ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
قالب رایگان
مجموعه مقالات وردپرس

بهترین قالب فروشگاهی رایگان

امروزه راه اندازی و ساخت وب سایت از نیازهای اساسی برای هر فروشگاهی است. برای طراحی سایت تان علاوه بر خرید دامنه و هاست و ست کردن آنها نیازمند نصب قالب فروشگاهی مناسب نیز هستید، ما در این مقاله به معرفی بهترین قالب فروشگاهی رایگان متناسب با سایت شما پرداخته ایم.

2
29 آذر 1400
آخرین بروزرسانی: 05 فروردین 1403

با توجه به گسترش دنیای دیجیتال و فراگیر شدن کسب و کارهای اینترنتی تمامی مشاغل به سمت اینترنتی شدن می روند آمارها نشان میدهد که میزان رشد کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سال گذشته 284 درصد رشد داشته است با توجه به این آمارکسب وکارهای اینترنتی همچنان جای سود و رشد دارد.

فرقی نمی کند در چه حوزه ای کسب و کار دارید پوشاک، زیور آلات، صنعت مد، رستوران و فست فود یا … شما برای بهتر دیده شدن کسب وکارتان نیازمند داشتن سایت فروشگاهی رایگان هستید و بهتر است که از رقابت کسب و کارهای اینترنتی جا نمانید و با طراحی سایت خودتان از رقبا پیشی بگیرید. با مبلغی حدود 200 تا 300هزار تومان می توانید سایت خود را راه اندازی کنید. کافیست با خرید دامنه گام اول را بردارید و در ادامه متناسب با نوع کسب و کار فروشگاهی خود بهترین قالب فروشگاهی رایگان را که در مخزن وردپرس وجود دارد دانلود کنید و روی سایت خود قراردهید.

قالب های رایگان برای ابتدای کار طراحی سایت بسیار مناسب است زیرا شما را در کارتان حرفه ای می کند و باعث می شود تجربه زیادی در طراحی سایت خود کسب کنید. اگر قصد دارید صفحات حرفه‌ای تری نیز طراحی کنید پیشنهاد می‌کنم مجموعه قالب ووکامرس را مشاهده کرده تا بتوانید انواع فروشگاه آنلاین را با آنها راه‌اندازی کنید.

ما امروز قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین قالب های فروشگاهی رایگان آشنا کنیم.

قالب استور ویلا یک قالب فروشگاهی رایگان جذاب

قالب StoreVilla یک قالب وردپرسی رایگان با طرحی بسیار زیبا برای فروشگاه وردپرس است. این قالب به شما در طراحی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق کمک می کند و با تمامی افزونه های اصلی سازگاری دارد. ویژگی های قالب رایگان استور ویلا پرطرفدار باعث شده است که نصب آن به بیش از 10 هزار بار برسد و برای راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان شما یه گزینه بسیار عالی است.

ویژگی های قالب StoreVilla

  • اسلایدر بسیار حرفه ای در صفحه اول
  • اسلایدر نامحدود
  • نصب بسیار سریع
  • سرعت آپلود بسیار بالا
  • دارای امکانات مختلف برای نمایش محصولات
  • قابلیت موبایل فرندلی و واکنش گرا
  • سازگاری با ووکامرس
  • طرح بندی صفحه بسیار زیبا

قالب فروشگاهی رایگان eStore با طراحی شیک

یکی دیگر از بهترین قالب فروشگاهی رایگان که معرفی می کنیم قالب eStore است و در مخزن وردپرس یافت می شود اگر دارای فروشگاه بزرگ با تعداد زیادی محصول هستید این قالب یک از بهترین انتخاب ها است. نصب بالای 10000 آن نشان دهنده کاربردی بودن این قالب است. پشتیبانی کامل از ووکامرس و واکنش گرا بودن از مهم ترین ویژگی های قالب eStore است، دیگر امکانات این قالب نیز بسیار حرفه ای است این موضوع را در هنگام راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان خود حتما تجربه می کنید.

ویژگی های قالب eStore

  • طراحی بسیار زیبا و شیک
  • قابلیت شخصی سازی با داشتن 4 دمو
  • کاملا ریسپانسیو
  • فعال سازی ویژگی ترجمه وب سایت
  • سازگار با صفحه ساز المنتور و Beaver Builder
  • دارای هدر با قابلیت تغییر
  • دارای مگا منو

قالب leto یکی از بهترین قالب فروشگاهی رایگان

اگر به دنبال قالب منحصر بفرد و زیبا برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان خود هستید میتوانید از قالب leto استفاده کنید این قالب با افزونه ووکامرس کاملا منطبق است و هم چنین دارای صفحه ساز بسیار حرفه ای است و به شما امکان عوض کردن رنگ پس زمینه سایت تان را میدهد و می توانید سایت فروشگاهی رایگان خود را شخصی سازی کنید و برای هر نوع فروشگاهی مناسب است.

ویژگی های قالب leto

  • ریسپانسیو
  • امکان انتخاب ویدئو برای سربرگ
  • متناسب برای انواع فروشگاه
  • کاملا فارسی و راست چین
  • توانایی تغییر رنگ تم
  • قابلیت ترجمه سایت

 

قالب فروشگاهی رایگان Ecommerce Gem بسیار انعطاف پذیر

این قالب یک از بهترین قالب فروشگاهی رایگان وردپرسی است که مانند سایرین از مخزن وردپرس دانلود و نصب می شود. برای طراحی سایت فروشگاهی رایگان می توانید ازاین قالب استفاده کنید. امکاناتی چون سفارشی سازی و تنظیمات راحت هدر و فوتر و ساید بار از ویژگی های اصلی این قالب است. نصب این قالب بالای 4000 می باشد.

ویژگی های قالب Ecommerce Gem

  • نصب بسیار آسان
  • قابلیت سفارسی سازی راحت
  • انعطاف پذیری
  • موبایل فرندلی بودن
  • طراحی و ظاهر زیبا

قالب Hestia ازمحبوب ترین قالب های سایت فروشگاهی رایگان

این قالب رایگان فوق حرفه ای با ظاهر زیبایی که دارد به شما امکان راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی را می دهد. نصب بالای 100000 تای این قالب نشان می دهد که از بهترین قالب فروشگاهی رایگان است و تا چه اندازه پرکاربرد و پر طرفدار است، هر آنچه برای شروع راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی رایگان نیاز داشته باشید در این قالب می توانید پیدا کنید.

ویژگی های قالب Hestia

  • اسلایدر حرفه ای
  • سئو فرندلی
  • واکنش گرا
  • سازگاری با المنتور
  • طراحی هدر و فوتر زیبا

امیدوارم از لیست بالا بتوانید قالب دلخواهتان را انتخاب کنید و سایتتان را راه اندازی کنید اگر هنوز ایده ای برای طراحی سایت ندارید در مقاله ایده های طراحی سایت فروشگاهی می توانید یک ایده خلاقانه پیدا کنید و با کمترین هزینه کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

چرا نمی توانید ازبهترین قالب های رایگان فروشگاهی در کسب و کارهای مهم استفاده کنید؟

در این مقاله ما به بررسی بهترین قالب فروشگاهی رایگان پرداختیم و ویژگی ها و مزایای آنها را برشمردیم، اما این قالب ها محدودیت هایی هم دارند که نباید نادیده گرفته شود و باید به آن ها هم اشاره کرد. قالب های رایگان احتمالا به دلایل زیر ممکن است برای سایت های مهم و معتبر مناسب نباشد.

نداشتن سرعت بالا
امنیت کم
سازگار نبودن با تمامی افزونه ها
 سئو فرندلی نبودن
داشتن دمو های محدود

قالب های رایگان وردپرس معمولا واکنشگرا هستند و با توجه به اهمیت نمایش درست سایتتان در دستگاه های مختلف و افزایش تعداد کاربران موبایل طراحی سایت ریسپانسیو از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما در صورت استفاده از این قالب ها حتما این گزینه را هم مد نظر قرار دهید.

درست است که استفاده از بهترین قالب فروشگاهی رایگان برای تست و امتحان گزینه مناسبی است ولی اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی معتبر با محصولات و مشتری های زیاد دارید بهتر است که از قالب های استاندارد و پریمیوم قالب وودمارت و قالب نیکی کالا که محدودیت های قالب رایگان فروشگاهی را ندارند استفاده کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وودمارت (قالب Woodmart همراه با اپلیکیشن اندروید و 73 دمو)
دسته بندی : قالب فروشگاهی وردپرس
23540
فروش
88%
رضایت
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

قالب های سایت فروشگاهی رایگان را می توان در مخزن وردپرس یا سایت wordpress.org  جستجو کرد.

ما در این مقاله 5 تا از بهترین قالب های سایت فروشگاهی رایگان را معرفی کرده ایم شما با خواندن این مقاله می توانید قالب رایگان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بله. ما در این مقاله شما را با 5 تا از بهترین قالب های فروشگاهی رایگان و امکانات آن ها آشنا می کنیم که می توانید برای شروع و کسب تجربه در زمینه طراحی سایت از این قالب های رایگان استفاده کنید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
2 دیدگاه
wordpress2021
wordpress2021
03 دی 1400 15:41

ممنون از مقاله خوبتون. قالب استور ویلا که واقعا عالیه

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
21 دی 1400 14:22

ممنون دوست عزیز. خوشحالیم که براتون مفید بوده

آیا مفید بود ؟