ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
برترین-ایموجی-ها
نقد و بررسی

برترین ایموجی های 2022

دنیای گسترده فضای مجازی چند سالیست که جای خود را در میان زندگی افراد باز کرده است و پایه ثابت زندگی ها شده است. یکی از کاربردهای فضای مجازی گفت و گوی افراد با یکدیگر است، فهمیدن احساسات و منظور واقعی افراد از پشت نوشته ها کار ساده ای نبود، با آمدن ایموجی ها به فضای آنلاین انتقال احساسات و انتقال مفهوم بسیار ساده تر شد و ارتباط ها معنای جدیدی گرفت.

0
14 دی 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

بر اساس تحقیقات 70 درصد افراد احساسات خود را از طریق ایموجی و شکلک ها بیان می کنند. شاید قبل از اینکه پای ایموجی ها به دنیای مجازی باز شوند ابراز کردن احساسات از طریق نوشته ها و چت کار سختی بود و افراد به خوبی متوجه منظور و احساسات هم نمی شدند، ولی با کمک این ابزار خیلی سریع و راحت متوجه لحن صحبت و نوع احساسات طرف مقابل می شویم.

در میان دنیای بزرگ شکلک ها برخی از آن ها عمومیت بیشتری دارند و افراد از این دست ایموجی های محبوب و پرطرفدار بیشتر استفاده می کنند. ما در این مقاله برترین ایموجی های سال 2022 را معرفی می کنیم.

معرفی محبوب ترین و برترین ایموجی های سال 2022

طبق اخرین آمار کنسرسیوم یونیکد محبوب ترین ایموجی های زیر به ترتیب هستند:

  • 😂ایموجی خنده
  •  ❤️قلب قرمز
  • 🤣خنده از ته دل
  • 👍 لایک کردن یا موافق بودن
  • 😭 ناراحتی شدید و گریه
  • 🙏 تشکر
  • 😘 بوسه
  • 😍 چشم قلبی

مثلا پرطرفدارترین ایموجی در حوزه پوشاک 👑 است،

و هم چنین محبوب ترین ایموجی در حوزه غذا 🍕 می باشد.

کاربرد ایموجی در سئو

CTR یا نرخ کلیک یک فاکتور تاثیر گذار روی بهبود سئو سایت شماست. CTR سایت تعداد کلیک ها روی عنوان سایت به تعداد ایمپرشن ها است. یکی از راه های بالا بردن نرخ کلیک توجه ویژه به نوشتن عنوان و متا مناسب برای سایت شماست. اگر کاربران در اولین برخورد با سایت شما در نتیج گوگل جذب عنوان یا متا شوند احتمال کلیک کردن و وارد شدن به سایت افزایش می یابد.

عنوان سئو

با توجه به تصویر قسمت های مختلف را معرفی می کنیم:

  • شماره یک: مربوط به آدرس URL است.
  • شماره دو: این قسمت عنوان سئو است و همانطور که می بینید اولین نمایی است که کاربران از سایت شما می بینند این قسمت است، اگر این عنوان جذاب باشد در جذب کاربران موثر است. شما می توانید بین 60تا 70 کاراکتر در این قسمت بنویسید.
  • شماره سه: قسمت متا یا توضیحات است و می توانید تا 160 کاراکتر در رابطه با سایت یا صفحه مربوطه توضیح دهید هم چنین می توانید به صورت منطقی ایموجی به کار ببرید.

توجه کنید که شما با داشتن ایموجی روی عنوان سئو یا متا خود شاید بتوانید کلیک کاربر را بگیرید ولی اگر کاربر پس از وارد شدن به سایت محتوای شما را مفید نداند سریع بر می گردد و این موضوع باعث افزایش نرخ پرش سایت می شود که یک نکته منفی برای سئو سایت شماست.

کاربرد ایموجی در طراحی سایت

ایموجی های پرطرفدار بخاطر زیبایی بصری که دارند و توجه کاربر را جلب می کنند می توانند در بهبود تجربه کاربری موثر باشند. برای داشتن سایت کاربر پسند باید به طراحی صفحات دقت کنید، اینکه کاربر با ورود به سایت شما خسته نشود و با دیدن صفحه لذت ببرد موردی است که باید به آن توجه کنید.

دیدگاه ها: مثلا در طراحی صفحات سایت در قسمت دیدگاه ها استفاده از ایموجی ها بسیار زیباست. زیرا کاربران می توانند خیلی ساده تر با شما ارتباط بگیرند و احساسات خود را ملموس تر بیان کنند.

CTA: هم چنین در طراحی CTA یا کال تو اکشن نیز می توانید از ایموجی های پرطرفدار استفاده کنید و زیبایی صفحات خود را چندین برابر کنید.

آموزش: اگر آموزش مرحله به مرحله در سایت خود دارید می توانید از ایموجی ها استفاده کنید.

برترین ایموجی ها

نکات تکمیلی درباره استفاده از ایموجی های پرطرفدار

درباره برترین ایموجی و استفاده از آن برای داشتن سایتی کاربر پسند و تاثیر آن در سئو صحبت کردیم، اما نیاز است یک سری نکات تکمیلی هم اضافه کنیم:

  • باید این را هم بدانید که استفاده از ایموجی محدودیت دارد و شما نمی توانید به تعداد زیاد، به گونه ای که چشم کاربر را خسته و اذیت کند از  این شکلک ها استفاده کنید.
  • استفاده از ایموجی ها باید متناسب با نوع سایت شما باشد، اگر سایت شما رسمی است بهتر است از شکلک استفاده نشود یا به کمترین میزان استفاده شود.
  • مخاطبان سایت خود را هم در نظر بگیرید اگر بیشتر مخاطبان شما افراد مسن یا میانسال هستند به نسبت افراد جوان ارتباط زیادی با ایموجی ها برقرار نمی کنند و شاید برایشان جذابیتی نداشته باشد.
  • سعی کنید از ایموجی های که مبهم هستند استفاده نکنید چون برخی ها دارای چندین معنی و برداشت از سمت افراد هستند.
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

بله. استفاده از ایموجی ها در عنوان سئو و متا می تواند سبب افزایش نرخ کلیک شود و ممکن است کاربران  برای کلیک روی سایت جذب شوند.

طبق اخرین معرفی کنسرسیوم یونیکد برترین ایموجی های سال 2022 معرفی شدند. شما می توانید با خواندن این مقاله با کاربردی ترین ایموجی ها آشنا شوید

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.