ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین قالب آژانس گردشگری و رزرو آنلاین تور
معرفی محصول

بهترین قالب آژانس گردشگری و رزرو آنلاین تور

با بهترین قالب آژانس گردشگری و رزرو آنلاین تور یک سایت گردشگری طراحی کنید و با امکانات مختلفی که دارند امکان رزرو هتل و بلیط را فراهم کنید.

0
22 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

برنامه ریزی کردن برای سفر همیشه خیلی جذاب و در عین حال حساس بوده است. حساسیت این امر به دلیل این است که همه افراد تمایل دارند اوقات فراغتی را که با عزیزانشان هستند به بهترین شکل سپری کنند. اما آیا همیشه فرصت کافی وجود دارد تا در مورد همه مکان های دیدنی همه شهرها، هتل ها و رستورانهایشان تحقیق کنیم و به آژانس هایی مسافرتی در قسمت های مختلف سر بزنیم. همه این دلیل ها باعث شده است که آژانس های مسافرتی به سایت هایی راه اندازی کنند تا بتوانند اطلاعات کاملی در اختیار کاربران خود قرار دارند. بهترین قالب آژانس گردشگری و رزرو آنلاین تور به صاحبان این کسب و کار کمک می کند تا سایتی کاربرپسند راه اندازی کنند.

ویژگی های بهترین قالب آژانس گردشگری

  • یک قالب مناسب برای سایت آژانس گردشگری و رزرو تور ویژگی های زیر را باید دارا باشد.
  • دارای گالری تصاویر و ویدئو برای نمایش اطلاعات کامل از تورها
  • داشتن بخش نقد و بررسی تا پس پایان تور، مشتریان بتوانند تور موردنظر را از هر نظر بررسی کنند و امتیاز و دیدگاه خود را در مورد آن بیان کنند
  • امکان ایجاد قیمت گذاری فصلی | قیمت های متفاوت در دوره های زمانی مختلف
  • تقویم شمسی و سیستم تبدیل تاریخ شمسی / میلادی باشد تا کاربر را قادر سازد بین تاریخ شمسی و میلادی سوییچ کرده و رزرو خود را انجام دهد.
  • زمان بندی توها برای دوره های مختلف (به عنوان مثال یم تور بخصوص را برای پااین هر ماه به صورت خودکار فعال کنید)
  • داشتن جداول قیمت گذاری

قالب Grandtour

قالب دیجی تخفیف

قالب TravelTour

قالب گرندتور | Grandtour

بهترین قالب رزرو تور

قالب گرندتور با سبک های مختلف نمایش تور ها و نمایش شهر های پرطرفدار به مشتریان شما کمک می کند انتخاب آسان تر و دقیق تری داشته باشند و در نتیجه رضایت کاربران از سایت شما افزایش پیدا می کند. این قالب به شما این امکان را می دهد که تورهایی را که در اینستاگرام رار داده اید در سایت ببینید وبا صفحه ساز ویزه ای که در اختیارتان قرار می دهد شما را قادر می سازد به راحتی و فقط با چند عمل کشیدن و رها کردن صفحات دلخواه خود را ایجاد کنید.

قالب Grandtour   پیشنمایش قالب گردشگری Grandtour

قالب تراول تور| TravelTour

بهترین قالب آژانس مسافرتی

در این قالب 10 سبک مختلف برای نمایش تورهای شما تعبیه شده است. با استفاده از این قالب می توانیدسایت آژانس مسافرتی و رزو تور خود را راه اندازی کنید تا به این شکل بتوانید محدوده جغرافیایی مشتریان خود را گسترده تر کنید.

این قالب دارای صفحه ساز اختصاصی قدرتمند که کارکردن با آن بسیار آسان تر از ویژوال کمپوزر است. از دیگر ویژگی های این قالب می توان به

سفارشی سازی نوع تور

چاپ فاکتور برای خریدار تور

تنظیمات قیمت انعطاف پذیر و… اشاره کرد.

مجموع این ویژگی های به همراه طراحی ظاهی فوق العاده این قالب سبب شده است که این قالب در جمع بهترین قالب رزرو تور آنلاین و گردشگری قرار داده شود.

قالب TravelTour   پیشنمایش قالب آژانس مسافرتی TravelTour

برای طراحی سایت هتل می توانید قالب تراولر را نیز استفاده کنید.

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.