ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
گوتنبرگ 15.2
اخبار

گوتنبرگ 15.2 اصلاحاتی را برای ویرایش الگو معرفی می کند

گوتنبرگ 15.2 یک به روز رسانی قابل توجه است، مطمئناً مورد استقبال کاربرانی قرار می گیرد که به دنبال راهی آسان برای طراحی سایت با وردپرس هستند.

0
14 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

ویرایشگر گوتنبرگ برای وردپرس به تازگی یک به روز رسانی دریافت کرده که اصلاحاتی را برای ویرایش قالب ارائه می کند. این به روز رسانی یک گام مهم رو به جلو برای این پلتفرم است، زیرا به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی قالب ها را در ویرایشگر، مدیریت کنند و طراحی و سفارشی سازی وب سایت های وردپرس را آسان تر از همیشه می کند.

ویژگی جدید گوتنبرگ

یکی از ویژگی‌ های کلیدی ویرایشگر گوتنبرگ توانایی آن در ایجاد بلوک ‌های قابل استفاده است که می‌توان از آن برای درج و قالب ‌بندی محتوا در تمام یک سایت استفاده کرد. با ویژگی ویرایش های جدید، کاربران اکنون می توانند با استفاده از این بلوک ها، با قابلیت استفاده مجدد، قالب ها را ایجاد کنند.

ویژگی تجدید نظر به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین نسخه از یک الگو را ایجاد کنند و آزمایش و اصلاح طرح ‌ها را قبل از اجرای زنده آسان می ‌کند. این به ویژه برای وب ‌سایت ‌های بزرگ‌ تر با صفحات متعدد مفید است، زیرا به کاربران اجازه می ‌دهد طرح‌ ها را در صفحات مختلف آزمایش کنند و از سازگار و مؤثر بودن آن ها اطمینان حاصل کنند.

ویژگی جدید گوتنبرگ

علاوه بر ویژگی تجدید نظر، گوتنبرگ 15.2 همچنین تعدادی بهبود و رفع اشکال دیگر را معرفی می کند. این ویرایشگر اکنون یک ویژگی جستجوی جدید برای بلوک ‌های قابل استفاده مجدد را شامل می‌شود که یافتن و استفاده از بلوک ‌هایی که قبلاً ایجاد شده ‌اند را آسان ‌تر می ‌کند. این به ‌روز رسانی همچنین بهبود هایی را در دسترسی ویرایشگر قرار داده که استفاده از آن پلتفرم را برای کاربران دارای معلولیت آسان می‌کند.
گوتنبرگ 15.2 یک به روز رسانی قابل توجه برای این پلتفرم است و مطمئناً مورد استقبال کاربرانی قرار می گیرد که به دنبال راهی آسان برای طراحی سایت هستند. با این ویژگی، اکنون ایجاد قالب ها و حفظ یک طراحی ثابت در یک وب سایت آسان تر از همیشه است، و ایجاد وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای که هم از نظر بصری جذاب و هم کاربر پسند هستند را آسان تر می کند.
همانطور که وردپرس به تکامل خود ادامه می دهد، واضح است که ویرایشگر گوتنبرگ همچنان نقشی کلیدی در آینده این پلتفرم ایفا خواهد کرد. با هر به ‌روز رسانی جدید، ویرایشگر قدرتمند تر و استفاده از آن آسان‌ تر می‌شود و آن را به یک ابزار ضروری برای کسانی که می ‌خواهند یک  سایت وردپرس طراحی کنند، تبدیل می ‌کند.

حتماً بخوانید آموزش کار با گوتنبرگ
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.