ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

حمایت و پشتیبانی از کاربر در راست چین

پشتیبانی… با  شنیدنش یاد چه کلمه ای میفتین؟

من به یاد حامی میفتم. چون هر محصولی هرچند با کیفیت، نیاز به یک راهنما و حامی برای استفاده دارد. راست چین هم برای حمایت از کاربران خود، از چند طریق، خدمات پشتیبانی خود را ارائه می کند. با هم چگونگی این خدمات و اینکه چطور می توانید از آنها بهره مند شوید، را مرور می کنیم.

0
03 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

پشتیبانی در راست چین

خوب است بدانید که در راست چین، این خدمات اولویت بندی ویژه ای دارد. اما قبل از اون، پشتیبانی دقیقا به چه معنایی ست؟

پشتیبانی فنی، به مجموعه ای از خدمات گفته شده که بعد از ارائه محصول به کاربر، شروع می شود. این خدمات به منظور بهره مندی بهتر کاربر و تداوم استفاده از محصول انجام می شود. که میتواند همراه با هزینه و یا به صورت کاملا رایگان باشد. در راست چین کلیه خدمات پشتیبانی و آپدیت ها به صورت رایگان انجام می شود.

حالا به بررسی مسیرهای حمایتی راست چین می پردازیم. بعد از خرید محصول توسط کاربر، لینک دانلود، فعال شده و فایل محصول برای بارگزاری، به کاربر ارائه می شود. از اینجا به بعد به صورت رسمی، پشتیبانی راست چین در خدمت شماست. یک نکته مهم . هر محصول در راست چین، پشتیبانی منحصر به فرد دارد. به این معنا که طراحی که محصول رو عرضه کرده، حامی شما در استفاده از محصول است. چون هیچ کس بهتر از او، از جزئیات محصول مطلع نیست.

اینجا یه راهنمایی دیگر هم داریم. اگر سوالی در مورد جزئیات محصول قبل از خرید  دارید، تو بخش پرسش و پاسخ بپرسید تا از مطلع ترین فرد، اطلاعات را بدست بیارید.

خب پس با این اوصاف، اولین کسی که باید به شما پاسخگو باشد طراح گرامی محصول است. اولویت بندی پشتیبانی در زیر آورده شده.

1- تماس با طراح

چطور با طراح در ارتباط باشید؟ در راست چین، از چند مسیر با طراح محصول خریداری شده می تونید در ارتباط باشید.

الف – در صفحه محصول، درخواست پشتیبانی را کلیک کنید و یا ب– در پنل کاربری خود با انتخاب پشتیبانی و افزودن تیکت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.(برای بزرگنمایی لطفا روی تصویر کلیک کنید)

در این صفحه در کمتر از 5 دقیقه صفر تا صد تیکت دهی اعم از ارتباط با طراح و مدیریت، در راست چین را بدانید. 

پشتیبانی 2 راست چین

در صورتی که از طراح پاسخی دریافت نکردید، یا به نتیجه نرسیدید و یا مسائل جانبی دیگر مطرح شد، با مدیریت در تماس باشید.

2- تماس با مدیریت راست چین

در مورد مسائلی چون مشکل در لینک دانلود، مسائل مالی، مالکیت محصول و … با بخش مدیریت، در ارتباط باشید. برای تماس از دو راه می توانید استفاده کنید.

تیکت و تماس تلفنی

چگونگی ارتباط با مدیریت از طریق تیکت را از لینک بالا بخوانید. و اما تماس تلفنی با پشتیبانی راست چین. برای ارتباط با ما از طریق شماره 03831124 در تماس باشید.

 

از بین همه راه های ارتباطی، تیکت دهی، پیشنهاد ماست. چرا که تیکت قابل پیگیری و مستند است. 

آپدیت ها

در راست چین ما آپدیت را به عنوان بخشی از پشتیبانی می دانیم. چون منجر به تداوم استفاده از محصول می شه. به همین دلیل، کلیه آپدیت های شما کاملا رایگان است. دکمه دانلود محصول، بعد از هر آپدیت، شامل فایل های بروزرسانی شده است. که هم از پنل مدیریت خودتان، بخش دانلود ها و هم صفحه محصول، می توانید آن را دریافت کنید.

 

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.