با کمک این پلاگین و راهنمایی های آن، فرایند بهینه سازی را پیش می برید. در آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6 تغییرات مختلفی وجود دارد که با هم بررسی می کنیم.

آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6

بهبود UX در باکس متا

در نسخه های قبلی یواست سئو، بهینه سازی و خوانایی در پایین بخش اسنیپ قرار گرفته بودند. در آپدیت جدید Yoast SEO نسخه 11.6، تمامی تغییرات را در بالای متاباکس خواهید دید.  از طرف دیگر، بخش سئو و خوانایی جدا شده و برای هر کدام یک تب جداگانه در نظر گرفته شده است. مسلما در اینجا دید بهتر و سریع تری نسبت به فرایند سئو داریم.

ظاهرا اینطور که خود تیم یواست اشاره کرده در این تابستان باید شاهد تغییرات بهتری در UX این افزونه محبوب باشیم. اگر از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کنید، آپدیت جدید Yoast SEO را مشابه تصویر زیر خواهید دید.

آپدیت جدید یواست سئو

پیاده سازی داده های ساخت یافته

گوگل در ماه می 2019 در کنفرانس I/O اعلام کرد که قصد حمایت از داده های ساختار یافته را دارد. به همین دلیل برای راحتی کاربران در آپدیت جدید یواست سئو، بلوکی اضافه شده.

همانطور که قبلا در آموزش های ویرایشگر گوتنبرگ اشاره شده بود، هر افزونه ای می تواند بلوک خودش را اضافه کند. در این آپدیت جدید، بلوک افزونه یواست سئو برای داده های ساخت یافته در ویرایشگر گوتنبرگ نیز اضافه شده. با این بلوک، به راحتی می توانید در هر پستی تمایل داشته باشید، این داده ها را اضافه کنید.

مثلا در تصویر زیر من ویرایشگر گوتنبرگ را باز کردم. با دکمه + که در بالای هر صفحه هست، می توانید بلوک های مد نظرتان را برای عملکردهای مختلف در هر پست مشاهده کنید. بلوک داده های ساختار یافته yoast هم در اینجا در اختیار شماست.

اگر بخواهید FAQ در سایتتان ایجاد کنید، در این بلوک، بخشی آماده هست که این کار را برای شما بسیار راحت تر می کند. همچنین اگر بخواهید راهنماهای خود را با اطلاعات ساختاری معتبر افزایش دهید بلوک های محتوا HowTo به شما در این زمینه کمک می کند.

در اینجا من یک راهنمای تستی ایجاد کردم. می بینیم که در هر راهنما، عنوان، عنوان و شرح مراحل، زمان، تصویر و …  می توانید اضافه کنید. هر تعداد گام برای راهنما احتیاج داشته باشید می توانید اضافه کنید.

آپدیت جدید افزونه یواست سئو

 

تیم طراحی افزونه پرمیوم یواست سئو ، در کوتاه ترین زمان ممکن این آپدیت را به صورت کاملا اورجینال و فارسی انجام داده و هم اکنون در دسترس شماست. کافی است دانلود را در پنل کاربری تان بزنید. امیدوارم از آپدیت جدید Yoast SEO لذت ببرید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش رایگان سئو وردپرس
در این مقاله با آموزش وردپرس رایگان مواردی مانند تنظیمات پیشخوان وردپرس، نصب افزونه‌های وردپرس، سئو داخلی، خارجی و تکنیکال را آموزش می‌دهیم تا با هزینه کم و انجام تمام اقدامات برای سئو سایت به رتبه های برتر نتایج گوگل دست پیدا کنید.
بنر
چک لیست سئو وردپرس؛ نکات عملی برای رسیدن به رتبه 1
برای رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل باید یک سایت بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید. در این مقاله چک لیست سئو 2023 برای سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال را آماده کرده ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
بنر
آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو Moz Pro
به کمک اکانت MOZ Pro می توانید از آخرین تغییرات قوانین و نکات سئو خبر دار شوید، کمپین های کنترل استراتژی سئو تعیین کنید، عملکرد رقبای خود را رصد کنید، نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر بشناسید و جایگاه بهتری در موتور جستجو بدست آورید. در ادامه با آموزش ساخت اکانت Moz Pro با ما همراه باشید.
بنر
رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی
عوامل زیادی باعث کندی سرعت پیشخوان وردپرس می شوند که باید آنها را بررسی و رفع کنید. یکی از مشکلاتی که اخیرا باعث کاهش سرعت لود شده استفاده از هاست های ایرانی است. اگر شما هم از هاست ایرانی استفاده می کنید این مقاله را از دست ندهید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.