ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
گزارش عملکرد راست چین 1400
اخبار

گزارش عملکرد راست چین در 1400

در راستای رسالت شفاف‌سازی که همیشه مهمترین اولویت‌مان بوده است، اطلاعات و آمارهایی از واحدهای منابع انسانی، فروش، عملیات و فنی را در قالب یک گزارش جامع و شفاف به کاربران ارائه خواهیم کرد.

11
24 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

راست چین در طی 9 سال فعالیت بیش از 5700 محصول طراحی سایت آماده شامل افزونه و قالب وردپرس، اسکریپت، قالب های Html و اپلیکیشن های متنوع ارائه کرده که 98% نیاز بازار را پاسخ داده است. طبق آمار موجود؛ از بین 34000000 سایت وردپرسی دنیا، سهم کشور ایران 0.5% است. چیزی حدود 158000 وب سایت فارسی. راست چین در طی 10 سال فعالیت بیش از نیمی از سهم بازار طراحی سایت ایران را در اختیار گرفته است. علاوه بر این کل دامنه های IR در سال 1400 برابر 1476593 بوده که بر اساس اطلاعات موجود بیش از 43% کل این کاربران نیز مشتریان راست چین هستند.

در ادامه خلاصه ای از عملکرد 9 ساله rtl-theme را بعنوان اولین مارکت پلیس ایران مشاهده بفرمائید.

خلاصه گزارش pr راست چین

امسال هم مانند سالهای قبل، آقایان بیشترین درصد کاربران راست چین را تشکیل داده اند. در بین استانها نیز تهران همچنان پرچمدار خرید محصولات بوده و بعد از آن اصفهان، شیراز و تبریز به نسبت سایر استان‌ها بیشترین درصد خرید از راست چین را به خود اختصاص داده اند.

تعداد کاربران راست چین در سال 1400آمار راست چین 1400؛ توزیع استانی

گزارش راست چین 1400، کاربران موبایل

گزارش عملکرد سالیانه راست چین؛ زمان سپری شده

محصولات بی رقیب در راست چین

در سال 1400 یک نگاه 360 درجه به سایر نیازمندی های کاربران شد و تمامی آنها در قالب سرویس و خدمت جدید به مشتریان ارائه شد به طوریکه نیاز 98% بازار در دسته قالب، افزونه، اسکریپت، اپلیکیشن و … تامین شده است.

تامین 98% نیاز کاربران در سال 1400

سرویس و خدمات ذکر شده در قالب مزیت های خرید محصول از راست چین دسته بندی شده اند:

10 سال سابقه عرضه محصولات با کیفیت طراحی وب و ضمانت بازگشت وجه (در صورت مشاهده ایراد در محصول و یا نقص در پشتیبانی) رضایت مشتریان را در پی داشته است.

  • محصولات متنوع: بیش از 5700 محصول متنوع در حوزه طراحی سایت آماده ارائه شده که نیاز درصد بالایی از کاربران را پوشش داده است.
  • کیفیت متمایز: انتشار محصولات با نظارت تیم حرفه ای کنترل کیفی انجام شده که این موجب شده محصولات با امنیت و کیفیت ارائه شوند.
  • پشتیبانی سریع: یکی از نیازهای کاربران پاسخگویی سریع و رفع مشکل وب سایت در لحظه است. در سرویس پشتیبانی سریع کمتر از 2 ساعت مشکل کاربر بررسی می شود.
  • طرح های وفاداری: تخفیف اختصاصی VIP ویژه کاربران وفادار و ارائه کش بک به خریداران تنها بخشی از حمایت های راست چین از مشتریان وفادار است.
  • ساختار هوشمند: محاسبه درآمد فروشنده بر اساس رضایت کاربر یک مشوق و محرک برای بالا بردن کیفیت پاسخگویی و جلب رضایت کاربر است. این طرح از طریق امتیازدهی و گیمیفیکشن موجب بهبود کیفیت پشتیبانی در مارکت پلیس های چند فروشندگی می شود.
  • پایداری محصولات: جایگزینی محصولات توقفی با پشتیبانی ضعیف توسط فروشنده حرفه ای یکی از خدمات منحصر بفرد راست چین است که امکان ارتقا و بهبود کیفیت محصولات را به صورت روز افزون فراهم کرده است.
  • بروزرسان هوشمند: آپدیت اتوماتیک محصولات بدون جایگزینی دستی یکی از خدماتی است که فرایند نگهداری از سایت را برای مشتریان بسیار ساده و تسریع کرده است. بیش از 90% کاربران از افزونه بروزرسان خودکار استفاده می کنند.

ارائه محصولات ایرانی متناسب با نیاز کاربران، رونمایی از سرویس های جدید و خدمات متمایز نرخ کاربران فعال را نسبت به سال قبل 40% و رضایت از خرید را 32% افزایش داده است.

گزارش عملکرد مجموعه راست چین از پر فروش ترین محصول 1400

میلیونر شو؛ بازار کسب درآمد از برنامه نویسی

یکی از طرح های درآمدزایی راست چین طرح فروشندگی در این مارکت پلیس بوده و با شعار ” اگـه بـرنامه نویـس هستی بـا راست چین میلیونر شو” در 1400 رونمایی و مسیر و تجربه فروشندگان میلیاردی به اشتراک گذاشته شد.

راست چین تلاش می‌کند تاشاخص ها و فرایند موفقیت فروشندگان خود برای تمام علاقه مندان به برنامه نویسی در دسترس قرار دهد تا بتوانند با آگاهی عمیق‌تر مسیر موفقیت را سریع تر بپیمایند.

گزارشی از عملکرد و مسیر رشد 9 ساله راست چین

گزارش راست چین 1400؛ رکورد های طلایی

میانگین درآمد از راست چین طبق گزارش عملکرد 1400

آمار جذاب از ترین های راست چین

آمار میلیارد های 1400 راست چین

خلاصه آمار از عملکرد 1400 سایت راست چین

4000 دقیقه حضور در بلک فرایدی 

در آذر 1399 بیش از 4000 فروش موفق افزونه رنک مث ثبت شد و رکورد فروش روزانه محصولات وردپرس شکسته شد. در سال 1400 نیز جشنواره جمعه سیاه راست چین با استقبال بی نظیری روبرو شد و بیش از 4000 دقیقه کاربران در صفحه جشنواره حضور داشتند.

گزارش راست چین 1400، بلک فرایدی

بخش اعظمی از اهداف شامل پاسخگویی و راهنمای کاربران، حمایت از خریداران در کنار ارائه با کیفیت محصولات و خدمات متمایز در سال 1400 محقق شد. در این بین کش بک و طرح های وفاداری بلاخص دوشنبه های اختصاصی رضایت زیادی را به دنبال داشته است.

گزارش پشتیبانی مجموعه راست چین در 1400گزارش 1400 راست چین، آموزش های رایگان

تخفیف های vip راست چین

دانلود نسخه pdf گزارش عملکردراست چین 

 

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
11 دیدگاه
abjeez
abjeez
22 شهریور 1401 10:03

خدا قوت
ما که راضی هستیم

آیا مفید بود ؟
0
matin gheitani
matin gheitani
21 شهریور 1401 14:59

چندین سال از خدمات شما استفاده کردم. فوق العاده بودین و هستین. بهترین باشین همیشه

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 شهریور 1401 09:01

ممنون از همراهی چندین ساله شما 💚

آیا مفید بود ؟
رضا رضایی
رضا رضایی
21 شهریور 1401 13:01

سپاس از حضور و خدمات شما . پیروز و سربلند باشید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 شهریور 1401 09:00

ممنون دوست عزیز 💚

آیا مفید بود ؟
محمود دبستانی
محمود دبستانی
19 شهریور 1401 16:41

در صف انبوه برنامه نویس ،
افتخارم راست چینی بودن است
****
به امید روزهای روشن تر ...
خداقوت تیم خوب راستچین.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
20 شهریور 1401 08:32

ممنون جناب دبستانی
با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما و تیم متعهدتون.

آیا مفید بود ؟
گروه انفورماتیک منتوروید
گروه انفورماتیک منتوروید
25 مرداد 1401 06:47

** ای بسا کارا که اول صعب گشت
بعد از آن بگشاده شد سختی گذشت
بعد نومیدی بسی اومیدهاست
از پس ظلمت بسی خورشیدهاست
**
"مولوی"
آرزوی موفقیت برای تیم راست چین ، که فقط خدا می داند چقدر با زحمت و سختی و چقدر عشق تلاش می کنند.
و همچنین برای تمام جوانانی که از طلوع خورشید تا غروب آفتاب در شرایط سخت کار می کنند و به محض دست کشیدن از کار ، خسته و کوفته بسوی کامپیوتر و طراحی سایت و وردپرس و دنیایی که به آن علاقه دارند، می شتابند تا بتوانند برای خودشان موفقیتی کسب کنند و کسب درآمدی سالم داشته باشند.
تاریخ چون مسیر رودخانه ای به پیش می تازد، ولی گاهی آب این رودخانه روشن است ، و زمانی گل آلود و طوفانی و طغیانی ، تا ببینیم بعد از این همه تاریک و روشن شدن ها چه زاید زمان ...و قطعا موفقیت از آن کسانی هست که باتمام وجود به بهتر بودن می اندیشند ...
ممنون از زحماتتون.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
25 مرداد 1401 08:42

ممنونم جناب یزدانیان
تلاش همه کارکنان در جهت رضایت خریدار و فروشنده است. خوشحالیم که برای افراد مستعد و تلاشگر این بستر در راست چین فراهم شده که نتیجه زحمات خودشون رو ببینند.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما و تیم محترمتون

آیا مفید بود ؟