ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
امنیت

معرفی بهترین SSL رایگان

در عصر دیجیتال، امنیت برای هر سایت ضروری است. با فعال سازی گواهینامه SSL داده هایی که از طریق اینترنت منتتقل می شوند رمزنگاری می شوند. در این مقاله به معرفی بهترین SSL رایگان می پردازیم.

0
10 مرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

آیا تا به حال در نوار آدرس وب سایت خود نماد قفل را در کنار URL مشاهده کرده اید؟ وقتی این نماد قفل در کنار آدرس ظاهر می شود، به این معنی است که سایت توسط SSL محافظت می شود.فعالسازی SSL یکی از مراحل آموزش امنیت وردپرس است  که در این مقاله به آن می پردازیم.

 SSL چیست؟

SSL یا Secure Sockets Layer یک پروتکل امنیتی است که بین مرورگر و سرور پیوند رمزگذاری شده ایجاد می کند SSL داده هایی که از طریق اینترنت منتتقل می شوند را رمزنگاری می کند. SSL یک ابزار ضروری برای تمام سایت ها به ویژه سایت های فروشگاهی دارای تراکنش مالی است. اگر گواهی ssl نداشته باشند را با عبارت “Not Secure” نمایش می دهد. گواهینامه های SSL از اطلاعات مهم مانند اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمزهای عبور محافظت می کنند. اگر این گواهی را برای سایت فعال نباشد علاوه بر تاثیر منفی در سئو سایت کم کم اعتماد کاربرانتان را هم از دست خواهید داد.

تبادل داده در دو بستر پروتکل HTTP (پروتکل انتقال فرا متنی) و HTTPS (پروتکل انتقال فرا متنی امن) انجام می شود. سایت هایی که گواهینامه ssl دارند سایت های امن هستند و در بستر پروتکل HTTPS داده رد و بدل خواهند کرد.

برای بررسی گواهینامه SSL رایگان نصب شده روی سایت خود از سایت SSL Labs استفاده کنید. کافی است برای خرید و ثبت دامنه،، نام دامنه مورد نظرتان را وارد کنید تا اطلاعات کامل را به شما ارائه دهد.

بررسی ssl

 

بهترین ssl رایگان

SSL رایگان و پولی در قدرت رمزنگاری متفاوت اند. گواهینامه های SSL توسط یک سازمان صدور گواهینامه معتبر CA صادر می شوند. سایت های اس اس ال رایگان، با هدف تبلیغ محصولات غیر رایگان خود، اس اس ال رایگان را ارائه می دهند. بد نیست بدانید که برای دامنه ir بدلیل برخی تحریم ها امکان صدور گواهینامه SSL وجود ندارد.

 

پیشنهاد می کنیم قبل از معرفی بهترین بهترین اس اس ال رایگان و سایت ارائه دهنده SSL مجانی مقاله انواع گواهینامه SSL را مطالعه فرمایید.

فعالسازی SSL رایگان در سی پنل، محبوب ترین SSL رایگان است که توسط Let’s Encryp انجام می شود و امکان استفاده از آن برای دامنه‌های IR نیز فراهم شده است. گواهی Let’s Encryp در هاست‌های Cpanel هر سه ماه یکبار به صورت خودکار تمدید می‌شود.

Let’s Encryp

SSL For Free یکی از وبسایت هایی است که استفاده از گواهی SSL را برای دامنه‌های IR بصورت رایگان فراهم کرده است. شما می توانید SSL رایگان را در قسمت Security با استفاده از سایت SSL For Free با اعتبار 90 روزه بر روی هاست Cpanel خود نصب کنید.

سایت SSL For Free 

سی پنل و دایرکت ادمین، امکان فعالسازی گواهینامه SSL را به صورت رایگان برای کاربران‌ فراهم می‌کنند. در نصب SSL در دایرکت ادمین نحوه فعال کرن این گواهینامه را ببینید.

یکی از مزیت های سرویس های هاستینگ ارایه SSL رایگان است، هاست وردپرس راست چین به علاوه SSL رایگان مزایای زیادی ارایه میدهد.

کلودفلر در دامنه های غیر IR، به شما ssl رایگان برای وردپرس ارائه می دهد. کلودفلر چند گواهی به صورت اشتراکی برای چندین دامنه اختصاص به صورت یکساله و با تمدید خودکار می دهد.

CloudFlare با مسدود کردن روزانه میلیون ها حمله و پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از معتبرترین گواهینامه های ssl را ارائه می دهد. (برای ورود به سایت CloudFlare به فیلتر شکن نیاز دارید.)

یکی از بهترین صادر کنندگان گواهینامه SSL در سطح بین الملل است. کومودو توسط تمام مرورگرها پشتیبانی می شود. شما می توانید حداکثر 100 دامنه را با یک گواهی پوشش دهید.

Comodo

گواهینامه های رایگان Instant SSL به مدت سه ماه معتبر است و بر روی همه مرورگرهای اصلی کار می کند. مجوز نامحدود سرور، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و صدور مجدد نامحدود از جمله ویژگی هایی است که در گزینه های گواهی SSL آن موجود است.

Instant SSL

CAcert گواهینامه SSL دیجیتال یا CA را به صورت رایگان صادر می کند.

موارد بالا از بهترین صادرکنندگان گواهی اس اس ال رایگان هستند، موارد دیگری مانند Bluehost ،Wix ،GoDaddy ،GeoTrust ،GoGetSSL و Basic SSL نیز به صورت رایگان و پولی گواهینامه های SSL ارائه می کنند و شما با توجه به نیزا خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

 اگر می خواهید امنیت سایت را کامل یاد بگیرید دوره امنیت وردپرس را حتما ببینید.

معایب SSL رایگان

مهمترین تفاوت SSL رایگان و پولی اتمام گواهینامه SSL رایگان قبل از تاریخ انقضا بدلیل عدم تایید CA authority، عدم افزایش google ranke، عدم خدمات پشتیبانی و عدم امکانات دریافت نماد اعتماد از مشکلات بارز گواهینامه های ssl رایگان هستند. در ایران نیز عدم ساپورت دامنه IR و مشکلات باز نشدن صحیح وبسایت برای صادرکنندگان گواهینامه SSL وجود دارد.

از آنجایی که وب سایت شما یک راه ارتباطی بین تجارت شما و بازدیدکنندگان شماست، بدون اتصال ایمن، حریم خصوصی آنها به خطر می افتد و می تواند بی اعتمادی کاربر را بدنبال داشته باشد. وبسایت خود را ایمن کنید و گواهینامه SSL دریافت کنید. افزونه Really SSL یکی از بهترین افزونه امنیت وردپرس است که به خوبی یک اتصال ایمن را برای شما فعال می‌کند.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Really Simple SSL Pro
دسته بندی : افزونه امنیت وردپرس
3619
فروش
86%
رضایت

اگر سوال یا مشکلی داشتید با ما در میان بگذارید تا با هم آن را بررسی کنیم. برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه و تخفیفات راست چین را در شبکه های زیر دنبال کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
رفع خطاهای سایت، راهنمای حل 36 خطای رایج
مواجه شدن با خطاهای سایت تجربه ناخوشایندی را به کاربران منتقل می‌کند و اگر کاربر با آنها مواجه شود ممکن است خارج شده و دیگر به سایت شما بر نگردد پس وظیفه شما به عنوان صاحب کسب و کار یا دارنده سایت این است که در اسرع وقت آن خطا را رفع کنید. اگر شما هم در هنگام مواجهه با این خطاها نمی‌دانید چه ...
بنر
آموزش افزونه وردفنس
بعد از طراحی سایت وردپرسی یکی از مهم ترین نکات توجه به بخش امنیتی وب سایت است. حمله هکر ها و بد افزار ها کابوس بسیاری از وب مستران است. برای اینکه از این کابوس رها شوید علاوه بر رعایت کردن نکات امنیتی چون نام کاربری و رمز عبور قوی باید از افزونه های امنیتی استفاده کنید. ما در این مقاله به آموزش ...
بنر
آموزش مراحل فعالسازی SSL رایگان در سی پنل
یکی از اقدامات ضروری که در طراحی سایت قبل از هر چیز باید انجام دهید نصب گواهینامه SSL است که در واقع اولین اقدام برای تضمین امنیت سایت می باشد. نصب SSL برای همه سایت ها ضروری است به خصوص سایت های فروشگاهی که با اطلاعات بانکی کاربران سر و کار دارند. فعالسازی SSL رایگان از طریق سی پنل یکی از روش ...
بنر
تغییر آدرس ورود به پیشخوان وردپرس
تغییر آدرس ورود به پیشخوان وردپرس یکی از متداول ترین و آسان ترین کار ها برای بالا بردن سطح امنیت وب سایت های وردپرسی است تا این صفحه از دسترس هر چه راحت هکر ها در امان بماند.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.