ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب تخفیف گروهی وردپرس

سایت های تخفیف گروهی همیشه جذاب بوده و مشتریان زیادی را به سمت شما می آورد. در این مقاله بهترین قالب تخفیف گروهی وردپرس را در یک نظرسنجی با هم بررسی می کنیم.

0
16 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

بهترین قالب تخفیف گروهی وردپرس

انتخاب کردن وقتی تعداد گزینه ها زیاد باشد، کمی سخت و پیچیده می شود. اما زمانی که تعداد گزینه ها محدود شود، انتخاب هم راحت و لذت بخش می شود. اما بهترین قالب تخفیف گروهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • بسته نصب آسان به همراه فایل راهنما
  • امکان ارسال پیامک (راحت ترین روش دردسترس) به افراد مختلف مثل خریدار، فروشنده و مدیر سایت
  • ابزارهای حرفه ای برای اسلایدر و تخفیف ها
  • مگامنوهای قوی با امکانات پیشرفته در بخش های مختلف
  • پشتیبانی های قدرتمند در کنار آپدیت های رایگان
  • هزینه مقرون به صرفه برای ایجاد سایت تخفیفی و …

حالا بیایید نگاهی به برترین قالب های تخفیف گروهی وردپرس داشته باشیم:

قالب تخفیفات

قالب دیجی تخفیف

قالب دیجی تخفیف

قالب دیجی تخفیف

بهترین قالب تخفیف گروهی وردپرس

قالب دیجی تخفیف را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های آماده وردپرس موجود دانست. شعار دیجی تخفیف “با وردپرس تخفیف بده” گذاشته شده. این قالب حرفه ای کاملا ایرانی رنگ بندی نامحدودی دارد. تا به امروز که این مقاله منتشر می شود، 8 درگاه بانکی را پشتیبانی می کند. از طرف دیگر با تلفن همراهتان می توانید مدیریت سایت را انجام دهید. چرا که امکان استعلام و ابطال کد تخفیف با گوشی، از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این قالب وردپرس است.

در دیجی تخفیف 180 امکان اختصاصی دارید. مواردی مثل تعیین پورسانت فروش، مدیریت به صورت استانی، سربرگ های مختلف، فرم ثبت نام کاربردی و … . پیشنهاد می کنم برای مشاهده تصاویر مختلف از قسمت های مختلف حساب کاربری و ناحیه کاربری فروشنده حتما بخش ویژگی های محصول را چک کنید. همچنین بخش های مختلف پنل مدیریت نیز توضیح داده شده است. در یک کلام دیجی تخفیف همه آنچه برای داشتن یک سایت تخفیف گروهی خاص می خواهید در اختیارتان قرار می دهد.

قالب دیجی تخفیف پیشنمایش قالب دیجی تخفیف 

قالب تخفیفات

بهترین قالب تخفیف گروهی وردپرس

قالب تخفیفات پوسته ای مشابه سایت نت برگ و کاملا کاربردی برای ایجاد یک سایت کامل تخفیف گروهی است. لقب “قالب 5 ستاره” که فروشنده برای محصول در نظر گرفته بیانگر امکانات قدرتمند آن است. اسلایدر قوی و اختصاصی شاید اولین ویژگی ای است که به چشم بیاید. در تخفیفات هم می توانید شهرهایی که در آن ها کد تخفیف در نظر گرفته شده را تفکیک کنید.

سبد محصول اختصاصی، طراحی منحصر به فرد صفحات داخلی و امکان تعیین مکان روی نقشه گوگل هم از ویژگی های خاص و منحصر به فرد قالب تخفیف گروهی تخفیفات است. بخش خبرنامه هم می تواند به بهبود و ارتقا سایت آینده تان کمک شایانی کند. ضمن اینکه تمامی بخش ها قابلیت ویرایش آسان براساس نیاز کاربران را دارد. البته در صفحه جزئیات پوسته می توانید تمامی امکانات و ویژگی ها را به تفصیل مطالعه کنید.

قالب تخفیفات پیشنمایش قالب مشابه تخفیفان

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.