ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی

عوامل زیادی باعث کندی سرعت پیشخوان وردپرس می شوند که باید آنها را بررسی و رفع کنید. یکی از مشکلاتی که اخیرا باعث کاهش سرعت لود شده استفاده از هاست های ایرانی است. اگر شما هم از هاست ایرانی استفاده می کنید این مقاله را از دست ندهید.

14
25 مهر 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

برخی از پلاگین های نصب شده در وردپرس باید با منابع سرور خودشان ارتباط برقرار کنند، با توجه به محدودیت دسترسی افراد به IP های خارج از ایران و اینترنت ملی این ارتباط به درستی صورت نمی گیرد و پنل مدیریت وردپرس کند می شود و گاهی با خطای سری 5XX مواجه می شوید و سوالی که بسیاری از کاربران این روزها از ما میپرسند این است که “برای رفع کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی باید چه کرد؟ اصلا این مشکل چگونه به وجود می آید؟

نوع پلن هاستی که انتخاب می‌کنید تاثیر بالایی در بهبود سرعت سایت وردپرسی دارد؛ هاست وردپرسی یک انتخاب مناسب برای سایت شما است که عملکرد سایت را بهبود می‌دهد. به این منظور بهترین شرکت هاستینگ را ببینید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.هاست وردپرس راست چین

افزونه معرفی شده در زیر مشکل سرعت وردپرس در هاست های ایرانی را رفع می کند.

سایر راهکارهای رفع مشکل کند بودن پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی

کندی پیشخوان وردپرس با چند راهکار ساده قابل حل شدن است و این به هاست و عوامل زیادی بستگی دارد که بر اساس دلیل مشکل، می‌توانید از یکی از راهکارهای زیر استفاده کنید.

علاوه بر مسدود کردن ارسال درخواست از سمت پلاگین ها، راهکارهای بیشتری برای رفع مشکل کندی پیشخوان وجود دارد و تازمانی که محدودیت دسترسی به iP های خارجی وجود دارد کاربرد دارند. به محض رفع محدودیت باید تنظیمات را به قبل برگردانید تا بتوانید از سرویس های خود مجددا استفاده کنید.

  • افزونه افزایش سرعت پیشخوان راست چین یکی از افزونه های رایگان بوده که درخواست های ارسالی از سمت وردپرس به خارج را مسدود می کند و اجازه نمی دهد که این درخواست ها ارسال شوند. این افزونه قبلا روی تعدادی از هاست های داخلی به صورت آزمایشی تست شده و عملکرد مناسبی را مشاهده کردیم.
محصول پیشنهادی
بنر
افزونه افزایش سرعت پیشخوان وردپرس برای هاست های ایرانی
دسته بندی : افزونه کاربردی
فروش
0%
رضایت
  •  حذف سورس های خارجی از سایت هایی مانند گوگل آنالتیکس، یکتانت، اینماد و غیره تا اگر این سایت ها با مشکل مواجه شدند روی سایت شما تاثیر نگذارند.
  •  api های وردپرس را با نصب افزونه هایی مثل unbloater قطع کنید.
  •  برای رفع مشکلی کندی وردپرس در حال حاضر از سرویس های ارسال ایمیل خارجی و نمایش ویدئو استفاده نکنید.
  •  از امکان بارگزاری تنبل با لیزی لود کردن تصاویر، دیدگاه ها و غیره و کاهش حجم صفحات سایت و بهینه سازی تصاویر استفاده کنید.
  •  فونت های اضافی مثل Fontawesome را از سایت خود حذف کنید.
نکته مهم: دقت کنید که بعد از رفع محدودیت IP تمامی مواردی که در این بخش گفته شد را به حالت اول برگردانید.

درباره رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی و ارسال درخواست های مکرر افزونه ها به سایت مرجع خود صحبت کردیم و راهکارهای بهبود آن را بیان کردیم. در این مطلب درباره افزیش سرعت پیشخوان صحبت کردیم اما باید بدانید سرعت در بخش فرانت تاثیر زیادی در تجربه کاربری و سئو سایت شما دارد. برای این منظور توصیه میکنیم دوره افزایش سرعت سایت وردپرسی را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که اخیرا کاربران با آن مواجه شده اند لود نشدن کپچای گوگل است که باعث نگرانی های امنیتی شده است. ما در مقاله رفع مشکل کپچا  راهکار جایگزین ارایه کرده ایم.

آیا شما هم در روز های اخیر با کند بودن پنل مدیریت وردپرس مواجه شده اید؟ اگر این افزونه را نصب کردید نظر خود را درمورد آن برای ما ارسال کنید.

توجه: هاست وردپرس راست چین یک سرویس میزبانی وب باکیفیت است که برای سایت‌هاست با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و محصولات راست چین بهینه شده است، برای انتخاب بهتر حتما سری بع قیمت هاست وردپرس بزنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
14 دیدگاه
mosenths
mosenths
16 بهمن 1401 13:29

درود بر شما،
متاسفانه این روش و روش های مرتبط دیگر هیچ کمکی به رفع مشکل کندی بدلیل استفاده از منبع yoast نمی کند،
در داخل این افزونه هم api ها و موارد مشابه غیرفعال هستند اما در تمام سایت هایی که یواست سئو دارند در ویرایش پست تایپ ها بدلیل تحریم این منبع لود نمی شود و کندی زیادی ایجاد کرده است.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
17 بهمن 1401 09:30

سلام
دوست گرامی خود افزونه یواست که مشکل کندی به وجود نیاورده است؟ از اددان خاصی استفاده می کنید؟ دقیقا با کدوم بخش از یواست سئو به این مشکل برخورد کرده اید؟

آیا مفید بود ؟
mosenths
mosenths
18 بهمن 1401 09:39

افزونه یواست پرو و نسخه فری که مکمل یکدیگر هستند،
در هر بار لود پست تایپ ها مثل نوشته و برگه به منابع خود یواست متصل می شود،
اگر yoast.com را باز کنید متوجه محدودیتش می شوید،
در کدهای فانکشن افزونه شما این منبع آورده شده تا مانع از لود آن بشود اما عمل نمیکند.

آیا مفید بود ؟
Aaahmad
Aaahmad
07 آذر 1401 19:07

سلام خدا قوت
من سایت هایی که نیاز بود رو به سورسی که شما زحمت کشیدید و نوشتید اضافه کردم.
تقریبا خیلی بهتر شد
ولی سوالی که دارم اینکه، ایا اختلالی توی انجام کار های افزونه ایجاد نمیکنه؟ تشکر

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
08 آذر 1401 11:04

درود و عرض ادب
منظور شما را دقیقا متوجه نشدم. منظورتون از اختلال در کارهای افزونه چیه؟ این افزونه کار خاصی انجام نمیده که بخواد مشکلی برای سایت شما بوجود بیاره و تنها یک خط کد به فایل فانکشن اضافه میکنه.

آیا مفید بود ؟
علی سلیمانی
علی سلیمانی
03 آبان 1401 11:00

با سلام
اگه افزونه WPML رو نصب دارید لازمه که به بخش blockedHosts ها عبارت 'wpml.org' رو هم اضافه کنید تا مشکل کندی سایت تون رفع بشه
موارد زیر رو هم میتونید اضافه کنید:
'rankmath.com',
'googleapis.com',
'fonts.googleapis.com',
'cdnjs.cloudflare.com',
'cloudflare.com',

آیا مفید بود ؟
0
rezadorali
rezadorali
02 آبان 1401 11:15

عالی بود . پنل پیشخوان من ۵ دقیقه طول می‌کشید تا بالا بیاد ولی با این افزونه برگشت به حالت قبل.
ممنونم از این کمک بزرگتون

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
02 آبان 1401 11:46

سلام رضا عزیز
ممنون از ارسال دیدگاهتون و خوشحالم که این افزونه بهتون کمک کرده.

آیا مفید بود ؟
sinamehralizadeh
sinamehralizadeh
30 مهر 1401 19:20

من نصب کردم 2 روز اول اوکی بود ولی امروز بازم مشکل لودیگ تو پیشخوان و صفحات سایت دارم
اگر راه حلی میدونید بفرمایید
ممنون

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
01 آبان 1401 08:28

درود عرض ادب
دوست عزیز این افزونه سرعت بک اند یعنی پیشخوان شما را بهبود می دهد و ارتباطی به لود صفحات شما ندارد. باید بررسی کنید در چند روز اخیر چه تغییرات دیگری روی سایت خود اعمال کردید. همچنین مساله را از سمت هاست خود نیز پیگیری کنید. این موارد و مواردی از این دست باید بررسی شوند.

آیا مفید بود ؟
mojiqq
mojiqq
26 مهر 1401 22:21

با سلام
پیشخوان وردپرس خیلی کند شده بود و مشکل از افزونه ووکامرس بود همچنین افزونه Dragonizer را نصب کردم و در قسمت ووکامرس حذف موارد اضافی ووکامرس را فعال کردم سرعت لود پیشخوان زیر 2 ثانیه شد و این واقعا کار امد بود واسم منم اینجا به اشتراک گذاشتم اگر کسی مشکل کندی پیشخوان وردپرس را دارد و از افزونه ووکامرس میباشد میتوان با افزونه عالی Dragonizer مشکل را برطرف کنید.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
28 مهر 1401 14:06

سلام وقت بخیر
ممنون از به اشتراک گذاری تجربه تون.

آیا مفید بود ؟
امیرسجاد هاشمی
امیرسجاد هاشمی
26 مهر 1401 01:03

با درود و ارج
خدا عمر و عزتتون بده
داشتم دیگه سرمو می کوبیدم روی کیبورد بس که کند شده بود پیشخوان!

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
26 مهر 1401 11:55

سلام امیر سجاد عزیز
خوشحالم که مشکلتون حل شد.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟