ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

چرا بازخورد شما تعیین کننده درآمد طراح است؟

یکی از خدمات با ارزشی که راست چین در سال های اخیر ارائه داده است کارمزد متغیر است که تاثیر بازخورد مشتریان نسبت به محصول را روی کارمزد طراحان نشان می دهد. شاید بپرسید چطور این بازخورد روی درآمد طراح تاثیر می گذارد؟ در ادامه گفت و گوی ما را با جناب یزدانی نیا مدیر عامل مجموعه راست چین می شنوید تا چگونگی این تاثیر را متوجه شوید.

2
05 خرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 08 شهریور 1401

راست چین به عنوان اولین مارکت پلیس و رهبر بازار ایران در ارائه قالب و افزونه های وردپرس همواره با راه کارهای خلاقانه تمرکز خود را بر افزایش رضایت مشتریان و طراحان قرار داده است. راست چین پیشتاز در ارائه سرویس های جدید بوده است و در ابتدا با نظارت تیم کنترل کیفی بر محصولات و در ادامه با ارائه طرح های دقیق سعی در برآورده کردن این هدف داشته است. در آخرین خدمت راست چین، شاهد هوشمند سازی درآمد فروشندگان و وابستگی آن به بازخورد مشتریان هستیم. سرویس کارمزد متغیر یکی از چندین سرویس ارائه شده در سال های اخیر است که در ادامه تاثیر این سرویس بر درآمد طراحان را شرح می دهیم.

در این مصاحبه قصد داریم با جناب آقای یزدانی نیا مدیر عامل مجموعه راست چین در مورد مشکلات و راهکارهای بهبود کیفیت خدمات دریافتی مشتریان و بلاخص چرایی هوشمندسازی درآمد فروشندگان صحبت کنیم.


در این گفت و گوی تعاملی درباره سرویس ثبت بازخورد و کارمزد متغیر صحبت کردیم. سوالاتی که در این گفت و گو مطرح شد و پاسخ هایی که ایشون دادند را در ادامه آورده ایم.

  1. اولین سوال اینه که کارمزد متغییر چیه؟

کارمزد متغییر جدید ترین سرویس راست چین است که در جهت هوشمند سازی فرایند ارائه خدمات طراحی شده
ما در این سرویس 20 درصد درآمد طراح را به بازخورد و نظر مشتری وابسته کردیم.

     2. چرا این تصمیم را گرفتید؟

ما بابت ارتقاء کیفیت خدمات نیاز به یک ساختار خود کنترلی و تشویق کننده داشتیم. کارمزد متغیر میتونه فروشندگان راست چین را در جهت کسب رضایت مشتری و شناخت نقاط ضعف محصول هدایت کنه.

     3. راست چین طی چند سال اخیر تحولات بزرگی داشته خیلی ها میپرسن که علت این همه تغییر چیه؟

درسته، راست چین به عنوان لیدر بازار و اولین مارکت پلیس ایرانی همیشه سعی کرده در ارائه خدمات پیشتاز باشه، از همین بابت تلاش کردیم بهترین خدمات را به مشتری ارائه کنیم. این هدف همیشه نیاز به نوآوری و تحول داره.

    4. چه سرویس هایی در سال های اخیر رونمایی شده؟

سرویس پشتیبانی سریع، بروز رسان خودکار، روند جایگزینی محصول، خدمات پشتیبانی دوم و  سرویس کش بک.

    5. ممنون میشم در مورد خدمات پشتیبانی ویژه راست چین هم توضیح دهید؟

ما دو خدمت پشتیبانی ویژه داریم یکی پشتیبانی سریع که با فعال سازی اون مشتریان عزیزمون میتونن پاسخ تیکت خودشون را زیر 2 ساعت دریافت کنن و دومی سرویس پشتیبان دوم هست که هر زمان طراح محصول در دسترس نباشه، پشتیبان دوم ارائه خدمات را به عهده می گیرد.

6. جایگزینی محصول چیه؟ و چطور روی کیفیت محصولات عرضه شده تاثیر گذار است؟

راست چین با آزاد سازی روند جایگزینی این امکان را به طراحان دادیم که بتوانند برای عرضه محصولات با کیفیت بهتر رقابت کنند و هر محصولی که تاخیر در بروز رسانی داشته باشه در این سرویس قابل جایگزین شود توسط فروشنده دیگری است.

7. سوال خیلی از کاربرها درباره سرویس کش بک است لطفا در مورد نحوه محاسبه کش بک توضیح دهید؟

ما دو خدمت ویژه هم برای مشتریان وفادار ایجاد کردیم. یکی سرویس کش بک هست که متناسب با میزان خرید، حساب کاربری مشتری را شارژ میکنه و دیگری تخفیف وفاداری است که بسته به مجموع خرید مشتری، روی محصول دلخواه 30 تا 90 درصد تخفیف ارائه میکنه، تخفیف وفاداری هر دوشنبه در دسترس کاربران قرار میگیره

ممنون از شما، فقط یک نکته بگم:
هوشمند سازی راست چین امروز در ابتدای راه است و در آینده تحولات بزرگتری را شاهد خواهیم بود. خوشحال میشیم در این مسیر نظرات کاربرانمون را داشته باشیم.

«شما تعیین کننده اید؛چون همه چیز در جهت جلب رضایت شماست»

تمامی سرویس های ارائه شده راست چین همیشه برای خدمت به مشتریان عزیز و طراحان بوده است. امیدوارم شما کاربران گرانقدر راست چین به پاسخ سوالاتتون رسیده باشید. به علاوه میتونید نظراتتون را زیر همین پست از طریق کامنت ارسال کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
TN_PlugiN
TN_PlugiN
06 خرداد 1401 12:57

سلام و عرض ادب
مشتریانی هستند بدون اینکه قالب را دانلود یا تیکت ارسال کنند بازخورد منفی ثبت میکنند و علت بازخورد منفی را نیز عدم راهنمایی یا پشتیبانی ذکر میکنند! به نظر شما این مورد واقعا نیاز بود؟ مثلا کاربر x از طرف طراح y (که احتمال صدرصد هردو کاربر یک نفر می باشد) میاد محصول را در جشنواره که تخفیف خورده خریداری میکنه بعد سریع یا مدتی بعد بازخورد منفی را ارسال میکند. سپس در همین موقع کاربر x میاد محصول طراح y رو میخره و خیلی سریع یا مدتی بعد بازخورد مثبت میده. تو این مواقع چه برنامه ای یا الگوریتمی هست؟؟

موفق و موید باشید

آیا مفید بود ؟
0
کامران یزدانی نیا
کامران یزدانی نیا
07 خرداد 1401 08:35

سلام
لاگ دانلود شدن محصول در پنل فروشنده نمایش داده نمیشود در نتیجه نمی توانید دانلود شدن محصول را متوجه شود، لایسنس هم روی لوکال هاست نیاز به فعال شدن ندارد پس اگر لایسنس محصول هم فعال نشده باشد مشتری حق دارد باز خورد ثبت کند.
ولی در مورد بازخوردی که علت نارضایتی مشکل در خدمات پشتیبانی گزارش میشه و تا به حال هیچ تیکتی برای فروشنده محصول ثبت نشده حق با شماست و در الگوریتم شناسایی نظرات مغرضانه این بازخورد نادیده گرفته میشود (این الگوریتم هم اکنون اجرا شده)

آیا مفید بود ؟