ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

راست چین؛ برترین سایت فروش قالب وردپرس در ایران

چه انتظاری از یک سایت برتر فروش قالب وردپرس دارید؟ پشتیبانی دائمی و رایگان؟ آپدیت مداوم و منظم؟ طیف گسترده قیمت؟ تنوع قالب؟ همه این امکانات در سایت راست چین است. با ما همراه باشید تا با راست چین بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت تری هر نوع محصول طراحی سایتی را که می خواهید مانند قالب وردپرس، افزونه وردپرس، قالب HTML و انواع اسکریپت آماده را با خیال راحت از راست چین بخرید.

2
19 خرداد 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

خرید یک قالب آماده، یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساخت سایت است. کاهش هزینه ها چه از لحاظ زمانی و چه مالی مهم ترین مزیت را در این زمینه دانست. اما براستی برای انتخاب قالب، به کدام مرجع باید اعتماد کرد؟ در اینجا به بررسی گزینه های انتخاب مرجع مورد اعتماد، برای انتخاب قالب می پردازیم. در پایان بررسی ویژگی های سایت برتر فروش قالب وردپرس و بهترین سایت وردپرس را خواهید دانست.

سایت برتر فروش قالب وردپرس

اورجینال بودن قالب

نداشتن پوسته بهتر از یک قالب نال است. چرا که دردسر هایی که این تم برای شما دارد، بسیار آزار دهنده است. اما نکته اینجاست که تشخیص قالب اصل و اورجینال کمی دشوار است. البته یک راه مطمئن وجود دارد. و آن خرید قالب از سایتی مطمئن و امن است. به این شیوه می توانید اطمینان داشته باشید که قالب شما اورجینال خواهد بود.

پیشینه کاری سالم و کیفیت کاری راست چین، ثابت کرده قالب های غیراورجینال در این سایت جایی ندارند. نگاهی به آمارهای کاربران و رضایت خرید آنها، به تنهایی برای اثبات این ادعا کافی است.

خدمات پشتیبانی و آپدیت محصولات وردپرس

چرا پشتیبانی اهمیت دارد؟ فرض کنید تعطیلاتی در پیش دارید و تمام برنامه ریزی خود را انجام داده اید. به ناگهان همه چیز به هم میریزد. پروژه ای که برای پایان دادنش تنها چند ساعت نیاز دارید، تصمیم گرفته تمام تعطیلات شما را اشغال کند. و شما را به رفع باگ ها و ایراداتی که نمیدانید از کجا رفع میشود مشغول نگه دارد. در اینجاست که نقش پشتیبان برای قالب وردپرس شما کاملا احساس می شود. یک پشتیبانی خوب و حرفه ای، علاوه بر رفع ایرادات، هزینه اضافه ای برای شما نخواهد داشت.

سایت راستچین برای کلیه قالب ها، افزونه، دانلود اسکریپت و … خدمات پشتیبانی مادام العمر رایگان و آپدیت کاملا رایگان دارد. از همه مهم تر آنکه پشتیبانی شما به وسیله کسی انجام خواهد شد که مسلط ترین فرد نسبت به محصول شماست.

راست چین یک هلدینگ در زمینه محصولات دیجیتال است. در این سایت بیش از 500 شرکت طراحی به عرضه محصولات خود می پردازند. و پشتیبانی محصولات خود را نیز انجام می دهند. همچنین جدیدترین آپدیت ها را به صورت کاملا رایگان عرضه می کنند. از سایت برتر فروش قالب وردپرس انتظاری کم تر از این نیز نیست.

 بهترین سایت فروشگاهی وردپرس

رتبه الکسا | راست چین معتبرترین مرجع قالب وردپرس

سایت الکسا به آدرس https://www.alexa.com مهم ترین مرجع رتبه بندی سایت ها است. این سایت که خود وابسته به آمازون است از معیارهایی همچون موارد زیر برای رتبه بندی سایت های جهان استفاده می کند.

  • ترافیک سایت که خود به تنهایی شامل تعداد بازدید کننده و مقدار اطلاعاتی که بین وب سایت و کاربر مبادله می شود
  • مدت زمان حضور کاربر
  • تعداد صفحات مشاهده شده توسط هر کاربر
  • بانس ریت یا نسبت کاربرانی که بلافاصله بعد از دیدن یک صفحه از سایت خارج می شوند
  • ورودی از موتور های جستجو
  • بک لینک از سایت های معتبر

با این معیارها، الکسا با دقت فراوان به بررسی سایت های جهان پرداخته و یک رتبه به آنها اختصاص می دهد. شما می توانید تولبار alexa را نصب کنید. به این شیوه رتبه جهانی و رتبه هر سایت در کشور خود را مشاهده خواهید کرد. کافی است زمانی که در صفحه ای از سایت مورد نظر خود هستید، در تولبار مرورگر بر روی دکمه الکسا کلیک کنید.

در حال حاضر سایت راست چین، بهترین رتبه ALEXA را در میان، مراجع ارائه قالب و اسکریپت فارسی دارا است. کافی است برای صحت این ادعا، با استفاده از تولبار مرورگر خود، سایت راستچین و سایت های مشابه را بررسی فرمایید.

نصب آسان و راهنمای راه اندازی در بهترین سایت وردپرس

یک قالب وردپرس خوب، علاوه بر امکانات مناسب، هزینه به صرفه، پشتیبانی حرفه ای و … راهنمای راه اندازی نیز خواهد داشت. همچنین به منظور سهولت دسترسی، بسته نصب آسان نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در سایت راست چین، قالب وردپرس علاوه بر بسته نصب آسان، راهنمای راه اندازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به این شیوه در کم تر از 10 دقیقه سایت خود را دقیقا مشابه دمو خواهید دید. چه بهتر از این؟

هزینه قالب وردپرس | ضمانت بازگشت وجه

یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب پوسته، برای هر کاربر، قیمت آن است. در راست چین تنوع شگفت انگیزی از قالب ها را در طیفی بسیار گسترده در اختیار خواهید داشت. به این شیوه دست شما برای انتخاب تم مورد نظر خود باز خواهد بود. بدیهی است قیمت کم، الزامی مبنی بر امکانات ضعیف نیست. کافی است نگاهی به محصولات دسته بندی مورد نظر خود داشته باشید.

از سوی دیگر، مثل تمامی خرید و فروش اینترنتی، نگرانی از بابت هزینه وجود دارد. کاربرانی که سابقه خرید اینترنتی کم دارند یکی از سوالاتی که از خود می پرسند آن است که اگر قالب دقیقا مانند دمو نباشد چه؟ هزینه چه میشود؟ راست چین در این مورد نیز راه حل دارد.

ضمانت بازگشت وجه، تعهدی است که سایت راستچین در قبال محصولات خود دارد. در صورتی که محصول خریداری شده مشابه دمو نبوده. و یا ویژگی ای در توضیحات قید شده که تأمین نشود. کاربر تمامی وجهی که برای محصول هزینه کرده دریافت خواهد کرد. بله شما با بهترین سایت وردپرس روبرو هستید.

تنوع بی شمار محصولات برای تمامی محصولات تحت وب | وردپرس، جوملا، اسکریپت، افزونه و …

برای انتخاب قالب و استایل سایت مورد نظر خود، تنوع بی شماری در وب وجود دارد. اما همانطور که قبلا اشاره شد، اینکه قالب از یک مرجع معتبر و امن انتخاب شود بسیار مهم است. در راست چین، شما تنوع شگفت انگیزی از سیستم های مدیریت محتوا در کنار اسکریپت و افزونه ها (افزونه وردپرس، جوملا، WHMCS و…) را شاهد هستید.

    • قالب مای بی بی

از سوی دیگر، در هر یک از این cms ها و اسکریپت ها تنوع جالب توجهی از دسته بندی ها را مشاهده خواهید کرد. چنانکه برای مثال فقط بیش از 30 دسته بندی از جمله فروشگاهی، دایرکتوری، شرکتی، شخصی، معماری و ساختمان، پزشکی، تفریحی، خبری، آموزش آنلاین و … را شاهد هستیم.

تنها نگاهی به دسته بندی و نیز آمار شگفت آور سایت، برای آنکه راست چین را بزرگترین و معتبرترین سایت برتر فروش قالب وردپرس بدانیم کافی است.

بهترین سایت وردپرس | دانلود بهترین سایت وردپرس

بهترین سایت وردپرس

همانطور که بیان شد، انتخاب یک قالب مناسب از یک مرجع مورد اطمینان، مهم ترین قدم در طراحی سایت با قالب آماده است. بهترین سایت وردپرس در زمینه فروش محصولات دیجیتال مثل قالب، افزونه و … یاری دهنده شما خواهد بود. چرا که با اعتماد به آن و با خاطری آسوده، قالب را انتخاب می کنیم. بدون آنکه نگران باگ ها و ویروس ها و فایل های مخرب پوسته های نال باشیم.

از سوی دیگر، یک سایت برتر فروش قالب وردپرس ، با ایجاد خدمات پشتیبانی دائمی و مادام العمر اعتماد کامل برای مشتریان به ارمغان می آورد. همچنین در اختیار داشتن افزونه های گوناگون از cms های مختلف، در کنار اسکریپت های خاص، دست شما را برای ویرایش پوسته هر چه بازتر می گذارد.

طرح تخفیف دوره ای چنین سایت برتر فروش قالب وردپرس ، تشویق کننده برای ایجاد تجارت الکترونیک و رونق کسب و کار های گوناگون است. از یک تولیدی کوچک در یک شهر دورافتاده تا یک شرکت غول آسا و مردمی که به صورت آزاد(فریلنسری) فرایندهای کاری را پیش می برند. ایجاد چنین کسب و کارهایی به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی می کند.

براساس آنچه از شواهد و مستندات بیان شد، راست چین را با قاطعیت می توان، بهترین سایت وردپرس دانست. این سایت برتر فروش قالب وردپرس، پس از سالیان، تلاش در عرصه عرضه محصولات دیجیتال در جایگاهی برتر قرار دارد. چنانکه به عنوان یکی از 100 کسب و کار برتر ایران تجلیل شده است. بیش از 500 شرکت طراحی بزرگ و بیش از 2000 طراح و برنامه نویسی که با این مجموعه همکاری می کنند، نشان از مورد اعتماد بودن سایت راستچین است.

بهترین سایت فروشگاهی وردپرس

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
sahar shiry
sahar shiry
19 تیر 1397 10:32

با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید من دنبال یه قالب شبیه سایت آمازون هستم میشه راهنمایی کنید باید چه قالبی رو تهیه کنم.
ممنونم

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
19 تیر 1397 10:38

سلام وقتتون بخیر
قالب هایی که شبیه سایت آمازون باشند، به قالب های چند فروشندگی معروف هستند. به صورتی که افراد زیادی میتونن وارد وب سایت شما شوند و با اکانت فروشندگی کالای خود را به فروش برسونند. از سوی دیگه کاربرهای دیگه سایت امکان خرید محصولات رو دارند. لینکی که در ادامه آورده میشه، لیست قالب های چندفروشندگی سایت راست چین است.
https://www.rtl-theme.com/category/wp-themes/multi-vendor/
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، لطفا با پشتیبانی راستچین تماس بگیرید.

آیا مفید بود ؟