ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

افزونه محاسبه خودکار قیمت طلا و جواهر | Gold Jewelry 

افزونه محاسبه خودکار قیمت طلا | Gold Jewelry تنها افزونه قیمت طلا ، هماهنگ با قیمت اتحادیه و فرمولهای محاسباتی طلا است. فقط وزن و کارمزد را وارد کنید.

4
12 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

همانطور که می دانید، محاسبه قیمت هر قطعه طلا در بازار کاملا منحصر به فرد است. از جهت دیگر، یکی از دغدغه های همیشگی فروشگاه های آنلاین طلا و خریداران، نحوه دقیق نمایش و محاسبه محصول است. راست چین محصولی عرضه کرده که این مشکل به طور کامل برطرف می شود. تنها افزونه قیمت طلا ، افزونه محاسبه خودکار قیمت طلا و جواهر | Gold Jewelry یک افزونه وردپرس کاملا ایرانی در اختیار شماست. با هم با ویژگی های آن آشنا می شویم.

افزونه محاسبه خودکار قیمت طلا و جواهر

طلا و جواهر در بازار به مدلی خاص محاسبه می شود. به این صورت که هر گرم طلا، قیمت کاملا مشخصی دارد. که به صورت آنلاین از طریق سایت اتحادیه آن اعلام می شود. از سمت دیگر، دستمزد یا اجرت هر گرم برای هر قطعه(مثل انگشتر، دستبند و …) نیز مشخص است. نرخ 7 درصد به عنوان سود فروشنده و 9 درصد نیز به عنوان مالیات به قیمت طلا اضافه می شود.

به همین دلیل، محاسبه قیمت زیورآلات طلا در درجه اول کاملا وابسته به قیمت روز آن و نیز وزن و اجرت آن محاسبه می شود. این نحوه قیمت گذاری طلا و جواهرات، فروش آن را در فروشگاه های آنلاین با دشواری همراه کرده است. به گونه ای که آنلاین شاپ های طلا در اکثر مواقع، قیمتی را صرفا برای خالی نبودن فیلد معرفی می کنند. یا اعلام قیمت را منوط به تماس تلفنی ارجاع می دهند. چنین مسائلی باعث سردرگمی کاربران و عدم اعتماد آن ها به خرید آنلاین طلا می شود.

 

اما راست چین با انتشار یک افزونه وردپرس کاملا منحصربه فرد این مساله را نیز حل کرده است. افزونه محاسبه خودکار قیمت طلا و جواهر تنها افزونه قیمت طلا است که با خواندن خودکار قیمت روزانه طلا از سایت اتحادیه، کار شما را در فروشگاه های آنلاین راحت می کند. چطور؟ در بخش بعد توضیح داده ایم.

پلاگین Gold Jewelry

حالا به سراغ نحوه محاسبه افزونه قیمت طلا می رویم. همانطور که در بالا اشاره شد، نرخ هر گرم طلا به صورت ساعتی(حتی کمتر) متغیر است. که از طریق سایت اتحادیه به طلافروشی ها اعلام می شود. این افزونه، قیمت را به صورت کاملا خودکار از این سایت می خواند. پس شما تنها چیزی که برای فروشگاه ووکامرس خود احتیاج دارید، وارد کردن وزن هر قطعه، و اجرت ساخت آن است. بقیه کارها را به افزونه Gold Jewelry بسپارید.

افزونه قیمت طلا

این افزونه منحصر به فرد، قابلیت وارد کردن نرخ چرم و سنگ را نیز دارد. و قابلیت سفارشی سازی آن بسیار بالاست.

از این به بعد، فروشندگان طلا با خیال راحت می توانند به ایجاد فروشگاه های آنلاین اقدام کنند. پیشنهاد ما به سایر فروشگاه های آنلاین که به فروش طلا میپردازند نیز استفاده از این افزونه است. چرا که با شفاف کردن فرایند فروش خود، اعتماد مخاطبان را جلب می کند.

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
4 دیدگاه
tarisgold
tarisgold
29 مرداد 1399 15:18

سلام. از چه سایتی قیمت طلا رو میخونه؟

آیا مفید بود ؟
0
mahsaapouralijan@gmail.com
04 مرداد 1399 12:59

با سلام
آیا با استفاده از این افزونه امکان تعریف اجرت ساخت به صورت درصدی از قیمت روز طلا وجود دارد؟

آیا مفید بود ؟
0
salehi1373.r@gmail.com
19 بهمن 1398 15:36

سلام خسته نباشید
این افزونه خودش به صورت خودکار قیمت طلا رو محاسبه میکنه؟
یعنی من محصولات رو که وارد کردم و گرم طلا رو هم نوشتم خودش قیمت رو محاسبه میکنه؟ با تغییر روزانه قیمت هر گرم هم آپدیت میشه؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
20 بهمن 1398 08:31

سلام وقتتون بخیر.
بله قیمت به صورت خودکار محاسبه می شه. البته قابلیت تنظیمات دستی هم وجود داره. بسته به نیاز می تونین رو حالت مورد نظر خود تنظیم کنین.
پیشنهاد می کنم حتما وارد صفحه خود محصول بشین و توضیحات رو مطالعه کنین. چون امکانات بیشتری در حال اضافه شدن به افزونه Gold Jewelry هستن

آیا مفید بود ؟