ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
هاست رایگان در مقابل هاست وردپرس
ریپورتاژ

هاست رایگان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به خاطر اهمیت کسب و کارهای آنلاین، یکی از مقوله های مهم در انتخاب هاست و شرکت میزبانی، اطمینان حاصل کردن از این مورد است که وب سایت شما در هاست وردپرس به خوبی و با سرعت بالا کار کند، شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی باید در لایه های بالاتر بهینه سازی زیادی را انجام داده باشد تا وب سایت شما سریعتر، پایدارتر و ایمن تر شود. شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی باید در لایه های بالاتر بهینه سازی زیادی را انجام داده باشد تا وب سایت شما سریعتر، پایدارتر و ایمن تر شود.

0
22 مرداد 1399
آخرین بروزرسانی: 26 فروردین 1403

ویژگی های هاست وردپرس که باید در نظر داشت:

  • امکان انتخاب نسخه دلخواه PHP از 5.6 تا 7.4
  • فعال و غیرفعال کردن ماژول های PHP از جمله ioncube و یا GD و … نسبت به نیاز کاربر
  • نصب آسان و سریع وردپرس با یک کلیک بدون نیاز به آپلود فایل و …
  • مجهز به سیستم کش توصیه شده توسط وردپرس سمت سرور ( سرعت اجرای وردپرس 4 الی 6 برابر )
  • بکآپ گیری روزانه و هفتگی روی چند لوکیشن
  • هارد های Raid شده و سرعت خواندن و نوشتن بالا
  • و ویژگی های دیگر که تاثیر بالایی در امنیت و بهینگی و سرعت سایتتان میگذارد.

نکته مهم : ارائه دهنده خدمات اگر از سرویس و تخصص خود مطمئن باشد:

  • هاست رایگان تست در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • امکان بازگشت وجه داشته و کارکرد صحیح هاست را تضمین می کند .

نکته: اگر به دنبال مقایسه هاست های رایگان هستید مقاله بهترین هاست رایگان به شما کمک می کند.

ویژگی هایی که ارائه دهنده هاست باید پیاده سازی کند:

سرویس دهنده باید چه نوع ویژگی هایی را در هاست پیاده سازی کند:

  • شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی باید سرورهای مخصوص هاست وردپرس را برای سایت های وردپرس بهینه کرده باشد.
  • ارائه دهنده، همچنین باید سیستم Caching را در سمت سرور و زیرساخت به طور مخصوص برای وردپرس ایجاد کرده باشد و به دلیل اینکه از سمت سرور کار می کند باعث بهتر کار کردن پلاگین ها می شود و سایت شما را کند نمی کند. تکنولوژی کشینگ واقعی به این معناست کهمحتوای شما می تواند 4 یا 6 برابر سریعتر از سایتهای بدون وردپرس کار کند.
  • ابزارهای داخلی برای WordPress از سمت سرور طراحی شده باشد. کانفیگ های سرورها برای تقویت کارکرد وردپرس طراحی شده باشد، از پنل مدیریت هاست بتوانید ماژول های دلخواه را روشن یا خاموش کنید و SSL سایت خود را فعال کرده و خیلی موارد دیگر را به راحتی با یک کلیک انجام دهید! نسخه PHP دلخواه خود را از 5.6 گرفته تا 7.4 ( و آپدیت های جدید تر ) انتخاب کنید.

تیم فنی متمرکز وردپرس: تیم فنی بحثی فراتر از میزبانی سایت شما انجام می دهد، شرکت باید در تلاش باشد این امر را به بهترین نحو انجام دهد. تیم فنی متشکل از متخصصان وردپرس باشد که به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهتر کردن خدمات باشند، بنابراین شما می توانید بهترین تجربه میزبانی وردپرس را با چنین شرکت های متعهدی تجربه کنید.

یک سرویس دهنده ایده آل، باید تمامی این امکانات موجود در این جدول را فراهم کرده و به کاربران خود ارائه دهد.

پشتیبانی ویژه وردپرس

در حالی که داشتن ویژگی های اضافی عالی است ولی کافی نیست، همه ما می دانیم که مهمترین خدمتی که یک شرکت میزبان می تواند ارائه دهد پشتیبانی است. کندوهاست ( شرکت آرکا میزبان کندو ) یکی از بهترین تیم های پشتیبانی را در هاست مدیریت شده وردپرس دارد که تمامی امکانات جدولی که نمایش داده شده را به کاربران به بهترین نحو ارائه می دهد.

وقتی مشکلی در وب سایت شما پیش می آید، باید یک تیم پشتیبانی متخصص همراه خود دارید: تیم کارشناسان بصورت 24/7 از طریق سیستم تیکتینگ ، شماره تماس پشتیبانی، چت آنلاین و ایمیل در خدمت شما هستند حتی برای هاست رایگان!

کد تخفیف: rtl-theme-off ویژه کندوهاست برای کاربران گرامی راست چین

تمامی این موارد و ویژگی های گفته شده توسط شرکت آرکا میزبان کندو خدمتتان ارائه می گردد.

  • چه در بحث سرورهای مجازی (نماینده دیتاسنتر OVH France & Canada ) و چه در بحث انواع هاست های میزبانی اعم از هاست شخصی ، هاست تجاری ، هاست حجیم بکآپ
  • و همچنین در تمامی پلن های میزبانی، گواهینامه SSL و دامنه IR رایگان همراه با سرویس تقدیم میگردد.
  • هاست رایگان نیز با یک کلیک در دسترس تان خواهد بود، با تحویل آنی و اتوماتیک با کنترل پنل دلخواه cPanel و یا DirectAdmin

یک سرویس با زیرساخت و کانفیگ بهینه میتواند قدرت موفقیت در راه اندازی و مدیریت سایت شما را تسریع کرده و شمارا در ساختن برند و تجارت خود به بهترین نحو یاری کند. درضمن در صورت عدم رضایت گارانتی برگشت وجه تا 7 روز میسر می باشد.

این یک ریپورتاژ آگهی است و راست چین هیچ ضمانتی بابت محتوای ارئه شده ندارد. در مورد معیارهای انتخاب بهترین هاست وردپرس بیشتر بدانید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
ساخت و طراحی افزونه وردپرس (آموزش پلاگین نویسی وردپرس)
اگر می‌خواهید امکانات اختصاصی به سایتتان اضافه کنید و هیچ افزونه‌ای برای آن یافت نمی‌شود راهکار ساده است؛ پلاگین نویسی وردپرس را یاد بگیرید. در این مقاله مراحل طراحی افزونه وردپرس یا به عبارت دیگر پلاگین نویسی را با یک مثال ساده ِآموزش می‌دهیم.
بنر
4 نشانه برای انتخاب هاست پرسرعت برای وردپرس
در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب هاست، به همراه ۵۰۰ هزار تومان تخفیف خرید هاست و ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خرید دامنه با حمایت لیموهاست آشنا می‌کنیم.
بنر
خرید و فروش ارز دیجیتال؛ با پرداخت های رمز ارزی بیشتر آشنا شوید!
پیشرفت در دنیای دیجیتال سبک زندگی را تغییر داده است و ظهور پول دیجیتال و رمز ارزها در قرن جدید تحولی در مبادلات ایجاد کرده است. امروزه بسیاری از افرار به سراغ خرید و فروش ارز دیجیتال وی آورده اند برای تبدیل این نوع ارزها روش های مختلفی مانند استفاده از سایت های صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که در ...
بنر
آشنایی با انواع هاست و خدمات میزبانی
اگر برنامه نویس سمت سرور یا طراح سایت هستید شاید لازم باشد که کمی بیشتر در مورد هاستها اطلاعات داشته باشد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کدام خدمات میزبانی میتواند به نیاز های شما در پروژه پاسخ بدهد. ما در این مطلب به بررسی انواع خدمات میزبانی از معرفی هاست پایتون، نود جی اس تا هاست ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.