ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش سفارشی سازی پنل ووکامرس
آموزش افزونه‌ها

سفارشی سازی پنل ووکامرس؛ ساخت پنل کاربری در وردپرس

احتمالا بعد از نصب ووکامرس و راه اندازی وب سایتتان پروفایل کاربری پیش فرض ووکامرس را دیده اید؛ یک پنل کاربری ساده و بدون استایل. در صورتیکه این پنل یکی از مهمترین بخش های یک فروشگاه که کاربران برای مشاهده لیست سفارشات و تراکنش ها حداقل یکبار در طی فرایند خرید به آن سر می زنند. پس باید فکری به حال این پنل ساده کرد!

4
29 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

بسیاری از قالب های چند منظوره و فروشگاهی نیز روی ظاهر این پنل کاری انجام نداده اند بنابراین برای شما یک فرصت است که با تغییر و سفارشی سازی پنل ووکامرس فروشگاه خود را به یک وب سایت حرفه ای و کاربر پسند تبدیل کنید. به عبارتی ساخت پنل کاربری در وردپرس را با امکاناتی مثل ارسال تیکت، تغیر صفحه ورود و نمایش شبکه های اجتماعی به سادگی با نصب این افزونه و دیدن اموزش ویدئوی زیر انجام دهید.

در این مطلب تغییر پنل ووکامرس را با پلاگین upanel به عنوان یکی از قدرتمندترین محصولات دسته افزونه پنل ووکامرس آموزش می دهیم.

امکانات افزونه های پنل ووکامرس تنها منحصر به تغییر ظاهر پیشخوان نیستند؛ امکان ارسال اعلان، تیکت، نمایش شبکه های اجتماعی و تغییر صفحه ورود/ عضویت بخشی از امکاناتی است که با فعال کردن این افزونه ها می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و مشتریان خود را راضی تر نگه دارید.

آموزش شخصی‌سازی منوهای حساب کاربری در ووکامرس

همانطور که در ویدئو دیدید با نصب افزونه upanel می توانید منو های ووکامرس را ویرایش کنید. علاوه بر این از جمله امکانات افزونه upanel می توان به بهبود ظاهر قسمت های سفارش‌ها، دانلود‌ها، آدرس‌ ها اشاره کرد. همچنین می توانید  منوها را جابه جا کنید و بین قسمت های مختلف داشبورد ووکامرس به صورت ایجکس جابه جا شوید و با توجه به قالبتان حالت تاریک یا روشن را برای پنل ووکامرس انتخاب کنید. این افزونه کاملا ریسپانسیو است و منوها در حالت نمایش موبایل به درستی نمایش داده می شود.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
آموزش افزونه وردفنس
بعد از طراحی سایت وردپرسی یکی از مهم ترین نکات توجه به بخش امنیتی وب سایت است. حمله هکر ها و بد افزار ها کابوس بسیاری از وب مستران است. برای اینکه از این کابوس رها شوید علاوه بر رعایت کردن نکات امنیتی چون نام کاربری و رمز عبور قوی باید از افزونه های امنیتی استفاده کنید. ما در این مقاله به آموزش ...
4 دیدگاه
rasool_jelve2
rasool_jelve2
22 آبان 1401 20:51

این افزونه خارجی هست یا ایرانی ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
23 آبان 1401 09:12

سلام رسول عزیز
این محصول یکی از پرطرفداران ترین محصولات پنل کاربری کاملا ایرانی هست

آیا مفید بود ؟
BaranDesign
BaranDesign
01 اردیبهشت 1401 09:34

سلام ممنون از معرفی محصول خوبتون.
از بین افزونه های پنل ووکامرسی که معرفی شده کدوم سرعت بالاتری دارن؟ نمیخام روی سرعت سایتم تاثیر بذاره
ممنون میشم راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
01 اردیبهشت 1401 09:39

سلام دوست عزیز
افزونه های دسته پنل ووکامرس رو میتونید در لینکی که در مقاله گذاشته شده بررسی کنید یا از طراح هر افزونه در بخش دیدگاه ها سوال کنید. اما افزونه upanel با قابلیت ایجکس سرعت جا به جایی بین تب ها رو افزایش داده و چون صفحه رفرش نمیشه، کاربر با کلیک روی هر کدوم از تب ها منتظر نمی مونه.
مشاهده افزونه های پنل ووکامرس

آیا مفید بود ؟