ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

مزیت های ساخت سایت بدون کدنویسی با قالب آماده

ساخت سایت بدون کدنویسی ارزان ترین و ساده ترین روش برای داشتن سایتی بی نقص است. قالب آماده وردپرس تمامی امکانات مورد نیاز برای یک وب سایت را در اختیار شما قرار می دهند. در واقع هر آنچه برای ساخت سایت نیاز دارید در یک پکیج خریداری خواهید کرد و سایت خود را بدون آنکه دانش کدنویسی داشته باشید، تنظیم می کنید.

0
06 آبان 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

ساخت سایت بدون کدنویسی

وقتی تصمیم به ایجاد وب سایت گرفتید، عوامل متعددی را باید در نظر بگیرید. اینکه میزبانی یا اصطلاحات هاستینگ سایت را از کجا تهیه کنید. از سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید یا خیر. کسی را برای مدیریت محتوا وب سایت خود استخدام کنید یا اینکه خود این کار را انجام دهید.

یکی از مهمترین بخش ها، تصمیم گیری در مورد الگو و ظاهر آن است. دو راه پیش روی شماست. اول ایجاد و طراحی یک سایت سفارشی که با استفاده از HTML، CSS و PHP یک سایت طراحی شود یا استفاده از ساختارهای آماده مثل قالب سایت آماده و تغییرات آنها متناسب با نیاز شما. امروز در مورد مزیت های استفاده از قالب آماده برای ساخت سایت بدون کدنویسی صبحت می کنیم. لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مزیت های استفاده از قالب آماده

مهمترین مزایای ساخت سایت با قالب وردپرس شامل موارد زیر است:

سادگی در نصب و تنظیم کردن قالب آماده

در طراحی یک تم وردپرس یکی از مواردی که طراحان در نظر می گیرند آن است که این قالب توسط افراد مختلف، با تجربه های متفاوت و برای کاربردهای زیادی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه، قالب های آماده قابلیت های زیادی برای تنظیم راحت تر سایت دارند. از جمله تعداد زیادی ویجت و گزینه های داخلی. علاوه بر این انعطاف در طراحی را نیز شامل می شوند.

در کنار امکانات مناسب برای تنظیمات قالب، بسته نصب آسان، در کمتر از ده دقیقه، بدون دردسر، روی هاست شما نصب می شود. و می توانید بلافاصله تنظیمات شخصی سازی خود را فعال کنید.

قالب آماده | قالب وردپرس

قیمت پایین در ساخت سایت بدون کدنویسی

قالب های آماده نه تنها از نظر استفاده آسان است، بلکه از بسیاری جهات میتواند صرفه جویی داشته باشد. هزینه خود قالب به تنهایی مبلغ پایینی است. از طرفی دیگر هزینه ای که برای پشتیبانی و راه اندازی اولیه نیز کم است. وقتی بجای به خدمت گرفتن یک شرکت برای کدنویسی سایتی از صفر، از قالب آماده استفاده کنیم، هزینه های توسعه قالب به نحو چشمگیری کاهش پیدا می کند. چون آپدیت ها را به صورت رایگان دریافت می کنید. و از پشتیبانی رایگان بهره می برید.

ساخت سایت بدون کدنویسی

فراوانی و تنوع، قدرت انتخاب بالا

وقتی به دنبال “قالب وردپرس” می گردید، گزینه های فراوانی، در دسته بندی های مختلف، روبروی شماست. به عنوان مثال در راست چین بیش از 3000 محصول آماده در اختیار شماست.

از طرفی دیگر، وقتی از یک قالب وردپرس استفاده می کنید، دقیقا همان محصولی را تحویل می گیرید که به صورت “دمو و پیش نمایش” دیده بودید. پس احتمال اینکه با خطاهای عجیب در محصول نهایی روبرو شوید، بسیار پایین است(نزدیک به صفر). با توجه به تنوع پیش رو به روی شما، سخت ترین بخش، انتخاب بهترین محصول از بین آنهاست که بتواند خواسته های شما را برآورده کند.

آپدیت های قابل اعتماد

بعد از خرید قالب وردپرس، خدمات آپدیت و پشتیبانی به صورت خودکار برای شما فعال می شود. و می توانید اطمینان داشته باشید برای مشکلات احتمالی، همراهی قابل اعتماد خواهید داشت. در واقع، هر قالب وردپرس که خریداری می کنید، طراحی دارد که تمام جنبه های آن محصول را می شناسد. و شما پشتیبانی و آپدیت را از مطلع ترین فرد نسبت به آن محصول، دریافت خواهید کرد.

پیش از این در مورد “شناخت طراح حرفه ای” صحبت کرده بودیم. یک طراح حرفه ای، علاوه بر آنکه محصولی با کیفیت عرضه می کند، پشتیبانی خوبی برای شما خواهد بود.

طراحی سایت بدون کدنویسی

صرفه جویی در زمان

زمان اندکی که سایت شما آماده سفارشی سازی و قرار دادن اطلاعات است، بسیار کم است. در پیش نمایش و دمو می توانید امکانات قالب مورد نظرتان را بررسی کنید. به کمک بسته نصب آسان، هم در کمتر از ده دقیقه، سایت شما دقیقا مانند دمو نمایش داده می شود. این فرایند کوتاه را با طراحی سایت از صفر مقایسه کنید. سه ماه بعد از طراحی باید به رفع ایرادات احتمالی بگذرانید. با قالب وردپرس آماده، در این مدت به درآمد زایی سایت رسیده اید.

قالب آماده | قالب وردپرس

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.