ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مایکروسافت ChatGPT را به Bing اضافه کرد
اخبار

مایکروسافت قابلیت ChatGPT را به Bing اضافه کرد

مایکروسافت قصد دارد هوش مصنوعی ChatGPT را به Bing اضافه کند. با اضافه شدن این چت‌بات به بینگ، بی‌شک گوگل ضربه بزرگی خواهد خورد. البته گوگل نیز در اندیشه توسعه نسخه‌ پیشرفته‌ای از ربات‌های هوش مصنوعی برای موتور جستجوی خود است.

0
20 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

مدتی است که هوش مصنوعی جدیدی تحت عنوان ربات ChatGPT هیاهوی زیادی کرده و هر روز ویژگی های جدیدی از آن کشف می‌شود که البته محدودیت‌هایی نیز دارد. یکی از این محدودیت‌ها ساخت شماره مجازی برای ChatGPT است که کاربران ایرانی باید از شماره مجازی برای ثبت نام استفاده کنند. مایکروسافت ChatGPT را به Bing اضافه کرد که با امکانات ویژه ای که این قابلیت هیجان انگیز، هم اکنون در دسترس است اما تا حدودی، محدود است.

مایکروسافت، غول نرم‌افزاری جهان که یکی از سرمایه‌گذاران اصلی شرکت OpenAI محسوب می‌شود، این هوش مصنوعی را به مرورگر اختصاصی خود اضافه کرد. شما می‌توانید با کلیک بر روی نوار جستجوی اختصاصی این هوش مصنوعی، وارد یک تجربه مکالمه با ChatGPT شوید و از این آپدیت فوق‌العاده Bing نهایت بهره را ببرید.
نکته: اگر سایت شما وردپرسی است و قصد استفاده از chatgpt را دارید بهتر است به سراغ آموزش افزونه chatgpt بروید. با اینکار دیگر نیازی به ثبت‌نام در سرویس چت جی پی تی و ساخت شماره  مجازی را نخواهید داشت. برای این منظور نیاز به نصب افزونه چت جی پی تی دارید که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فارسی تولید می‌کند.

.آیا می دانید که در وردپرس هم می توانید از ChatGPT  استفاده کنید؟
با استفاده از افزونه ChatGPT در سریع ترین زمان و بدون هزینه محتوای مورد نیاز خود را تولید کنید.

.
همانطور که ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت عنوان کرد، این تیم می‌خواهد به اصول هوش مصنوعی خود وفادار بماند، زیرا می‌داند که مانند هر فناوری جدید، آگاهی داشتن از پیامد‌های بالقوه منفی آن، مهم است. وی ادامه داد: « مایکرسافت می‌خواهد از فناوری جدیدی استفاده کند که بهره وری کاربران را افزایش می‌دهد و با ارزش‌های انسانی مطابقت دارد.»

مایکروسافت ChatGPT را به Bing اضافه کرد
مایکروسافت ChatGPT را به Bing اضافه کرد

نوار مخصوص این هوش مصنوعی در گوشه سمت راست این مرورگر قرار گرفته، هنگامی که به آن نیاز دارید به صورت Pop up نمایش داده می‌شود. پس از مدتی استفاده از این قابلیت جدید بینگ متوجه می‌شوید که در مقابله با بعضی از سؤالات مبهم، گا‌ها پاسخ‌های دقیقی ندارد. اما نسخه استفاده شده از ChatGPT که در این مرورگر قرار گرفته کمی با ورژن اصلی متفاوت است و به ظاهر به روز‌تر است. این نسخه می‌تواند داده‌های مفید مرتبطی را در مورد سرچ‌های اخیر شما، ارائه دهد.

یکی از ویژگی‌های مهم این ابزار این است که منبع محتوایی را که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در انتهای آن ذکر می‌کند و همچنین بخش «بیشتر بدانید» را برای مطالعه بیشتر در آن زمینه، قرار داده است. همچنین می‌توانید بازخورد خود را در رابطه با نتایج ارائه شده، ثبت کنید.

مایکروسافت تاکید می‌‌کند از نسخه جدیدی از GPT استفاده می‌کند که می‌‌تواند پاسخ‌‌های مرتبط‌ تری را ارائه کند، آنها را شفاف ‌سازی کند و نتایج به ‌موقع را ارائه دهد و همه اینا در حالی است که تجربه کاربری ایمن‌ تری را ارائه می‌دهد. به این مدل اصطلاحا پرومتئوس می‌گویند. کاری که مایکروسافت در اینجا انجام می‌دهد، استفاده از مدل OpenAI و سپس استفاده از Prometheus و سایر فناوری‌های Bing در اطراف آن است.

مایکروسافت آشکارا رابطه بسیار قوی با شرکت OpenAI دارد. پس از سرمایه‌گذاری اولیه 1 میلیارد دلاری، این شرکت اخیراً اعلام کرد که سرمایه گذاری بیشتری کرده و همکاری خود را با OpenAI گسترش خواهد داد که در نهایت منجر به آپدیت بزرگ بینگ شد. در حالی که بینگ همیشه یک موتور جستجوی مناسب بوده است، اما هرگز به محبوبیت مورد نظر خود نرسید. همیشه به اندازه کافی خوب بوده است، اما دلیلی برای تغییر ترغیب کاربران به خود نداشته است. ChatGPT می‌تواند این مشکل را حل کند، حداقل تا زمانی که Google محصولات جدید و جذاب تری را ارائه ندهد.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.