ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش سئو

آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو Moz Pro

به کمک اکانت MOZ Pro می توانید از آخرین تغییرات قوانین و نکات سئو خبر دار شوید، کمپین های کنترل استراتژی سئو تعیین کنید، عملکرد رقبای خود را رصد کنید، نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر بشناسید و جایگاه بهتری در موتور جستجو بدست آورید. در ادامه با آموزش ساخت اکانت Moz Pro با ما همراه باشید.

17
26 فروردین 1400
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

با همه خوبی ها و مزایای استفاده از مازپرو استفاده از آن برای ایرانیان عزیز کمی دشوار است! اول از همه وجود تحریم های متفاوت باعث می شود تا نتوان این اکانت را خریداری کرد، البته حتی اگر مشکلی از بابت خرید این اکانت وجود نداشت نیز قیمت بالای آن (149 دلار در ماه) باعث می شود تا از آن صرفه نظر کنیم! اما راست چین راه حل بسیار ویژه ای برای شما در نظر گرفته است!

شما هم می توانید به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه و حتی بدون داشتن کارت اعتباری بین المللی یک اکانت ماز پرو دریافت کنید. در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم که چطور می توانید یک اکانت ماز پروی رایگان برای خود بسازید و همواره این ترفند را تکرار کنید.

آموزش تصویری ساخت اکانت ماز پرو MOZ PRO

ساخت اکانت رایگان ماز پرو کار بسیار راحتی است و به انجام کارهای پیچیده نیاز ندارد. شما می توانید با انجام چند گام ساده، به اکانتی با امکانات بسیار زیاد و مفید برای سایتتان دست پیدا کنید. تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله ی اول: ابتدا به لینک https://moz.com/checkout/freetrial بروید. این صفحه مرحله اصلی ساخت یک اکانت ماز پرو است. شما باید در این بخش به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، اطلاعات شرکتی، اطلاعات شخصی و اطلاعات کارتی احتیاج دارید تا فرم مربوطه را تکمیل کنید.

مراحل ساخت اکانت ماز پرو

در سمت چپِ فیلد اطلاعات، لینک خرید اکانت ماز (به صورت ماهانه یا سالانه) وجود دارد که می توانید از آن هم استفاده کنید. در زیر این لینک، برخی از مزایای داشتن یک اکانت ماز پرو توضیح داده شده است که به شرح زیراند:

  • دسترسی به داده های معتبر و به روز سئو
  • دسترسی به مجموعه ی کامل ابزارهای سئو برای کسب اطلاعات و گزارش دهی
  • همراهیِ شخصی با یک متخصص سئو
  • استفاده از پشتیبانی بیست و چهار ساعته ی آنلاینِ تیم ماز
  • شرکت در انجمن پرسش و پاسخ و بهره مندی از نظرات مشاوران و متخصصین

مرحله ی دوم: برای ساخت اکانت رایگان ماز پرو در قسمت ایمیل، باید آدرس ایمیل شخصی یا یک ایمیل موقت را وارد کنید، از آنجایی که ما میخواهیم همیشه از این ترفند استفاده کنیم پس پیشنهاد می شود از یک ایمیل موقت استفاده کنید تابا تغییر این ایمیل و تکرار این ترفند بازهم اکانت ماز پرو رایگان دریافت کنید. برای بدست آوردن یک آدرس پست الکترونیکی موقت می توانید از طریق دو سایت زیر اقدام کنید.

  • temp-mail.org
  • emailfake.com
  • generator.email

مرحله ی سوم: در بخش نام و رمز عبور، نام کاربری و رمز دلخواه خود را وارد کنید. و در فیلد Information Company، باید اطلاعات شرکتی مانند اندازه و نوع فعالیت شرکت را وارد کنید (این اطلاعات اهمیت خاصی ندارند و تنها کافی است این فیلد ها را تکمیل کنید)

مرحله ی چهارم: در بخش پرداخت باید اطلاعات کارتی خود را وارد کنید. اما مشکل دقیقا همینجاست، برای ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro اگر کارت اعتباری بین المللی معتبر ندارید برای دریافت یک کارت موقت و رایگان می توانید به این سایت نامسو مراجعه کنید.

صفحه سایت نامسو

پس از ورود به این لینک با تصویر بالا روبه رو خواهید شد. برای دریافت معتبر ترین کارت های اعتباری کد 527253462088 را در کادر bin بنویسید، مقدار (Quantity) را روی 20 تنظیم کرده تا 20 کارت متفاوت به شما ارائه شود، سپس بر روی دکمه ی generate کلیک کنید.

نکته طلایی اختصاصی راست چین:

اگر با این کارت های اعتباری تولید شده موفق به دریافت اکانت نشده اید، در کادر تولید کارت های اعتباری در فیلد bin کد 527253 یا 5420342 با 549184 استفاده کنید. همچنین می توانید در صورت لزوم از نرم افزار های تغییر ای پی کشور فرانسه نیز کمک بگیرید تا به راحتی به صورت بی نهایت اکانت ماز پرو رایگان داشته باشید.

تولید کارت اعتباری موقت برای ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro

نتایج داده شده را کپی کنید تا بتوانید صحت اطلاعات و اعتبار این کارت های اعتباری را بررسی نمایید. برای این کار می توانید به سایت مستر چکر بروید.

در صفحه مورد نظر روی یکی از گزینه های Card Checker کلیک کرده و در صفحه ی باز شده اطلاعات کارت های اعتباری دریافت شده را جایگذاری کرده و دکمه  ی استارت را بزنید.

ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro مستر چکر

این سایت یک بررسی سریع انجام می دهد و به شما اعلام می کند در این لیست نتایج کدام کارت های اعتباری هنوز لایو و قابل استفاده هستند و کدام کارت ها را دیگر نمی توانید استفاده کنید.

بررسی اعتبار کارت های اعتباری

کارت های اعتباری فعال و لایو

مرحله ی ششم: سپس به صفحه ثبت نام سایت ماز برگردید و اطلاعات یکی از کارت های اعتباری فعال و لایو خود را وارد کنید. توجه داشته باشید در کادر اطلاعات و آدرس نیازی به درج اطلاعات کاملا صحیح و معتبر نیست و هر اطلاعاتی که بنویسید پذیرفته می شود.

تکمیل اطلاعات پستی

choosearea

مرحله ی هفتم: بعد از انجام تمام مراحل بالا باید تیک قبول شرایط ماز را بزنید و روی گزینه ی sign up کلیک کنید تا اکانت ماز پرو رایگان یک ماهه شما فعال شود. توجه کنید که اکانت فعال شده قابل تمدید نیست و بعد از پایان یک ماه باید نسبت به دریافت اکانت جدید اقدام نمایید.

تایید قوانین ماز پرو

فعال شدن اکانت ماز پرو رایگان

حتماً بخوانید چک لیست جامع سئو

مزایای داشتن اکانت ماز پرو

با انجام این مراحل و دریافت یک اکانت ماز پرو شما از امکانات زیادی بهره مند خواهید شد. قبل از هر چیز، می توانید از روند پیشرفت و پسرفت کلمات کلیدی که در سایت و محتواهایتان استفاده کرده اید مطلع شوید.

شما می توانید با وارد کردن یک کلمه ی کلیدی در پنل کاربری خود، جایگاه آن در رتبه بندی های گوگل و مهمتر از آن روند تغییراتش را ببینید. به کمک این اکانت شما می توانید اطلاعاتی نظیر جستجوی ماهانه، سختی کلمه، و میزان کلیک را بدست آورده و با کمک بخش اولویت بندی می توانید از اولویت بسط های دیگر این کلمه مطلع شده و در نتیجه راحتتر بتوانید برای سایت خود برنامه ریزی کنید.

مزایای داشتن اکانت ماز پرو رایگان

بعلاوه امکان بررسی کل سایت و کدهای متا و ایندکس صفحات نیز در قسمت site crawls این اکانت وجود دارد و شما می توانید ایرادات موجود در کدهای متا و تگ ها در تمام سایت را پیدا کرده و اصلاح نمایید. اصلاح عناوین مقالات، تصاویر یا محتواهای بدون تگ، آدرس های طولانی و… تنها بخشی از کارهایی هستند که شما می توانید با یک اکانت ماز پرو انجام دهید.

مهمتر از هرچیزی این است که این حجم از اطلاعات مربوط به سایت شما نیست بلکه شما می توانید تمامی رقبای خود را نیز تحلیل کنید و تحت نظر داشته باشید. ساخت اکانت ماز پرو به شما کمک می کند که ببینید رقبایتان در یک کلمه ی کلیدی خاص در چه جایگاهی قرار دارند و چطور می توانید از نقاط ضعف و قدرت آنها در بهبود وضعیت سایت خودتان استفاده کنید. همان طور که در این آموزش ساخت اکانت ماز پرو دیدید این کار زمانبر نیست و به راحتی می توانید یک حساب ایجاد کنید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش رایگان سئو وردپرس
در این مقاله با آموزش وردپرس رایگان مواردی مانند تنظیمات پیشخوان وردپرس، نصب افزونه‌های وردپرس، سئو داخلی، خارجی و تکنیکال را آموزش می‌دهیم تا با هزینه کم و انجام تمام اقدامات برای سئو سایت به رتبه های برتر نتایج گوگل دست پیدا کنید.
بنر
چک لیست سئو وردپرس؛ نکات عملی برای رسیدن به رتبه 1
برای رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل باید یک سایت بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید. در این مقاله چک لیست سئو 2023 برای سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال را آماده کرده ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
بنر
آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو Moz Pro
به کمک اکانت MOZ Pro می توانید از آخرین تغییرات قوانین و نکات سئو خبر دار شوید، کمپین های کنترل استراتژی سئو تعیین کنید، عملکرد رقبای خود را رصد کنید، نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر بشناسید و جایگاه بهتری در موتور جستجو بدست آورید. در ادامه با آموزش ساخت اکانت Moz Pro با ما همراه باشید.
بنر
رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی
عوامل زیادی باعث کندی سرعت پیشخوان وردپرس می شوند که باید آنها را بررسی و رفع کنید. یکی از مشکلاتی که اخیرا باعث کاهش سرعت لود شده استفاده از هاست های ایرانی است. اگر شما هم از هاست ایرانی استفاده می کنید این مقاله را از دست ندهید.
17 دیدگاه
hamidi20
hamidi20
01 مرداد 1401 01:13

سلام وقت بخیر
متاسفانه دیگه به این روش نمیشه اکانت ساخت
الان چطوری میتونم دامین اتوریتی وبسایتم رو بفهمم

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
01 مرداد 1401 15:31

سلام
بله متاسفانه امکان ساخت اکانت پرو نیست برای چک کردن دامین آتوریتی می تونید از اکستنشن ماز استفاده کنید که بر روب کروم نصب میشه البته سایت های مختلفی وجود دارد و می تونید از سایت https://sitechecker.pro/ استفاده کنید

آیا مفید بود ؟
bahram.h
bahram.h
28 اردیبهشت 1401 12:24

راه حل جدید تری ندارید؟ کار نمیکنه متاسفانه

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
28 اردیبهشت 1401 14:11

نه متاسفانه مدتی هست که امکان پذیر نیست و چندین بار تست شده

آیا مفید بود ؟
vahid_h
vahid_h
04 بهمن 1400 15:18

دیگه با بین نامبر نمیشه ساخت با کوکی هم در حد 2 ساعت دسترسی میده که اونم کوکی ها اکثرا خرابه
با اکانت ساختن تو یه سری سایتا که دسترسی مستقیم به MOZ PRO میدن فقظ میشه کار کرد که 7 روز رایگانه , هر 7 روز باید ایمیل جدید بسازید ( ایمیل سالم نه موقت )

آیا مفید بود ؟
0
محمد مهدی آجورلو
محمد مهدی آجورلو
19 بهمن 1400 14:36

سلام آدرس این سایتا رو میدید ممنون

آیا مفید بود ؟
qartal2
qartal2
24 دی 1400 23:06

متاسفانه دیگه با هیچ برنامه تغییر ای پی نمیسازه. اگر امکان ساختت هست هنوز مشخصات برنامه و Bin رو ارسال کنید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
28 دی 1400 10:23

متاسفانه من هم نتوانستم که اطلاعات کارت تایید شده ای را پیدا کنم
مجدد چک می کنم اگر پیدا کردم ارسال می کنم

آیا مفید بود ؟
shahram.j
shahram.j
29 آذر 1400 10:54

سلام
تقریبا 100 تا کارت اعتباری رو از سایت (https://namso-gen.com) گرفتم و تست کردم همه رو ارور میده میگه از این کارت قبلا استفاده شده فکر کنم یه جای کار میلنگه شاید این روش دیگه جواب نمیده اگر آپدیت بدید ممنون میشم

An error occurred while processing your payment information. It looks like you’ve already claimed a free trial with this credit card. Are you ready to take full advantage of Moz Pro and

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
01 دی 1400 08:51

در حال حاضر همین روش برای ساخت حساب کاربری ماز رایگان وجود دارد و برای دریافت کارت اعتباری همیشه کاربران ایرانی این مشکل را دارند

آیا مفید بود ؟
3dboy
3dboy
09 آذر 1400 16:12

همه مواردی که فرمودین رو رعایت کردم اما به اطلاعات کارت بانکی گیر میده
چندین کارت هم امتحان کردم اما باز هم نشد

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
10 آذر 1400 15:53

متاسفانه این قسمت زمانبر هست و باید چندین شماره کارت را تست کنید

آیا مفید بود ؟
saber.k
saber.k
18 شهریور 1400 04:27

سلام و سپاس از مطلب خوبتان
2 تا نکته
1- سایت اول برای ساخت ایمیل حذف شده است و سایت دوم ایمیل معتبری نمیسازد
2- اگر بعد از زدن دکمه ثبت نام در سایت ماز قسمت بالا اروری قرمز دریافت میکنید شماره کارت خود را عوض کنید آن شماره کارت معتبر نیست.
3- سایت دومی که برای ایمیل معرفی کردید ایمیل معتبر و سالم ارائه نمیدهد ، برای ساخت ایمیل از سایت زیر استفاده کنید
emailfake.com

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
18 شهریور 1400 10:25

با سلام
ممنون از شما سایت های معتبر به مقاله اضافه شد.
برای ساخت حساب ماز چند حساب کارت بانکی را امتحان کنید.

آیا مفید بود ؟
alireza717
alireza717
07 اسفند 1400 11:01

خییییلی امتحان کردم نمیشه متاسفانه

آیا مفید بود ؟
sobhansh2
sobhansh2
17 تیر 1400 11:18

آموزش خوبی بود ولی کاربردی ندارد چون تنها با دریافت شماره کارت ، کار راه نمیوفته و باید تاریخ انقضا و cvc کارت رو هم داشته باشید که بشه اکانت رو گرفت

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
19 تیر 1400 08:45

دوست عزیز وقتی از سایت نامسو شماره کارت حساب بانکی را جنریت می کنید یک عدد 4 بخشی است که بخش اول شماره کارت بانکی ، بخش دوم ماه و بخش سوم سال تاریخ انقضا کارت هست که می تونید با وارد کردن این تاریخ اکانت ماز را بگیرید.

آیا مفید بود ؟