ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

پس اندازی شش ماهه با راست چین

یکی از امکاناتی که راست چین در انتظار شماست، ارائه شش ماهه خدمات رایگان پشتیبانی است. ویژگی ای که به شما در کاهش هزینه طراحی سایت کمک شایانی می کند. پشتیبانی یکی از گزینه هایی است که ممکن است در براورد مخارج ایجاد وب سایت مغفول مانده باشد. اما وجود این امکان، پس اندازی با ارزش خواهید داشت. با ما همراه باشید.

2
28 فروردین 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

خدمات پشتیبانی راست چین

پیش از این انواع سبک های پشتیبانی راست چین را به شما معرفی کرده ایم. این بار می خواهیم در مورد یکی دیگر از جنبه های خدمات پشتیبانی راست چین صحبت کنیم. کاهش هزینه طراحی سایت، یکی از مواردی است که احتمالا شما هم درموردش جستجو کرده اید.

امروزه به کمک قالب های آماده از جمله قالب وردپرس، هزینه های طراحی سایت بسیار کمتر از گذشته شده. اما همچنان یک نکته وجود دارد. قالب یا افزونه شما در هر حال نیازمند به یک پشتیبان است. کسی که رفع ایرادات احتمالی را انجام دهد. بنابراین یکی از هزینه هایی که در وب سایت ها، همچنان پابرجاست و در کمتر مواردی به آن اشاره می شود، هزینه های مربوط به پشتیبانی است.

در راست چین پشتیبانی به وسیله خود توسعه دهندگان انجام می شود. به این صورت مطمئن خواهید بود که با متخصص ترین فرد در این زمینه روبرو هستید. چون قاعدتا هیچ کس بهتر از طراح یک محصول، از ریزه کاری ها و جزئیات آن با خبر نیست. اما خبر خوشی که برای جیب تان داریم همینجاست.

خدمات پشتیبانی راست چین از زمان خرید تا شش ماه تمام دارای پشتیبانی رایگان است. به این ترتیب صرفه جویی بسیار مهمی در هزینه های طراحی سایت خواهید داشت. حالا چرا می گوییم این پشتیبانی شش ماهه رایگان پس انداز با ارزشی است؟

کاهش هزینه طراحی سایت با پشتیبانی 6 ماهه رایگان

در سال اول، شما همه تلاشتان را برای به ثمر نشاندن سایت انجام می دهید. هر تغییری که بخواهید در سفارشی سازی مثل چیدمان ها، دسته بندی ها، رنگ بندی ها، درون ریزی و … ایجاد کنید، مسلما در ابتدای کار بهترین زمان است. چون در حال تکمیل ساختار نهایی هستید. مثلا یک قالب فروشگاهی خریده و نصب کرده اید. دمو و امکانات همانهایی هستند که می خواهید. اما حین کار متوجه می شوید که مثلا سبد خرید کار نمی کند یا ایراد دارد. اینجاست که اگر پشتیبان نداشته باشید یا پاسخ مناسبی به شما ندهد، عملا کاری از دستتان بر نمی آید. مگر آنکه هزینه گزافی برای اصلاح این بخش از سایت پرداخت کنید.

در نتیجه تلاش شما برای کاهش هزینه طراحی سایت عملا بی ثمر بوده. با وجود خدمات پشتیبانی شش ماهه رایگان راست چین این امکان برایتان فراهم می شود که بدون هیچ نگرانی از ایراد در قالب یا افزونه اقدام به خرید و دانلود قالب کنید و از کار با آن لذت ببرید. چرا که علاوه بر اطمینان نسبت به اورجینال بودن محصول، وجود یک پشتیبان متخصص که به صورت رایگان در کنار شما خواهد بود، همه تردید ها را برطرف خواهد کرد.  ضمن اینکه تیم پشتیبانی راست چین نظارت کننده بر صحت عملکرد کلیه طراحان سایت خواهد بود.

 

همیشه در کنارتان خواهیم بود

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
Esmaeil Bakhshi
Esmaeil Bakhshi
24 دی 1401 22:40

سلام وقتتون بخیر. من قبلا قالب studiare تهیه کردم. شخصی سازی کردم ولی به یک سری مشکلات در قالب برخوردم. مثلا: بازیابی رمز عبور کار نمیکند، دیدگاه های اسپم زیاد است و نیاز به کپچا داره، داشبورد دانشجویان غیرفعال است.
به نظرتون دوره برنزی 6 ماهه پاسخگوی من خواهد بود؟ تمام مشکلاتمو برطرف میکنه؟

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
25 دی 1401 10:49

درود و عرض ادب
دوست عزیز برای رفع مشکلات و ارائه راهکار باید اقدام به تمدید پشتیبانی نمایید

کارشناس پشتیبانی راست چین

آیا مفید بود ؟