ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

طراح حرفه ای را چطور بشناسیم؟

قالب آماده، یکی از بهترین پیشرفت های طراحی وب بوده است. چون در کوتاه ترین زمان ممکن، یک سایت آماده به مشتری تحویل داده می شود که براحتی تمامی بخش های آن قابل تغییر و ویرایش است. پنل مدیریت فارسی در کنار پشتیبانی و آپدیت ساده هم از مزایای این طرح های آماده است. اما خرید همین طرح های آماده ساده، نیاز به دانش دارد. یکی از مهم ترین آن ها، طراح است. کسی که شما با او ارتباط می گیرید. 

0
10 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

شناخت طراح حرفه ای

سه روش ساده،  برای شناخت این افراد در راست چین، وجود دارد. اولین نوع، مدال های طراحان است. سپس فروش و کیفیت، و بعد از آن نوع پشتیبانی و آپدیت های ارائه شده. با هم این روش ها را بررسی می کنیم.

مدال های راست چین

راست چین برای هر طراح، با زبانی ساده، نشان هایی تعریف کرده که نشان گر سابقه، سبک طراحی و … است. این نشان ها، به شما در انتخاب طراح کمک شایانی می کنند. به عنوان مثال، وقتی طراحی به عنوان طراح هفته  معرفی می شود، نشان دهنده سابقه خوب او در کیفیت محصولات، پاسخگویی دقیق و و… است.

البته راست چین دارای مدال های متفاوتی است که هم برای محصولات و هم طراحان تعریف شده. در این بخش می توانید به تفصیل راجع به نشان های راست چین مطالعه کنید.

فروش محصولات در کنار کیفیت

یک روش خوب برای شناخت طراح حرفه ای محصولات، نمایش تعداد فروش است. این رقم را می توانید در بخش جزئیات هر محصول، مشاهده کنید. فروش بالای یک محصول، نشان دهنده علاقه کاربران و اقبال افراد به این سبک طراحی است. که می تواند معیار خوبی برای حرفه ای بودن طراح آن باشد.

البته به این نکته توجه کنید که فروش های راست چین واقعی است.

همچنین کیفیت را براحتی می توانید روی دمو یا همان پیش نمایش مشاهده کنید. به دمو و بخش های مختلف آن، خوب دقت کنید و سایت دلخواه خود را روی آن تصور کنید. مخاطبان چه برداشتی از سایت شما خواهند داشت؟ آیا به درستی جایگاه و موقعیت کاری شما را نشان می دهد؟ به ارتقا شما کمک می کند؟ چه تصویری از شما در فضای مجازی ارائه می دهد؟طراح حرفه ای

 

آپدیت ها

 طراحان حرفه ای و فوق حرفه ای راست چین، برای توسعه محصولات خود، اقدام به آپدیت می کنند. به روز رسانی منظم محصول و پایبندی طراح به آن، نشان دهنده تعهد و علاقه این فرد، به پیشرفت کاربران و محصولات است. شما می توانید با خیال راحت به فردی که محصول خود را منظم آپدیت کرده و آن را در بخش جزئیات، درج می کند، اعتماد کنید.

 

پشتیبانی

پشتیبانی یک محصول در راست چین زمانی برای شما فعال می شود که خرید داشته باشید. اما با یک روش راحت، متوجه تعهد این فرد برای پاسخگویی به مشتری می شوید. به بخش پرسش و پاسخ محصولات مراجعه کنید و به تاریخ های سوال و جواب ها دقت کنید. سبک جواب ها و تاریخ های آن ها نشان دهنده آن است که این طراح در پاسخگویی به تیکت ها نیز کوشا و فعال است.

یک نکته: سوال و جواب ها برای شما از دو جهت مفید هستند. اول آنکه سبک پاسخگویی طراح را می بینید و دوم، سوالاتی که در مورد قالب مورد نظرتان دارید، ممکن است آنجا بیابید. یا آنکه خود مطرح کنید.

طراح حرفه ای

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.