ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب وبلاگی

کسانی که دستی بر آتش نویسندگی دارند، از وبلاگ ها خاطره های خوشی دارند. حتی با وجود شبکه های اجتماعی، ترجیح می دهند، نوشته هایشان را در مکانی امن تر، خاصتر با امکانات بیشتر ثبت کنند. جایی مثل یک سایت اختصاصی. اما هزینه های سنگین طراحی وب سایت، از یک طرف و مزایای قالب های آماده باعث شده پرطرفدارترین گزینه برای طراحی سایت باشد. اما با تنوع چه کنیم؟ اینجا بهترین قالب وبلاگی وردپرس را با هم بررسی خواهیم کرد.

0
20 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

یکی از قالب های پرطرفدار وردپرس قالب های وبلاگی هستند که بسیری از افراد به خصوص نویسندگان، مارکترها و صاحبان قلم که قصد دارند یک سایت برای انتشار نوشته های خود دارند به سراغ این قالب ها می روند تا با مخاطبانشان در ارتباط باشند.

معرفی بهترین قالب وبلاگ وردپرس

در ادمه بهترین قالب های وبلاگی را معرفی می کنیم و ویژگی ها ی هر کدام را بررسی می کنیم

قالب Reco

بهترین قالب وبلاگی وردپرسقالب رکو از میان قالب های وبلاگ ویژگی های خاصی دارد. علاوه بر ظاهر جذاب، سرعت لود فوق العاده ای دارد که منحصر به فرد است. کدنویسی های بهینه در این محصول باعث شده، Reco جزو انتخاب های بالا در لیست بهترین قالب وبلاگی باشد. اگر با رکو سایت وبلاگی تان را می سازید، باید بدانید صفحه 404 اختصاصی بسیار جذابی خواهید داشت. یعنی اگر به هر دلیلی این مشکل در سایتتان به وجود آمد، مطمئن خواهید بود، مخاطبانتان از دست نمی روند.

در برگه تک نوشته ها، 3 حالت در دسترستان خواهد بود. ضمن اینکه با داشتن ابزارک های فوق العاده تبلیغاتی می توانید درآمدزایی هم داشته باشید. با قالب Reco می توانید در زیر مطالب لینک بگذارید و دکمه دانلود فایل را هم فعال کنید. البته بقیه امکانات را می توانید از بخش جزئیات محصول مطالعه کنید.

قالب Reco پیشنمایش قالب رکو 

قالب Yolox

از جمله ویژگی های قالب یولکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگار با المنتور
  • 6 سبک مختلف صفحه اصلی
  • دارای پلاگین Instagram Feed
  • طرح های متنوع نایش صفحات تکی
  • کاملا ریسپانسیو
  • دارای 3 هدر آماده
  • رنگ بندی های متنوع

قالب Yolox پیشنمایش قالب یولکس

قالب keyword یا همان کیبورد وبلاگی منحصر به فرد برایتان به ارمغان می آورد. حالا چطور؟ کیبورد پوسته ای سازگار با ووکامرس است. به این صورت می توانید فروشگاه کوچکی در کنار سایت راه اندازی کرده و محصولاتی که دوست داشته باشید را به فروش برسانید. مثلا کتابی که حاصل نوشته هایتان در همین بلاگ باشد.

همچنین در قالب keyword با استفاده از امکانی ویژه به تبلیغات بپردازید و از یک سایت وبلاگ، درآمد داشته باشید. ضمن اینکه می توانید چیدمان سایت را تغییر دهید و هر طور تمایل داشته باشید، آن را بچینید.

قالب گلیون

قالب Gillion با سازگار با افزونه Visual composer است و به راحتی می توانید صفحات را ویرایش کنید همچنین دارا بودن 5 طرح متنوع وبلاگ، اسلایدر رولوشن و پنل تنظیمات قالب کار سفارشی سازی را آسان می کند قالب گلیون مناسب علاوه بر سایت های وبلاگی مناسب یرای سایت های  مجله خبری و فروشگاهی و خبرنامه است.

قالب Gillion پیشنمایش قالب گیلیون

قالب مجله بعدی |thenextmag

 

این هم یک محصول جدید و تازه نفس در راست چین برای سلیقه های خاص و فناوری پسند. قالب the next mag محصولی است که با آن می توانید هم یک سایت خبری و هم یک وبلاگ بسازید. در واقع یک وبلاگ خبری مثل سایت زومیت، دیجیاتو و … در اختیار شما خواهد بود. این محصول در همه بخش ها امکانات مختلفی برای سفارشی سازی در اختیارتان قرار می دهد.

قالب مجله بعدی، علاوه بر زیبایی در طراحی، سبک های نمایش مختلفی هم دارد. همچنین در فوتر هم سبک های مختلف را می توانید تجربه کنید. اگر ویدئوها جایگاه مهمی در سایت شما دارند، این محصول گزینه بسیار مناسبی است. برای مشاهده ویژگی ها و امکانات کامل پیشنهاد می کنم حتما جزئیات قالب را مطالعه کنید و از پیش نمایش دیدن کنید.

وبلاگ های رایگان و مقایسه این وبلاگ ها را می توانید در مقاله زیر بخوانید: معرفی بهترین وبلاگ های رایگان

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.