ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
استفاده مایکروسافت از OpenAI در PowerPoint و Word
اخبار

مایکروسافت از OpenAI در PowerPoint و Word استفاده می‌کند

مایکروسافت در حال آزمایش OpenAi در برنامه های PowerPoint و Word است. به همین منظور شواهد نشان داده که مایکروسافت از OpenAi در PowerPoint و Word استفاده می‌کند.

0
27 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

طبق گزارش های منتشر شده، مایکروسافت مدتی است که در حال آزمایش سیستم هوش مصنوعی OpenAI در برنامه های PowerPoint و Word است. شواهد نشان می دهد که غول نرم افزاری جهان در این مدت از نسخه های ناشناخته GPT برای تولید و تکمیل خودکار متن در Word استفاده کرده است. این شرکت آمریکایی اکنون قصد دارد با ادغام بیشتر این ویژگی ها در ورد و پاورپوینت، کارایی این برنامه ها را افزایش دهد.

استفاده مایکروسافت از OpenAI در PowerPoint و Word

استفاده مایکروسافت از OpenAI در PowerPoint و Word

یکی دیگر از موانع بزرگ حفظ حریم خصوصی است. مایکروسافت باید مدل خود را برای تک تک کاربران تطبیق دهد بدون اینکه داده های آنها به خطر بیفتد. طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال کار بر روی یک مدل حفظ حریم خصوصی با GPT-3 و GPT-4 است که هنوز منتشر نشده و گزارش شده است که محققان مایکروسافت اولین موفقیت را در آموزش مدل های زبان بزرگ بر روی داده های شخصی به دست آورده اند.

مایکروسافت می تواند از این مدل ها برای استخراج اطلاعات از برنامه Teams Meeting و افزودن تصاویر طراحی شده توسط مدل تولید تصویر Dall-E 2، به ارائه های پاورپوینت استفاده کند. طبق گزارش‌ ها، محققان کار یکپارچه ‌سازی Office را به ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت ارائه کردند، اما مشخص نیست که آیا این مدل‌های دارای GPT یا Dall-E 2 در محصولات آفیس در دسترس خواهند بود یا خیر.

مایکروسافت در حال حاضر از انواع مختلفی از هوش مصنوعی در برنامه های خود استفاده می کند. Word و PowerPoint به‌طور خودکار اسلاید ها و مطالب مربوطه را با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنند. همچنین دو سال پیش مایکروسافت تکمیل خودکار کد مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-3 را در برنامه Microsoft Editor معرفی کرد. این هوش مصنوعی با پیش‌بینی املا، دستور زبان و متن، نوشتار شما را بهبود می بخشد.

استفاده OpenAI در PowerPoint و Word

پس از سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری در OpenAI تا سال 2020؛ مایکروسافت مجوز انحصاری فناوری GPT-3 را در سال 2020 دریافت کرد. این شرکت رابطه عمیقی با OpenAI ایجاد کرده است، از جمله برنامه هایی برای اضافه کردن یک مدل هوش مصنوعی متن به تصویر به موتور جست و جوی Bing که از DALL-E 2 قدرت می گیرد.

پانوس پانایی، مدیر ویندوز و سرفیس مایکروسافت، هفته گذشته در نمایشگاه CES گفت: هوش مصنوعی روشی را که ما همه کارها را در ویندوز انجام می دهیم، دوباره ابداع خواهد کرد. تیم سرفیس مایکروسافت مشتاق ساخت دستگاه های جدید با استفاده از هوش مصنوعی بوده است، از جمله دوربین جدید سرفیس.
اگر مایکروسافت با نسخه‌های Word و PowerPoint مجهز به GPT پیش برود، نشانه تجاری‌سازی سریع‌ تر محصولات GPT، OpenAI خواهد بود. به نظر می رسد PowerApps اولین استفاده تجاری مایکروسافت از GPT، به زودی به همراه نتایج جستجوی مبتنی بر هوش معرفی خواهد شد. ناگفته نماند که پیشرفته تر شدن محصولات مایکروسافت، می‌تواند ضربه مهلکی را به شرکت گوگل وارد کند و کاربران آن را کاهش دهد

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.