ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ویژوال کامپوزر چیست؟
نقد و بررسی

ویژوال کامپوزر چیست (کد تخفیف 30% دانلود ویژوال کامپوزر)

ویژوال کامپوزر یکی از بهترین افزونه‌های صفحه‌ساز برای طراحی صفحات سایت وردپرسی است؛ برای آشنایی با این صفحه ساز حرفه‌ای در این مقاله همراه ما باشید.

0
23 مرداد 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress CMS) با ارائه مجموعه‌ای از پلاگین‌ها، امکانات متنوعی را به سایت شما اضافه می‌کند؛ تا بدون کدنویسی یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید. صفحه‌سازها یک دسته از این افزونه‌ها هستند که با قابلیت درگ و دراپ کمک می‌کنند به راحتی المان‌های مختلف یک صفحه را در کنار هم بگذارید و آن را طراحی کنید.

ویژوال کامپوزر (Visual Composer) یک افزونه و صفحه‌ساز قدرتمند است که برای ایجاد تغییرات بزرگ و جزئی در صفحات سایت به ساده‌ترین شکل به کار می‌رود. برای آشنایی با این افزونه با ما همراه باشید تا ابتدا بگوییم پلاگین ویژوال کامپوزر چیست و در ادامه ویژگی‌های آن را معرفی می‌کنیم.

ویژوال کامپوزر چیست؟

ویژوال کامپوزر (Visual Composer) یک افزونه صفحه‌ساز وردپرسی است که برای مدیریت محتوا و طراحی صفحات سایت، به کمک کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) المان‌ها به کار می‌رود. در واقع کار با این افزونه صفحه‌ساز راحت است و همین باعث شده تا همه افراد از مبتدی تا حرفه‌ای بتوانند با آن کار کنند. این پلاگین که مبتنی بر تکنولوژی React-JS است به شما کمک می‌کند تا وب سایت‌های زیبایی را از هدر و فوتر گرفته تا صفحات 404 آن بدون دانش کدنویسی بسازید و تغییرات اعمال شده را به صورت زنده مشاهده کنید.


با 300+ المان آماده، صفحات خود را بدون کدنویسی در چند دقیقه طراحی کنید. خرید ویژوال کامپوزر 
  

 افزونه ویژوال کامپوزر راست چین را می‌توانید با تخفیف 30% که در پاپ اپ قرار داده شده است خرید کنید. 

ویژگی‌های ویژوال کامپوزر چیست؟

ویژوال کامپوزر دسترسی به بیش از  300 المان، قالب آماده و افزودنی را برای توسعه دهندگان وب و صاحبین کسب و کار فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق تنظیمات پیشرفته در بخش ویرایش المان‌ها، css سفارشی را به تمام ردیف‌ها، ستون‌ها و عناصر جداگانه اضافه کنید.

  • دو ویرایشگر فرانت‌اند (Front-end) و بک‌اند (Back-end)؛ با امکان پیش نمایش سریع برای مشاهده نتیجه نهایی در ویرایشگر فرانت‌اند
  • بدون نیاز به دانش کدنویسی
  • کنترل فضای آزاد با تنظیم سطرها و ستون‌ها
  • ساخت سایت‌های واکنشگرا و ریسپانسیو
  • دسترسی به کتابخانه‌های آیکن‌ها و طرح‌های پس زمینه
  • سازگاری ویژوال کامپوزر با اکثر قالب‌های وردپرسی
  • +50 المان اختصاصی
  • سرعت بالا برای ساخت هر نوع صفحه
  • امکان Undo و Redo
  • سازگار با انواع افزونه‌های مهم مثل ووکامرس
  • سازگاری با قابلیت دو زبانه شدن سایت
  • Visual Composer Hub؛ بازاری برای دسترسی به المان‌های افزونه

با استفاده از المان‌های ویژوال کامپوزر که در تصویر زیر آورده شده‌ می‌توانید انواع صفحات زیر را طراحی کنید.

  • انواع لندینگ پیج
  • ساخت طرح‌های جدید صفحه اصلی (Home Page)
  • طراحی صفحات و نوشته‌های اختصاصی
  • ساخت قالب وردپرسی

ویژوال کامپوزر چیست؟ | المان های افزونه ویژوال کامپوزر

این ویرایشگر بصری روی سئو سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارد؛ زیرا با ابزارهای پیشرفته‌ امکان طراحی بهینه ساختار صفحات را می‌دهد که روی زمان بارگذاری صفحه، سرعت سایت و در نتیجه سئو آن تاثیر مثبت دارد. با آموزش ویژوال کامپوزر می‌توانید صفحات جذاب و حرفه‌ای طراحی کنید و کار با تنظیمات این افزونه را یاد بگیرید.

نحوه طراحی صفحه با افزونه ویژوال کامپوزر

معایب ویژوال کامپوزر چیست؟

علاوه بر مزیت‌هایی که این افزونه برای ساخت صفحات گرافیکی حرفه‌ای ارائه می‌دهد، مانند هر افزونه دیگری معایبی نیز دارد. ویژوال کامپوزر مقرون به صرفه و مناسب افراد حرفه‌ای و مبتدی است؛ اما بعضی از قابلیت‌های حرفه‌ای را باید از طریق اددان‌ها به آن اضافه کرد؛ قابلیت‌هایی مثل ویجت‌ها و المان‌های بیشتر، امکان ویرایش بخش‌هایی مثل صفحات محصول و غیره.

ممکن است با نصب و فعالسازی ویژوال کامپوزر امکان استفاده از بعضی ویجت‌های وردپرس را نداشته باشید؛ که یکی دیگر از معایب این افزونه است.

تفاوت ویژوال کامپوزر و WP Backery Page Builder چیست؟

اگز قبلا از wp Backery استفاده کرده‌اید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که تفاوت آن با ویژوال کامپوزر در چیست؟ افزونه ویژوال کامپوزر در سال 2017 و در پاسخ به محدودیت‌های WP Backery منتشر شد. اکثر افراد این دو افزونه را به جای همدیگر به کار می‌برند و ویژوال کامپوزر را با نام WP Backery می‌شناسند؛ اما این دو محصول متفاوت و مستقل از هم هستند. visual composer امکانات پیشرفته‌تری نسبت به WP Backery قدیمی داشته و الگوهای آماده، المان‌ها و قالب‌هایی دارد که به راحتی می‌توانید در سایت خود از آنها استفاده کنید.

WP Backery فقط برای بخش محتوا استفاده می‌شود و نمی‌توانید هدر و فوتر را با آن ویرایش کنید. درحالی‌که با ویژوال کامپوزر می‌توانید یک سایت کامل که شامل همه المان‌های صفحه مانند هدر و پاورقی است را طراحی کنید. در نهایت اینکه ویژوال کامپوزر نسخه پیشرفته WP Backery نیست و یک محصول جدید است که همه نیازهای شما را برای طراحی یک صفحه برطرف می‌کند.

ویژوال کامپوزر فقط یک افزونه نیست، یک پلتفرم قدرتمند برای طراحی سایت است که با توجه به نوع نیازتان می‌توانید از آن استفاده کنید. این پلاگین مقرون به صرفه است و با بسیاری از افزونه‌ها و قالب‌ها سازگار است.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

ویژوال کامپوزر، نسخه پیشرفته‌تری از WP Backery نبوده و یک محصول جدید است. WP Backery فقط برای بخش محتوای سایت استفاده می‌شود و امکان ویرایش هدر و فوتر را با آن ندارید. درحالی‌که با ویژوال کامپوزر می‌توانید یک سایت کامل که شامل همه المان‌های صفحه مانند هدر و پاورقی است را طراحی کنید.

یک ویرایشگر و صفحه ساز وردپرسی است که با رابط کاربری آسان است که با قابلیت کشیدن و رها کردن المان ها به درون صفحه، امکان طراحی 0 تا 100 و ویرایش صفحات را می‌دهد.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.