ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

دانلود رایگان از فری پیک (Freepik)؛ بهترین ابزارها

فری پیک بعنوان یکی از بزرگترین مراجع دانلود تصویر، مجموعه‌ای از تصاویر با فرمت psd، icon، jpg وکتور را ارائه می‌دهد که روز به روز به تعداد آنها اضافه می‌شود. حالا چطور تصاویر را از سایت Freepik دانلود کنیم، با اینکه محدودیت دانلود 3 تصویر رایگان در روز را دارید. برای دانلود نامحدود روزانه هر نوع فایل رایگان و پریمیوم از سایت فری پیک، دیگر نیازی به خرید پنل نیست. راهکارهایی وجود دارد که شما به راحتی و با دریافت لینک عکس می‌توانید به سرعت آن را دانلود کنید.

6
17 مهر 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

اگر گرافیست یا تولید کننده محتوا هستید ممکن است کل اینترنت را زیر و رو کرده باشید تا تصویر دلخواهتان را پیدا کنید. سایت فری پیک (Freepik) با آمار بیش از 100 میلیون دانلود تصویر در ماه یکی از بزرگترین منابع و سایت‌های دانلود عکس به صورت رایگان و غیر رایگان است.

اما محدودیت دانلود 3 فایل رایگان در روز و گران بودن اکانت پریمیوم Freepik کلافه کننده است و باعث شده افراد بدنبال راهی برای دانلود رایگان از این سایت باشند. در این مقاله یک سایت دانلود رایگان از فری پیک را به همراه دو ترفند دیگر معرفی می‌کنیم.

3 ترفند دانلود رایگان تصاویر از فری پیک

برای دانلود تصاویر رایگان (Free)، فقط کافی است وارد سایت شده و بعد از جستجوی عبارت موردنظر از فیلترهای سمت چپ Asset type سبک تصویر را انتخاب کنید و سپس License را روی Free قرار دهید تا تصاویر رایگان را نمایش دهد. با کلیک کردن روی تصویر می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود تصاویر رایگان از فری پیک

اما برای دانلود تصاویر پریمیوم از فری پیک باید چه کرد؟ دو روش برای دریافت فایل پریمیوم از سایت فری پیک وجود دارد که در ادامه بیان شده است.

  • سایت FPDL؛ دانلود رایگان فایل پریمیوم از طریق لینک تصویر

FPDL یا Freepik Downloader در واقع سایت دانلود رایگان از فری پیک است. شما با این ابزار که ساده‌ترین روش است، هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

  • بعد از جستجوی تصویر در سایت فری پیک روی عکس موردنظر راست کلیک کرده و گزینه Copy image address را بزنید.

کپی آدرس عکس برای دانلود رایگان از فری پیک

  • وارد سایت Freepik downloader شده و آدرسی که در مرحله قبل کپی کرده‌اید را در کادر Paste کرده و روی دکمه Get image کلیک کنید.
 

دانلود رایگان از فری پیک (Freepik)

سایت freepik downloader

  • گرفتن اسکرین شات از تصویر: دریافت نسخه Jpg از فری پیک

تصویر پریمیوم را در صفحه جدید باز کرده و بعد از زوم آن (با دکمه‌های CRTL و +) می‌توانید از روی آن اسکرین شات بگیرید.

نکته: اگر اسکرین شات تصویر، اندازه و کیفیتی که میخواهید را نداشت می‌توانید، به سراغ ابزارهای بهبود کیفیت تصویر با هوش مصنوعی رفته و به استاندارد مورد قبول خود برسانید.

  • اینسپکت گرفتن از تصویر و دانلود تصویر؛ روش دیگر دانلود رایگان از فری پیک

روی تصویر باز شده راست کلیک کنید، سپس گزینه Inspect را انتخاب کنید. مشابه تصویر زیر در پنجره Element کافیست روی یکی از لینکهای تصویر کلیک کنید تا تصویر در پنجره جدید باز شود. سپس با دکمه CTRL+ S تصویر را ذخیره کنید.

دانلود رایگان تصویر از freepik

دانلود فایل لایه باز تصاویر

اگر به فایل لایه‌باز تصاویر نیاز دارید تا تغییراتی را که می‌خواهید اعمال کنید؛ ربات تلگرام decodlbot به شما کمک می‌کند تا با قیمت پایین، فایل لایه باز را دریافت کنید.

علاوه بر Freepik سایت‌های دیگری مانند Burst، Pixabay، Canva، Adobestock نیز تصاویر جذابی در حوزه‌های مختلف به شما می‌دهند. لیست کامل این سایت‌ها به همراه ویژگی‌های آنها را می‌توانید در 17 سایت دانلود عکس رایگان ببینید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

وارد سایت فری پیک شده و آدرس تصویر را کپی کرده سپس لینک را در سایت fpdl.in بزنید و آن را دانلود کنید.

خیر نیازی به پرداخت هزینه برای دانلود تصویر از این سایت نیست. با استفاده از fpdl.in و دو ترفند دیگر در این مقاله می‌توانید هر نوع تصویری را از این سایت دانلود کنید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
sinakhorsi
sinakhorsi
20 بهمن 1402 12:05

وقتی یک مقاله با عنوان رایگان نوشته میشه، پس باید تحقیق داشته باشید در آخر چه سرویسی رو معرفی میکنید.
خیلی از سایت های دیگه مثل یاسین گرافیک، قیمت خیلی مناسب تری دارن برای فری پیک (زیر 1500 تومن)

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
23 بهمن 1402 08:19

سلام وقت بخیر
مرسی از توضیحاتتون این مورد را هم اضافه خواهیم کرد.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
mrfazmetr
mrfazmetr
21 آذر 1402 19:46

4 ساله داری فعالیت می کنی ولی نمی دونی نباید تیترهای زرد این چنینی بزنی ؟
دانلود رایگان؟ بعد دانلود jpeg ؟ واقعا متاسفم برات که وقت مردمو می گیری....

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
22 آذر 1402 11:54

سلام
دوست گرامی کاربرانی که قصد دارند تصاویر را بدون واترمارک با فرمت jpg از فری پیک دانلود کنند با ابزار معرفی شده این امکان را دارند. اگر به دنبال دانلود کردن فایل های لایه باز هستید با هزینه کم می‌توانید با رباتی که در انتهای مقاله معرفی شده این کار را انجام دهید.

آیا مفید بود ؟