ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
دانلود تمپلیت ایمیل رایگان
مجموعه مقالات وردپرس

دانلود تمپلیت ایمیل رایگان

اگر دارای کسب وکار اینترنتی هستید و میخواهید برای مناسب های مختلف مثل شب یلدا و کمپین عید مشتریان و کاربران خود را از تخفیف ها و اطلاعیه های محصولاتتان مطلع کنید می‌توانید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. برای اجرای این تکنیک‌ بازاریابی می‌توانید در این مقاله تمپلیت ایمیل رایگان مناسب های مختلف را دانلود کنید.

3
02 اسفند 1400
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

در ایمیل مارکتینگ شما به طور مستقیم با کاربر در ارتباط هستید و در در ارسال ایمیل باید حتما سلیقه مخاطبین خود را در نظر بگیرید. ایمیل‌ها باید هم از نظر متنی و هم تصاویر برای مشتریان جذاب باشند از این رو زیبایی قالب ایمیل در هر کسب و کاری بسیار اهمیت دارد. به این ترنیب شما خودتان را هم بهتر به کاربران معرفی می‌کنید.

در این نوع بازاریابی باید حق لغو ارسال ایمیل را هم برای مشتریان لحاظ کنید زیرا در غیر این صورت ایمیل شما unsubscribe می‌شود و در پوشه اسپم قرار می‌گیرد. به علاوه شما با دریافت ایمیل مشتریان در هنگام ثبت نام در سایت می‌توانید نرخ تبدیل سایت خود را بالا ببرید. در این مقاله تعدادی تمپلیت ایمیل رایگان برای دانلود قرار داده ایم تا اثربخشی تبلیغات خود را بالا ببرید.

تمپلیت ایمیل رایگان

اگر صاحب یک کسب و کار هستید ممکن است هدف شما از ساخت جیمیل ارتباط با مشتریان و کاربرانتان باشد. برای اینکه کاربران جذب ایمیل‌های شما شوند و به این ترتیب نرخ تبدیل ایمیل‌های خود را بالا ببرید روی ظاهر و قالب آنها کار کنید. روش‌های کاربردی برای طراحی قالب ایمیل وجود دارد که ما در این قسمت  چند نمونه تمپلیت ایمیل رایگان با استفاده از HTML می‌کنیم.

علاوه بر ظاهر ایمیل، یکی دیگر از راه‌های اثربخش بودن ایمیل‌های ارسالی به مشتریان ساخت ایمیل تجاری است. ارسال ایمیل با نام برندتان اعتبار و شخصیت برای برند ایجاد می‌کند و اعتماد بیشتری برای مشتریان در پی دارد.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه سفارشی سازی قالب ایمیل ووکامرس، Email Template Customizer
دسته بندی : افزونه فروشگاهی
224
فروش
80%
رضایت

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید استفاده از قالب‌های ایمیل می‌تواند به شما برای سفارشی سازی قالب ایمیل کمک کند.

قالب ایمیل رایگان تخفیف بهاره

این قالب ایمیل رایگان مناسب برای فروشگاه‌های اینترنتی است تا بتوانند تخفیف‌های ویژه بهاره فروشگاه خود را به اطلاع مشتریان برسانند.

تمپلیت ایمیل رایگان فروشگاهی

قالب ایمیل رایگان رستوران و فست فود

این تمپلیت ایمیل مناسب رستوران‌ها و فست فودها است. با این تمپلیت صاحبان رستوران و فست فود می‌توانند برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنند و آن‌ها را از تخفیفات و مسابقات و جشنواره‌های خود مطلع نمایند.

 قالب ایمیل رایگان برای رستوران و فست فود

تمپلیت ایمیل رایگان تورهای گردشگری

این ایمیل رایگان مناسب تورهای گردشگری و مسافرتی است. با ارسال این ایمیل می‌توانید مشتریان را از قیمت تورهای جدید مطلع نمایید.

دانلود رایگان تمپلیت ایمیل تورهای گردشگری

تمپلیت ایمیل رایگان جشنواره‌های تخفیف

این نمونه قالب ایمیل رایگان برای ارسال ایمیل برای اطلاع رسانی تخفیف جشنواره‌ها و شرکت در مسابقات فروشگاهی است.

تمپلیت ایمیل رایگان جشنواره های تخفیف

قالب ایمیل رایگان تخفیف محصولات ویژه

این قالب برای زمان‌هایی مناسب است که روی چند نمونه محصول تخفیف ویژه گذاشته اید و با این ایمیل می‌توانید به مشتریان اطلاع رسانی کنید که دقیقا کدام محصولات تخفیف خورده اند.

قالب ایمیل رایگان مناسب تخفیف محصولات ویژه

تمپلیت ایمیل رایگان شرکتی

از این نمونه قالب ایمیل رایگان شرکت‌ها می‌توانید برای دعوت از اعضای شرکت یا دعوت به همکاری استفاده کنند.

تمپلیت ایمیل رایگان مناسب شرکتی

در این مقاله ما درباره اهمیت ایمیل مارکتینگ صحبت کردیم و در ادامه چند نمونه قالب ایمیل رایگان هم برای دانلود آورده ایم، تا به نسبت مناسبت‌ها و شغل خود از آنها استفاده کنید و برای کاربران خود ایمیل ارسال کنید. اگر تجربه استفاده از قالب‌های رایگان آماده را دارید لطفا در بخش دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
3 دیدگاه
hacer
hacer
29 مهر 1402 19:19

سلام یه سوال داشتم من هرکاری میکنم نمیتونم از تگ style در قالب ایمیل ها استفاده کنم اما وقتی کدهای این قالب های آماده رو می بینم اونجا تگ style رو قرار دادن من یکی از این قالب ها رو دانلود کردم و در وردپرس استفاده کردم اما اون قسمت تگ style رو به شکل متن خالی نمایش داد شما میدونید دلیلش چیه ؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 مهر 1402 14:44

سلام دوست عزیز شما در کدوم قسمت وردپرس این کدها را استفاده می کنید؟

آیا مفید بود ؟
rezahoseini
rezahoseini
24 آذر 1401 11:12

1. چطور باید از این تمپلیت ها استفاده کرد؟
2. آیا میشه تصاویرش رو عوض و متنش رو کمی ضخصی سازی کرد؟

آیا مفید بود ؟
0