ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کد کنیون چیست
نقد و بررسی

کد کنیون (Codecanyon) چیست؟

کدکنیون یکی از سایت های فروش محصولات مورد نیاز برای طراحی سایت مانند افزونه، اسکریپت به زبان های مختلف مانند php ،python، java، javascript و… است. همچنین اگر برنامه نویس یا طراح هستید در این سایت می توانید محصولاتتان را بفروشید و کسب درآمد دلاری کنید.

2
02 فروردین 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

سایت های مختلفی برای فروش قالب و افزونه وجود دارد که تم فارست به عنوان مرجع فروش قالب شناخته می شود و سایت کدکنیون هم به عنوان مرجع فروش افزونه، اسکریپت و ابزارهای مختلف طراحی سایت به زبان های مختلف مانند php، Python، Javacscript،HTML5 و… است.

هر دو سایت زیر مجموعه شرکت Envato هستند، این شرکت از بزرگترین شرکت ها در زمینه ایجاد قالب‌ های گرافیکی، قالب وب‌ سایت، عکس‌ها، ویدیوها و… است و سایت های مختلفی مانند reshot، placeit ،mixkit برای هر کدام از زمینه ها دارد. در تصویر زیر می توانید دسته بندی این محصولات را مشاهده کنید.

انواع دسته های محصوصلات در کدکنیون

سایت کدکنیون به صورت اختصاصی ابزار های طراحی سایت شامل 5200 افزونه وردپرس، 9400 قالب موبایل، 1000 قالب برای CMS های مختلف مانند پرستاشاپ،مجنتو، اپن کارت، 1400 محصول مرتبط با جاوا اسکریپت و… را دارد و در حال حاضر 28700 محصول را دارد و شما می توانید هم خریدار محصولات باشید و یا محصولات خودتان را در این سایت بفروشید.

ثبت نام در سایت Codecanyon

چه خریدار باشید چه فروشنده باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و از طریق حساب کاربری تان به خرید یا فروش محصولات بپردازید. قبل از هر کاری ابتدا با فیلترشکن وارد سایت شوید و مراحل عضویت مانند ثبت نام در سایت هاست به راحتی میتونید با حساب جیمیل انجام دهید یا مراحل زیر را انجام دهید:

  1.  ابتدا باید وارد سایت کد کنیون شوید.
  2. بر روی گزینه Sign In کلیک کنید سپس گزینه Create an Envato account بزنید.
  3. فرم ثبت نام را پر کرده و روی گزینه ساخت اکانت کلیک کنید.
  4. بعد از پر کردن فرم باید به ایمیل خود بروید و اکانت خود را تایید کنید.

ثبت نام در سایت کدکنیون

خرید از سایت کدکنیون

اگر قصد خرید از کدکنیون را دارید بعد از عضویت در سایت کافیست محصول مورد نظر را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید اما حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که آیا برای کاربران ایرانی هم این مورد امکان پذیر است یا خیر؟ برای خرید از این سایت می توانید از یکی از دوستانتان که در خارج از کشور هستند بخواهید تا پرداخت رابرای شما انجام دهند یا از طریق سایت های واسط مانند ایرانیکارت هزینه را پرداخت کنید.

نحوه خرید از سایت کدکنیون

نحوه دانلود از کدکنیون

بعد از خرید محصولات از قسمت پروفایل کاربری به دانلودها بروید و محصول تان را دانلود کنید همچنین برای استفاده از محصولات نیاز به یک لایسنس دارید که در پنل شما قرار گرفته است.

دریافت کد خرید

آیا امکان فروش فایل در سایت کدکنیون وجود دارد؟

سایت کدکنیون یک مارکت پلیس است و تمام محصولات موجود توسط طراحان از سراسر دنیا در این سایت قرار گرفته است، اگر برنامه نویس هستید شما هم می توانید با فروش محصولاتتان در این سایت به درآمد دلاری برسید. نکته ای که وجود دارد این است که این سایت برای کاربران ایرانی فیلتر است و در صورتی که متوجه شود هویت شما ایرانی است حساب شما را مسدود می کند و امکان دسترسی به حساب کاربریتان را ندارید بنابراین باید هر بار هنگام لاگین از ip که دارید مطمئن شوید.

یک راه کسب درآمد از محصولات سایت کدکنیون، فارسی سازی محصولات اورجینال و فروش در مارکت های ایرانی مانند راست چین است. این امکان در راست چین فراهم شده که به عنوان فروشنده محصولات اورجینال را فارسی کنید و با ارائه پشتیبانی به فارسی زبان ها بفروشید.

تخفیف ویژه
خرید دوره آلفا

در دوره آلفا صفر تا صد فارسی سازی انواع قالب و افزونه را یادبگیرید و کسب درآمد کنید.

%20 تخفیف
copy icon کپی کنید

چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم؟

برای خرید از کدکنیون اگر با محصولات آشنایی ندارید با فیلتر محصولات می توانید محصول مورد نظرتان را خریداری کنید:

  • Veiw More Featured Items: محصولات هفته اخیر
  • All New Items: جدیدترین محصولات
  • Popular Files : محبوب ترین محصولات از نظر بقیه خریداران
  • Browse In Categories : نمایش دسته بندی آیتم ها بر اساس زبان کدنویسی

اگر قصد دارید محصولات را برای فارسی سازی انتخاب کنید در ویدئو زیر در مورد نحوه انتخاب محصول از کدکنیون و تم فارست توضیح داده شده است.

خوشحال می شویم شما هم تجربه تان را از خرید از سایت کدکنیون با ما به اشتراک بگذارید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

از آنجایی که کدکنیون برای کاربران ایرانی فیلتر است و نیازمند پرداخت دلاری است می توایند از سایت های واسط مانند ایرانیکارت برای پرداخت هزینه محصولات استفاده کنید.

یک سایت فروش افزونه و اسکریپت و محصولات مورد نیاز برای طراحی سایت است محصولات ارائه شده در این سایت به زبان های مختلف مانند پایتون، جاوا اسکریپت، جاوا و پی اچ پی و .... است.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
2 دیدگاه
amir766
amir766
04 فروردین 1402 15:33

سلام وقت بخیر
لایسنس قالب چه میشود؟ با هر نصب روی دامنه باید مبلغی به فروشنده در کدکنیون پرداخت شود؟
یا لایسنس یک اسکریپت

آیا مفید بود ؟
0
ایرانی تم
ایرانی تم
04 فروردین 1402 17:48

باسلام خدمت شما
اساسا محصولات اینواتو (تمفارست /کدکنیون) دارای یک لایسنس Single (تکی و یک لایسنس) و Extended (نامحدود استفاده) هست که اگر بخواهید بصورت نامحدود استفاده کنید میتونید حالت Extended رو انتخاب کنیدالبته قیمتش از چند برابر تا چند ده برابر حالت تکی هستش. اگر بخواهید روی سایت های مختلف استفاده کنید. میبایست مجدد محصول رو خریداری کنید.
و یا اینکه بحث لایسنس گذاری رو از طریق توسعه و تغییر کدها، غیرفعال کنید!

آیا مفید بود ؟