ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

راهنمای خرید قالب فروشگاهی

تنوع بالای قالب های فروشگاهی کار را برای انتخاب قالب سخت کرده است قالب هایی با ظاهر شیک و امکانات کامل که می توان هر نوع فروشگاهی را با آن راه انداری کرد. اما آیا سایت من همه این امکانات را نیاز دارد؟ هنگام انتخاب قالب فروشگاهی به چه نکاتی دقت کنم؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم که قالب های فروشگاهی باید دارای چه امکاناتی باشد.

0
08 مهر 1397
آخرین بروزرسانی: 04 بهمن 1402

راهنمای خرید قالب فروشگاهی

قبل از خرید قالب فروشگاهی، نگاهی به محصولات خودتان داشته باشید. چه محصولاتی می خواهید عرضه کنید؟ تنوع آنها چقدر است؟ چه اطلاعاتی از خریدار برای تحویل محصول، دریافت می کنید؟ محصول را به چه طریقی به او می رسانید؟ آیا تمایل دارید فروشندگان دیگر هم در سایت شما فروش داشته باشند؟ روشن کردن همه این موارد، از بهترین روش های انتخاب قالب خواهد بود.

خرید قالب فروشگاهی

فروشگاه شما محصولات دانلودی مثل مقاله، فیلم، موزیک، نرم افزار و … به فروش می رساند.

خرید قالب فروشگاهی

کالاهایی مثل لباس، لوازم آرایش، وسایل الکترونیک و … که حتما باید با پست یا باربری ارسال شود.

محصولات دیجیتال و فیزیکی در یک فروشگاه عرضه می شوند.

خرید قالب فروشگاهی

آیا تمایل دارید بجز خودتان، افراد دیگر هم محصولاتشان را در فروشگاه شما بفروشند؟

انواع قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب های فروشگاهی وردپرس، انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. اما یک نکته در همه آنها مشترک است. دمو و پیش نمایش قالبی که انتخاب می کنید، را مشاهده و بررسی کنید. امکاناتی که در بخش جزئیات محصول آمده را مطالعه کنید. این موارد برای انتخاب بهتر به شما کمک می کند.

دمو و پیش نمایش در واقع، خروجی است که در سایت شما نمایش داده می شود. بنابراین دسته بندی ها، سبد خرید، اسلایدر، سرعت سایت و … را می توانید بررسی کنید. بسیاری از پوسته ها، چند دمو و پیش نمایش دارند. آنها را چک کنید و آن دمویی که دوست دارید را نصب کنید. از طرف دیگر، در بخش جزئیات محصول، اطلاعات دقیقی نوشته شده. از ریز امکانات تا جزئیات دموها همه در این بخش بیان می شوند.

یک بخش دیگر هم که به شما کمک می کند، پرسش و پاسخ ها است. چون جواب خیلی از سوالاتتان را این جا می بینید. همینطور اطلاعات اضافه تر در مورد پوسته ها را اینجا مشاهده می کنید.

و اما انواع قالب های فروشگاهی وردپرس:

خرید قالب فروشگاهی

قالب فروش فایل | قالب edd

یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد سایتی که محصولات دانلودی به فروش برساند، استفاده از قالب فروش فایل است. که با فروشگاه ساز edd ایجاد شده اند. edd مثل ووکامرس، در وردپرس، فروشگاه آنلاینی ایجاد می کند. مهمترین تفاوت، عدم نیاز به اطلاعات پستی است.

مشتری قالب های فروش فایل و محصولات مجازی، اطلاعات محدودی برای تحویل کالا به سایت شما می دهد. چون تنها نیازمند لینک دانلود محصول است. گاهی داشتن یک ایمیل هم کافی است. ریسپانسیو بودن در این قالب ها بسیار مهم است. چون بسیاری از مخاطبان محصولات دانلودی، آن را روی گوشی همراه خود یا تبلت نصب می کنند. از طرف دیگر، بخش اعظمی از وبگردی های دنیای مجازی، به گوشی همراه، تبلت و … اختصاص دارد.

از دیگر ویژگیهای مورد انتظار این قالب ها، به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

  • سرعت مناسب سایت
  • مگامنو و دیگر امکانات گرافیکی
  • پنل تنظیمات حرفه ای
  • بسته نصب آسان
  • امکانات مناسب در بخش پروفایل کاربری خریداران

خرید قالب فروشگاهی

قالب فروشگاهی ووکامرس

ووکامرس، حرفه ای ترین فروشگاه ساز ورپرس است. با امکانات آن می توانید هر مدل محصول را به فروش برسانید. چه محصولات دانلودی و چه محصولات فیزیکی که نیازمند اطلاعات پستی و داده هایی بیشتر، برای تحویل کالا به مشتری هستند. همچنین تنوع قالب هایی که با فروشگاه ساز ووکامرس طراحی شده، بسیار زیادتر از edd است. این دست شما برای انتخاب امکانات و ظاهر سایتتان باز است برای مثال اگر بخواهیم نمونه ای بارز از قالب های فروشگاهی را مثال بزنیم باید به قالب وودمارت اشاره کنیم، وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است که به خاطر قابلیت و امکاناتی که دارد اکنون به بهترین و البته پر فروش ترین قالب فروشگاهی تبدیل شده است.

همانطور که گفته شد، یک مزیت بزرگ ووکامرس نسبت به edd، قرار دادن هر نوع محصول در فروشگاه است. هم می توانید فروشگاهی برای خرید و فروش محصولات دانلودی ایجاد کنید. و هم محصولات فیزیکی مثل کیف و کفش و لباس و … بفروشید. یا اینکه هر دو مدل را در سایت خود قرار دهید. کافی است از بخش پیکربندی محصولات ووکامرس آن را انتخاب کنید.

نیازمندی های قالب های ووکامرس زیادتر اما مشابه با قالب های edd است. مواردی مثل

  • صفحه ساز، اسلایدر و مگامنو حرفه ای
  • هماهنگی با درگاه های پرداخت مختلف
  • ساید بارها و تولبارهای مختلف و …
  • وبلاگ حرفه ای
  • رنگ بندی های مختلف و بی نهایت
  • طراحی ریسپانسیو
  • تنوع در سبک صفحات اصلی

علاوه بر امکانات قالب ووکامرس، افزونه های فروشگاهی وردپرس به ارتقا امکانات آن کمک زیادی می کنند. به عنوان مثال، افزونه پیشنهاد شگفت انگیز یا افزونه ای که ظاهر سایت شما را در موبایل کاربر به اپ فروشگاهی تغییر می دهد. یا اینکه فاکتور رسمی به صورت pdf قرار دهید. بسیاری از امکاناتی که در رده فروشگاه های بزرگ با هزینه چند میلیونی است را میتوانید با هزینه ای بسیار پایین تر به سایت خودتان اضافه کنید.

راهنمای خرید قالب فروشگاهی

قالب چندفروشندگی

بعد از موفقیت سایت هایی مثل amazon و ebay و در ایران، دیجی کالا و بامیلو در چند فروشندگی، توجه بسیاری از سایت ها به مزیت اینکه کاربران بتوانند در دیگر فروشگاه ها محصول درج کنند، جلب شد. اگر شما هم تمایل دارید، چنین سایتی داشته باشید، قالب های آماده چند فروشندگی با هزینه ای اندک این امکان را فراهم می کنند.

قالب هایی که امکانات چندفروشنده را فراهم می کنند، پنل هایی برای فروشنده ها، خریداران و مدیران سایت ایجاد می کند. که هر کدام امکانات و دسترسی هایی دارند. به این صورت مدیر براحتی می تواند بر فرایند های کاربران و فروشندگان نظارت کند. فروشنده هم هر محصولی را مد نظر داشته باشد به فروش برساند.

مواردی مثل امکانات زیر را می توانید در قالب ها بررسی کنید.

  • امکان تعریف تنظیمات فروش
  • قرار دادن تخفیف ها
  • پنل های فروشندگان
  • امکانات پنل خریداران
  • طرح های مختلف صفحات اصلی
  • ریسپانسیو
  • شخصی سازی آسان
  • آپدیت های منظم
  • و…

خرید قالب فروشگاهی

علاوه بر موارد بالا، پیشنهاد می کنیم مقاله “چگونه خرید کنیم” را مطالعه کرده. و پوسته ای متناسب با سلیقه و بودجه، تهیه کنید.

پیشنهاد: اگربرای سایت خود به دنبال سریع ترین قالب های وردپرسی نیز هستید مقاله پرسرعت ترین قالب های فروشگاهی وردپرس را مطالعه کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.