ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

قالب وردپرس چیست؟ انتخاب قالب وردپرس

سوال بسیاری از افراد که به تازگی با وردپرس آشنا شده اند، این است که قالب وردپرس چیست؟ شاید ساده ترین توصیف این است که قالب سایت همان ظاهر سایت شماست در ادامه به معرفی قالب وردپرس، روش‌های نصب و بهترین قالب‌های وردپرس می‌پردازیم.

22
14 تیر 1401
آخرین بروزرسانی: 05 فروردین 1403

قالب وردپرس در واقع مجموعه‌ای از فایل‌های گرافیکی، کدها واستایل است که نمایش دهنده ظاهر سایت شماست. کاربران هنگام باز کردن سایت شما با ظاهر سایت مواجه می‌شوند، قالب وردپرس در واقع لباس سایت شماست حتی اگر سایتی با امکانات بالا داشته باشید اما ظاهر سایت مناسبی نداشته باشید کاربرانتان را از دست می‌دهید.

برای این که بدانید قالب وردپرس چیست ویدیوی زیر را از دست ندید.

قالب وردپرس چیست؟

قالب‌های وردپرس استایل‌های رنگی هستند که می‌توانید برای جلوه بخشیدن به سایتتان از آن‌ها استفاده کنید، در مخزن وردپرس قالب‌های بسیار زیادی وجود دارد که میتوان آن‌ها را به صورت رایگان یا پولی دریافت کرد، همانطور که باید بدانید بعد از نصب وردپرس اولین موردی که متوجه آن می‌شوید ظاهر ساده و بی روح آن است به صورت پیش فرض معمولا سه قالب 2020 و 2021 و 2022 بر روی وردپرس نصب است که از قسمت پیشخوان>نمایش> پوسته‌ها قابل مشاهده است.

که اگر به تصویر زیر توجه کنید 4 قالب را خواهید دید که 3 قالب از قبل در مخرن وردپرس وجود داشته و یک قالب که قالب اکسترا است را ما خود دستی نصب کرده‌ایم.

نمایش قالب‌های وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست و شامل امکانات آماده برای افزودن صفحات، منوها، تصاویر، پست‌های وبلاگ است اما معمولا ظاهر قالب های وردپرس بسیار ساده هستند با نصب یک قالب میتوانید نمایش زیباتری از محتوای سایتتان را داشته باشید به عنوان مثال: با یک قالب وردپرس می‌توانید سایتی همچون تصویر زیر داشته باشید.

صفحه یک سایت طراحی شده با قالب وردپرس

 

.با قالب های وردپرس امکان طراحی سایت بدون برنامه نویسی را فراهم شده در مقاله ساخت وبسایت با وردپرس با مراحل طراحی سایت آشنا وشید.

روش‌های نصب قالب وردپرس چیست؟

نصب قالب وردپرس یک کار راحت و ساده است و به روش‌های مختلفی می‌توانید قالب مورد نظرتان را نصب کنید:

در این مسیر به 4 روش می‌توانید پوسته وردپرس یا قالب را روی وبسایت نصب کنید:

  1. مخزن وردپرس: یکی از راه‌های نصب قالب انتخاب و دانلود قالب رایگان از بخش مخزن وردپرس است. از مسیر پیشخوان> نمایش> پوسته‌ها بروید به این ترتیب به مخزن بزرگ وردپرس شامل قالب های رایگان دسترسی خواهید داشت. میتوانید از میان قالب‌ها یک قالب را نصب کنید و یا در قسمت سرچ مخزن وردپرس نام قالب رایگان مورد نظرتان را سرچ کنید در صورتی که در مخزن وردپرس موجود باشد، می‌توانید آن را نصب و فعال کنید. البته محدود بودن امکانات این قالب‌ها را در نظر بگیرید.
  2. نصب ازطریق پیشخوان وردپرس: در صورتی که قالب مورد نظر شما در مخزن وردپرس وجود ندارد و آن را خریداری کرده اید، از پیشخوان وردپرس >نمایش>پوسته ها>افزودن را انتخاب کنید و فایل zip قالب خریداری شده تان را بارگذاری کنید و آنرا نصب کنید.
  3. نصب از طریق هاست: برای نصب از طریق هاست شما باید فایل نصبی قالب را در پوشه wp-content و فایل theme در هاستتان آپلود و نصب کنید.

در ویدیو زیر دو روش نصب قالب از طریق پیشخوان وردپرس و هاست را آموزش داده ایم:

4- نصب قالب از طریق بسته نصب آسان: این روش بدون دردسر است و به راحتی می‌توانید دموی مورد نظرتان را نصب کنید.

چرا از قالب رایگان استفاده نکنیم؟

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید محصولات زیادی را برای فروش در سایتتان قرار بدهید بهتر است از قالب‌های حرفه‌ای و غیر رایگان استفاده کنید، این گونه قالب‌ها در سایت‌های مختلفی وجود دارد به عنوان مثال: در راست چین قالب‌های حرفه‌ای بسیار زیادی مانند وودمارت وجود دارد که می‌توانید از آن برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی استفاده کنید.

قالب‌های رایگان که در اینترنت وجود دارد امکانات کمتری نسبت به قالب‌های غیر رایگان دارند که نیاز یک کاربر را برطرف نخواهد کرد به همین دلیل بهتر است در ابتدای کارتان از یک قالب حرفه‌ای استفاده کنید.

نسخه پولی قالب های وردپرس جدا از قابلیت های بیشتری که نسبت به نسخه رایگان دارند، یک کد فعال سازی یا لایسنس (License) دارند.
سوال: لایسنس چیست؟
  • لایسنس کد فعال سازی افزونه و قالب است. این کد به منظور جلوگیری از دستبرد و به سرقت رفتن پلاگین و قالب ایجاد شده است. نسخه‌های پولی که لایسنس آنها فعال نشده باشد، تقریباً هیچ فرقی با نسخه عادی خود ندارند. برای فعال سازی لایسنس محصولات راست چین، بعد از خرید محصول، نام دامنه خود را در پنل کاربری در بخش دانلود محصولات اضافه کنید.

ویژگی‌های مهم یک قالب وردپرس چیست؟

یک قالب وردپرس میتواند از ویژگی هایی برخوردار باشد که در ادامه به این موارد می‌پردازیم:

  1. سرعت بالا: سرعت لود و باز شدن سایت یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار در تجربه کاربری است. برای تست سرعت از بهترین ابزار‌های تست سرعت سایت استفاده کنید.
  2. آپدیت منظم: یکی از راه‌های نفوذ و هک سایت‌های وردپرسی، قالب هایی هستند که از تاریخ آپدیت آنها زمان زیادی گذشته است و مشکلات امنیتی قالبشان را برطرف نکرده اند این قالب‌ها راه نفوذ هکر‌ها به وب سایت شما هستند بنابراین آپدیت قالب وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است.
  3. پشتیبانی: ممکن است در استفاده از قالب با مشکلی مواجهه شوید که برای برطرف کردن آن نیاز به پشتیبانی و راهنمایی افراد متخصص دارید. چه کسی بهتر از طراح قالب می‌تواند شما را راهنمایی کند؟ 
  4. راست چین بودن المانها: برای وب سایت‌های فارسی این مسئله بسیار مهم است که نوشته‌ها راستچین باشند. یعنی جملات از سمت راست شروع به نوشتن شوند و فارسی بودن تمام قسمت‌ها انجام شده باشد.
  5. قابلیت شخصی سازی: با توجه به حوزه کاری وبسایت و همچنین علایق شما قالبی خوب است که بتوانید بخش‌های ظاهری سایت را دقیقا همانطوری که می‌خواهید، طراحی و زیبا سازی کنید و قالب کاملا قابل ادیت باشد.
  6. ریسپانسیو بودن قالب: قالب انتخابی شما باید در دستگاه‌های مختلف به خوبی نمایش داده شود و بخش‌ها و المان‌های مختلف سایت در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت مانند به درستی نمایش داده شوند.
  7. طراحی مدرن: ظاهر سایت همان جلوه بصری سایت است. یک قالب خوب برای سایت شما زیبایی به همراه می‌آورد.
  8. رابط کاربری آسان: برای دسترسی به بخش تنظیمات مختلف قالب مهم است که هر بخشی در بهترین مکان و کوتاه ترین مسیر خود قرار گیرد تا کاربر برای استفاده از آن به زحمت نیفتد.
  9. سازگاری با سایر افزونه ها: قرار است در ادامه افزونه هایی را نصب کنید، دقت کنید که قالب شما با سایر افزونه‌ها تداخل نداشته باشند و بتوانید افزونه‌های مختلفی روی سایتتان نصب کنید.
  10. سئوفرندلی: هرچقدر سایت شما زیبا باشد، تا زمانی که در صفحه اول گوگل ظاهر نشود هیچ فایده‌ای برای شما ندارد. قالبی را انتخاب کنید که مناسب سئو سایت وردپرس باشد و با کمترین اقدامات مناسب نمایش در موتورهای جستجو باشد.

43% از سایت‌های دنیا با وردپرس طراحی شده‌اند و این نشان دهنده محبوبیت وردپرس در سال‌های اخیر است. با یادگیری وردپرس با دوره هیرو می‌توانید انواع سایت وردپرسی را برای خودتان یا افراد دیگر طراحی کنید؛ این دوره به صورت رایگان آماده شده و صفر تا صد وردپرس را به شما یاد می‌دهد.

دوره آموزش وردپرس هیرو

چگونه یک قالب وردپرس انتخاب کنیم؟

برای این که بتوانید یک قالب خوب انتخاب کنید باید مواردی را مد نظر داشته باشید، که در ادامه باهم این موارد را بررسی خواهیم کرد:

  • تعیین نیازها: قبل از هر چیز، لازم است که نیاز و اهداف وسایت خود را مشخص کنید:
  1. چه نوع وب‌سایتی را می‌سازید؟ (بلاگ، فروشگاه آنلاین، سایت شرکتی و غیره)
  2. آیا نیاز به ویژگی‌های خاصی مانند فیلترها، اسلایدرها، فرم‌های تماس و … دارید؟
  3. آیا نیاز به قالبی با طراحی خاص (رنگ، ترتیب بخش‌ها و …) دارید؟
  4. آیا نیاز به پشتیبانی از زبان‌ها و RTL (راست به چپ) دارید؟
  5. آیا قالب نیاز به سرعت لود بالا و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو دارد؟
  • محدوده بودجه: تعیین محدوده بودجه‌ برای خرید قالب اهمیت دارد. ممکن است بخواهید یک قالب رایگان استفاده کنید یا حتی بخواهید از یک قالب با امکانات بیشتر استفاده کنید که در این صورت باید از یک قالب غیر رایگان استفاده کنید.
  • سازگاری کامل با افزونه‌های وردپرس: افزونه‌ها برای انجام هر کاری در وردپرس ضروری هستند. قالب انتخابی باید کاملاً با همه افزونه‌های وردپرسی که دارید باید سازگار باشد.
  • به روزرسانی‌ها: باید از قالبی استفاده کنید که مدام به روز باشد تا از نظر امنیتی سایتتان دچار مشکل نشود.

بهترین قالب پیشنهاد ما

بنده طی تجربه‌ای که داشته‌‎ام پیشنهاد میکنم بر اساس نیازی که دارید یک قالب انتخاب کنید برای مثال: برای یک سایت فروشگاهی قالب وودمارت را به خاطر امکاناتی که دارد پیشنهاد می‌کنم، اگر سایتتان فروشگاهی نیست اصلا جای نگرانی نیست در ادامه قالب‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آن ها برای طراحی هر نوع سایتی استفاده کنید:

  • قالب‌های فروشگاهی

قالب سایت های فروشگاهی برای سایت هایی مناسب هستند که یک محصول یا فایل را به “فروش” می‌رسانند. به طور مثال اگر شما قصد دارید یک سایت فروش لوازم آرایشی داشته باشید، باید قالب های فروشگاهی را انتخاب کنید. قالب های فروشگاهی کاملاً حرفه‌ای و مختص فروش طراحی شده اند. یکی از موارد مهم در راهنمای خرید قالب فروشگاهی انتخاب یک قالب سبک، سئوفرندلی و در عین حال با امکانات کامل است.

10 مورد از بهترین قالب‌های فروشگاهی ایرانی وردپرس را مشاهده کنید

بهترین قالب فروشگاهی 

  • قالب‌های شرکتی

اگر صاحب شرکت هستید و برای قرار دادن نمونه کار”و پروپوزال کارمندان تان نیاز به یک مرجع دارید و قصد دارید سایت شرکتی تان را طراحی کنید، بهترین انتخاب برای شما قالب های شرکتی هستند. قالب های شرکتی تصویری واضح از یک سایت حرفه‌ای که نشان دهنده جایگاه شما در تجارت باشد ایجاد می‌کنند.

مجموعه‌ای از بهترین و پرفروش ترین قالب‌های شرکتی را در راست چین مشاهده کنید.

بهترین قالب شرکتی 

  • قالب‌های شخصی

وبسایت شخصی، شناسنامه اینترنتی شماست. یک وبسایت زیبا در پرستیژ کاری و میزان حرفه‌ای تر بنظر رسیدن شما تأثیر مثبت دارد. از یک قالب حرفه‌ای برای طراحی سایت شخصی تان استفاده کنید.

دوست داری پرفروش ترین قالب شخصی وردپرس را ببینی؟

بهترین قالب شخصی

  • قالب‌های خبری

طراحی یک سایت خبری، شاید آرزوی بسیاری از خبرنگاران، روزنامه نگاران و یا فعالان حرفه‌ای در یک حوزه باشد. انتخاب یک قالب حرفه‌ای برای سایت خبری یکی از مهم ترین بخش‌های طراحی سایت است. قالبی را انتخاب کنید که بیشترین “سرعت” و “قابلیت بهینه سازی برای موتورهای جستجوی گوگل” داشته باشد.

مشاهده 50 قالب خبری وردپرس در راست چین

بهترین قالب خبری

  • قالب‌های وبلاگی

اگر می‌خواهید نوشته‌ها و اطلاعات خود را درباره یک موضوع به اشتراک” بگذارید، به دنبال قالب‌ های وبلاگی باشید تا امکانات لازم برای ایجاد نوشته در وردپرس را برای شما فراهم کند.

مجموعه‌ای از بهترین قالب‌ های وبلاگی را مشاهده کنید.

بهترین قالب وبلاگی

  • قالب‌های آموزشی

با گسترش علم و فناوری، این بستر برای اساتید و حرفه ای‌های یک حوزه، فراهم شد تا از طریق فضای مجازی و بدون محدودیت به افراد “آموزش” دهند. این مسئله با شیوع کرونا برای همه ما اثبات شد که آموزش از طریق فضای مجازی و اینترنت چقدر کاربردی و موثر است به همین دلیل می‌توانید با یک قالب آموزشی نسبت به طراحی سایتتان اقدام کنید.

هیچ میدونستی راست چین بیش از 10 قالب آموزشی داره که میتونی از اون‌ها برای طراحی سایت آموزشی استفاده کنی؟

بهترین قالب آموزشی

  • قالب‌های پزشکی

در آخرین مطلب از قالب وردپرسی چیست به بررسی قالب‌های پزشکی می‌پردازییم، برای طراحی سایت‌های کلینیک، داروخانه، مطلب، درمانگاه‌ها و… می‌توانید از قالب‌های پزشکی استفاد کنید. در قالب هابی پزشکی علاوه بر قرار دادن برنامه پزشکان مواردی مانند رزرو نوبت وجود دارد و می‌توانید دریافت نوبت را برای کاربران آسانتر کنید از جمله بهترین قالب‌های پزشکی می‌توان مدیفی، مدیلینک و مدیکر را نام برد.
دوست داری یک سایت پزشکی داشته باشی؟ با قالب پزشکی میتونی 1 ساعته یک سایت طراحی کنی

بهترین قالب پزشکی

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم؛ اکنون که با بهترین قالب‌های وردپرسی آشنا شدید می‌توانید هر قالب با با تخفیف خریداری کنید به یاد داشته باشید باید ابتدا راست چین را در اینستاگرام دنبال کنید 🙂

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

بله، هر سایت وردپرسی از نظر فنی و زیبایی باید به یک قالب نیاز دارد.

برای انتخاب یک قالب وردپرس باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • سرعت بالا
  • آپدیت منظم
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی
  • طراحی مدرن
  • سئوفرندلی
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
22 دیدگاه
_awbool
_awbool
07 شهریور 1402 12:51

عرض ادب

ممکنه یک کد تخفیف برای خرید قالب وردپرس برای من لحاظ کنید؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
07 شهریور 1402 12:56

دوست عزیز از مقاله زیر دیدن کنید، اگه قصد دارید یک قالب یا افزونه خریداری کنید میتونید از تخفیف های این صفحه استفاده کنید:

تخفیف راست چین
موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
_alitaha
_alitaha
07 شهریور 1402 12:49

سلام من یک سایت فروش لوازم آرایشی دارم قالب است در این زمینه؟ اگه هست میشه معرفی کنید؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
07 شهریور 1402 12:55

دوست عزیز میتونید از طریق لینک زیر یک قالب لوازم آرایشی مرتبط با کسب و کارتان خریداری کنید:

قالب لوازم آرایشی

آیا مفید بود ؟
_amiramir
_amiramir
07 شهریور 1402 12:47

سلام خسته نباشید

چطور میتونم قالب سایتم را بدون این که افت رتبه داشته باشم انجام بدم؟ آموزشی در این باره دارید؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
07 شهریور 1402 12:52

عرض ادب

دوست عزیز میتونید از مقاله تغییر قالب وردپرس بدون افت رتبه دیدن کنید:

تغییر قالب وردپرس

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
_206amir
_206amir
07 شهریور 1402 12:42

سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوبتون

من سایتم را تازه راه اندازی کردم و یک قالب رایگان همم نصب کردم خواستم بدونم اگه قالب جدید نصب کنم حالا بخرم یا رایگان

ممکنه اطلاعاتم مثل مقاله یا عکس حذف بشه؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
07 شهریور 1402 12:54

خیر دوست عزیز

ولی اگه یک قالب خریداری کردید و اطلاعاتی در مورد نصب و راه اندازی ندارید حتما به پشتیبانی آن محصول تیکت بزنید تا بیشتر در این باره شما را راهنمایی کنند

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
__benyamin__
__benyamin__
06 شهریور 1402 12:53

سلام ممنون اگه یک قالب خدمات شبکه های اجتماعی معرفی کنید میخوام یک سایت در مورد خرید و فروش فالوور طراحی کنید
یک قالب میخوام که تو این زمینه بتونه کمک کنه یک سایت طراحی کنم

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
06 شهریور 1402 12:55

عرض ادب

دوست عزیز میتونید از طریق لینک زیر یک قالب خرید کنید

قالب شبکه های اجتماعی

آیا مفید بود ؟
_.Mehnosh._
_.Mehnosh._
25 مرداد 1402 11:29

آیا قالب رایگان به دردم میخوره>؟؟؟؟

آیا مفید بود ؟
0
_.Mehnosh._
_.Mehnosh._
25 مرداد 1402 11:29

من میخواستم سایت فروش مصالح ساختمانی مثل گچ و سیمان را بزنم بنظر شما کدام یکی از قالب ها مناسب تر است؟

آیا مفید بود ؟
0
_1382amin
_1382amin
25 مرداد 1402 11:27

سلام، منظور از اینکه قالب رایگان امکانات کمی ارائه می‌ده چی هست؟؟ چه امکاناتی یک قالب ارائه می‌ده؟ و چه فرقی میکنن؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 مرداد 1402 13:01

دوست عزیز بین قالب رایگان و غیر رایگان تفاوت های زیادی است برای مثال در ویرایش کردن صفحات تفاوت های زیادی بین این 2 قالب وجود دارد. شما با قالب ساده فقط سایتی مشابه بقیه خواهید داشت ولی با قالب غیر رایگان میتوانید یک سایت حرفه ای طراحی کنید

آیا مفید بود ؟
_123123maryam
_123123maryam
25 مرداد 1402 11:23

سلام خسته نباشید من میخوام یک سایتی مثل دیجی کالا داشته باشم میشه بگید از چه قالبی میتونم استفاده کنم که این قابلیت را داشته باشه؟ توسایت هم البته گشتم ولی نتونستم این قالب را پیدا کنم ممنون اگه لینک خرید بدید

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 مرداد 1402 12:57

دوست عزیز اگه سایت شما با وردپرس طراحی شده از طریق لینک زیر میتونید قالب های مشابه دیجی کالا را ببینید:

https://www.rtl-theme.com/tag/digikala-wordpress-theme/

آیا مفید بود ؟
_1382amin
_1382amin
25 مرداد 1402 11:17

بهترین ویژگی که باید برای یک قالب خوب در نظر بگیریم چی هست؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 مرداد 1402 12:56

دوست عزیز سرعت خیلی مهمه، بنده پیشنهاد میکنم سرعت بارگزاری را مد نظر داشته باشید و از قالبی استفاده کنید سرعت بالایی در بارگزاری صفحات داشته باشد.

آیا مفید بود ؟
_BNastaran
_BNastaran
25 مرداد 1402 11:15

سلام خسته نباشید قالب وودمارت چه امکاناتی داره؟ من خیلی شنیدم قالب خوبیه تو مقاله قالب وردپرس چیست هم شما بهش اشاره کردید میشه بگید چه ویژگی و قابلیت هایی داره ممنون

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 مرداد 1402 12:55

دوست عزیز این قالبی قابلیت های زیادی داره از طریق لینک زیر میتونید امکانات این قالب را ببینید و در صورت نیاز خرید کنید.

https://www.rtl-theme.com/woodmart/

آیا مفید بود ؟
.safaeemorteza
.safaeemorteza
25 مرداد 1402 11:10

سلام خسته نباشید، من میخوام یک قالب فروشگاهی خرید کنم میتونید راهنمایی کنید از چه قالبی میتونم استفاده کنم؟ سایتم را راه اندازی کردم الان قصد تغییر قالب دارم ممنون اگه یک قالب خوب معرفی کنید

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 مرداد 1402 12:54

سلام خسته نباشید

میتونید از قالب وودمارت استفاده کنید، کافیه از طریق لینک زیر وارد صفحه این محصول بشید تا اطلاعات کاملی در مورد این قالب کسب کنید.

موفق باشید

https://www.rtl-theme.com/woodmart/

آیا مفید بود ؟