ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

چرا باید یک وب سایت شخصی داشته باشیم؟

خواه شما یک فارغ التحصیل دانشگاه باشید، یا یک مدیر که به دنبال یک موقعیت جدید است و یا یک فریلنسر که مایل است اولین مشتریان خود را بگیرد، تنها یک چیز است که باید داشته باشید: یک وب سایت رزومه شخصی عالی. یک وب سایت شخصی علاوه بر اینکه مهارت های شما را برجسته می کند به شما کمک می کند تا متوجه مهارت هایتان بشوید و برای اثبات آنها ایستادگی کنید. هیچ چیز بهتر از یک وب سایت شخصی که تحصیلات و تجربه شما را نشان می دهد، نمی تواند شما را به کارفرمایان معرفی کند. در این مقاله با لزوم طراحی سایت شخصی و معرفی بهترین قالب های شخصی در خدمت شما هستیم.

2
03 مهر 1397
آخرین بروزرسانی: 16 آبان 1402

وب سایت شخصی یک نسخه دیجیتالی از رزومه سنتی است و مهمترین دارایی حرفه ای شماست. وب سایت رزومه شخصی، خانه شما در اینترنت است و می توانید اطلاعات شخصی و مهارت هایتان را آنجا قرار دهید.
وبسایت شخصی چیزهایی را نشان می دهد که نمی توانید به طور دقیق با استفاده از یک رزومه استاندارد سنتی به اشتراک بگذارید. این به شما اجازه می دهد عکس ها و تصاویر پروژه های خود را نمایش داده و یا لینک مقالاتی که نوشته اید را به اشتراک بگذارید.

برای داشتن یک سایت کاملاً رایگان، آموزش ساخت سایت رایگان در وردپرس را مطالعه کنید.

در اینجا سه دلیل عمده برای اینکه شما باید یک وبسایت شخصی ایجاد کنید را بیان میکنم:

1- وب سایت ها پویا هستند و هر زمان که بخواهید می توانید تغییرشان دهید، شما هر روز می توانید محتوای جدید بر روی سایت قرار دهید، چیدمان قالب را تغییر دهید، طیف رنگی مورد نظرتان را اعمال کنید و هر کاری دیگری که تصور می کنید. در حالی که در شبکه های اجتماعی تغییرات اساسی دست شما نخواهد بود. شما آن را به روز می کنید و مردم می توانند به آرشیو شما برگردند و ببینند چه اتفاقی افتاده است.
2- کاربران بیشتر می توانند شما را پیدا کنند. اگر شما فقط یک رزومه ی استاندارد چاپ شده داشته باشید، باید بیرون بروید و آن را به افراد مختلف بدهید تا نامتان را بشناسند. اگر کسی نام شما را در اینترنت جستجو کند و شما یک وبسایت نداشته باشید، امکان دارد که فقط یک پروفایل از فیس بوک یا توییتر شما را ببیند. بر خلاف یک رزومه سنتی، وب سایت به کارفرمایان آینده نگاهی بهتر از شخصیت و دستاوردهای واقعی شما می دهد.
3- شما مهارت های جدیدی به دست می آورید که در آینده می تواند بسیار مفید باشد. یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت شامل تعدادی مهارت متفاوت است، به خصوص اگر به چیزهای سفارشی سازی و بهینه سازی بپردازید. حتی اگر به دنبال یک شغل در زمینه فناوری نباشید، داشتن این مهارت ها می تواند به شما یک پایه بدهد.

شما بیش از یک رزومه استاتیک هستید. داستان خود را بگویید…..

اگر شما یک وب مستر و یا طراح سایت هستید قالب خود را برای استفاده شخصی آپلود کنید، اما اگر شما یک طراح وب نیستید یا فقط اصول اولیه HTML و CSS را می شناسید، می توانید با انتخاب یک قالب وردپرس سایت خود را راه اندازی کنید. انتخاب تم وردپرس برای سایت شخصی بسیار مهم است.
امروزه طراحی وب سایت شخصی با قالب های آماده وردپرس بسیار راحت شده است. کافی است قالب مورد نظر خود را تهیه و با یک کلیک شروع به نصب و راه اندازی کنید. ولی با وجود تعداد بسیار زیادی از قالبهای رزومه وردپرس که در بازار وجود دارد انتخاب بسیار دشوار شده است، مخصوصا اگر مطمئن نیستید چه ویژگی هایی را نیاز دارید

در اینجا یک لیست از ویژگی های کلیدی تم های رزومه عالی برای انتخاب شما لیست شده است:

ویژگی توضیحات
طراحی ریسپانسیو ⭐ سایت شما باید به همان اندازه واقعی در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه قابل دسترسی باشد.
بخش مهارت ها ⭐ سایت رزومه شما نیاز به بخش یا صفحه ای برای ارائه مهارت ها و تجربه های شما را دارد. اطمینان حاصل کنید که یک قسمت اختصاصی برای اطلاعات مربوطه وجود دارد.
مشتریان ⭐ این قسمت جایی است که شما می توانید نشان دهید که کارفرمایان گذشته و یا مشتریانتان در مورد شما چه گفته اند، که یک راه مطمئن برای اضافه کردن اعتبار است.
نمونه کار ها ⭐ شما می توانید یک تصویر و شرح مفصلی از وظایف مربوط به پروژه های خاص و یا نمایش بصری از کار مربوطه خود را نمایش دهید.
طراحی جذاب ⭐ اگر شما بخواهید از دیگران پیشی بگیرید، یک طراحی عالی باید داشته باشید.

همه ما از این واقعیت آگاهیم که رایج ترین زبان در جهان انگلیسی است، آیا داشتن یک قالب شخصی فارسی برای معرفی خود به جهان کافی است؟ با طراحی وبسایت شخصی چند زبانه، خود را به جهان معرفی کنید. در جامعه مدرن، تعداد زیادی از مردم به عنوان فریلنسر کار می کنند، زیرا آنها نمی خواهند محدود باشند و می خواهند مشتریانی از سراسر جهان داشته باشند. بنابراین، ضرورت وجود دارد که خود را به جهان معرفی کنند. مهارت خاص برنامه نویسی برای داشتن وبسایت شخصی چند زبانه مورد نیاز نیست، کافی است قالب وردپرستان با افزونه WPLM سازگار باشد. بنابراین هنگام انتخاب قالب شخصی به امکان چندزبانه کردن سایتتان هم توجه کنید.

برترین وبسایت شخصی چه ویژگی دارد ؟
تم های شخصی ساده وردپرس با مزایای متعددی ارائه می شوند که آنها را جذاب می کند در اینجا تعدادی از ویژگی های قالب های شخصی را بیان می کنیم:

ویژگی توضیحات
بارگذاری سریع تر ⭐ با توجه به معماری که طراحی شده است، تم های وب سایت ساده تاثیر مثبتی بر زمان بارگذاری سایت شما خواهند داشت.
راه اندازی سریع و آسان ⭐ طراحی ساده ای دارند و شخصی سازی آنها کار دشواری نیست. تنظیمات آنها و گزینه های سفارشی معمولا فقط یک کلیک هستند و نیازی به برنامه نویسی ندارند.
SEO بهتر ⭐ یکی دیگر از مزایای قالب های وب سایت ساده این است که آنها رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود می بخشد، زیرا سایت شما سریع تر بارگذاری می شود.
تمرکز بیشتر بر محتوای شما ⭐ تمرکز بیشتر بر محتوای شماهمانطور که قبلا ذکر شد، طراحی وب سایت مینیمالیستی، محتوای شما را مرکز توجه قرار می دهد.

تم های شخصی دارای ویژگی های بارزی از جمله سبک بودن، سرعت لود بالا، بهینه شده برای سئو و به سادگی طراحی می شوند.

حالا که با مزایای داشتن سایت شخصی آشنا شده بدون نیاز به دانش برنامه نویسی نیست و با آشنایی با وردپرس می توانید خودتان سایتتان را راه اندازی کنید در وبلاگ راست چین می توانید آموزش طراحی سایت شخصی را ببینید همچنین در مقاله بهترین قالب شخصی می توانید مجموعه ای از بهترین قالب ها را مشاهده کنید.
زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
2 دیدگاه
نجمه کیانی
نجمه کیانی
14 آبان 1397 10:24

بسیار عالی
ممنون از مطالب مفیدتون

آیا مفید بود ؟
0
زهرا کامران
زهرا کامران
14 آبان 1397 12:04

بسیاار از شما سپاسگزارم :)

آیا مفید بود ؟