ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مدال های راست چین
مجموعه مقالات وردپرس

مدال های راست چین

تا به حال لباس رسمی یک افسر کارکشته را دیده اید؟ مدال هایی که بر لباسش نصب شده، نشان دهنده رتبه و درجه او در میان سایر افراد نظامی است. در واقع با زبان نماد، جایگاه و سابقه او بیان می شود. این سبک بیان سابقه دیرینه ای دارد. حتی به دوران پیش از الفبا می رسد. در اینجا آن جمله معروف ” یک تصویر از هزار کلمه گویاتر است” به کار می آید. راست چین هم برای معرفی طراحان و محصولات خود از مدال ها و نشانه ها استفاده می کند. با هم مدال های راست چین را بررسی می کنیم.

2
15 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

مدال های راست چین

همانطور که گفته شد، نمادهای راست چین ، هر کدام نشانه ای از جایگاه، ویژگی و … است. این نماد ها هم برای محصولات راست چین و هم برای طراحان و کاربران قرار داده می شود. به این شیوه، در کوتاه ترین زمان، شما می توانید، با یک نگاه به جایگاه طراح محصول پی ببرید. همچنین نوع محصول و کیفیت آن را دریابید.

در واقع، نماد های راست چین که در محصولی، مشاهده می کنید هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند. با بهره گیری از این مدال ها کاربران می توانند مشخصات محصول را به طور کامل ملاحظه و انتخاب صحیح تری داشته باشند. در اینجا توضیحاتی در مورد مدال ها آورده شده که با دیدن آنها، اطلاعاتی در مورد سابقه، کیفیت ، رتبه و خیلی ویژگی های دیگر یک محصول برای خریداران ساده سازی شود.

برای دریافت مفهوم هر یک از نمادهای راست چین، با ما همراه باشید.

نماد های راست چین | محصولات

محصول ایرانی

این نماد نشان دهنده آن است که طراح این محصول را از صفر کدنویسی کرده است. این محصولات با سلیقه ایرانی طراحی شده و متناسب با نیازهای سایت ایرانی است.

محصول حرفه ای

محصولات حرفه ای راست چین با این نماد، نشان داده می شوند. در واقع محصولات با کیفیت از نظر ما حرفه ای محسوب می شوند.

بسته نصب آسان

بسته نصب آسان

بسته نصب آسان فایل زیپ شده ای است که تمامی فایل های قالب و افزونه های آن را یکجا در اختیار شما قرار می دهد. در واقع با استفاده از این امکان، قالب در کم تر از 10 دقیقه روی هاست شما نصب شده و دقیقا مانند دمو روی هاست شما قرار می گیرد.

اورجینال تایید شده

اصالت محصول و پاک بودن از هر گونه ویروس و مخرب از مهمترین دغدغه های راست چین است. محصولات فارسی سازی شده، دارای تأییدیه خرید قانونی از تولید کنندگان هستند. این مدال به مفهوم خرید یک محصول مطمئن و تضمین شده از تولید کننده می باشد.

مدال های راست چین | طراحان و کاربران

مدال محصول ویژه

مدال محصول ویژه

مزیت بزرگی خواهد بود که بدانید محصولی از لحاظ کیفیت و سابقه فروش و تمامی معیارهای انتخاب متمایز باشد. محصولات ویژه راست چین دارای کیفیت بالا و طراحی حرفه ای هستند.

طراح اختصاصی

این ویژگی نشان دهنده تعهد این طراح به سایت راست چین و کاربران آن است. همین مساله، باعث اعتماد بیشتر کاربران است تا با خیال آسوده تر و اطمینانی بیشتر برای خرید اقدام کنند.

طراح هفته

طراح هفته

حمایت از تولید کننده با کیفیت، افتخار راست چین است. یکی از بررسی های دوره ای، کیفیت و رضایت عمومی خریداران میباشد. نتیجه آن انتخاب طراح هفته و اعلام در سایت است.

سابقه عضویت

سابقه عضویت

اینکه بدانیم کسی مدت زیادی، به رغم چالشهای تجارت آنلاین، در فعالیتهای خود استمرار و تخصص نشان داده، نشانگر اعتبار و کار خوب طراح است. که خود معیاری برای طراح حرفه ای است.

مدال طراح حرفه ای

مدال طراح حرفه ای

توسعه دهندگان وب، در نت آنچنان زیاد شده اند که قضاوت فقط کار افراد خبره است. راست چین با تیم حرفه ای کنترل کیفی به بررسی طراحان میپردازد. این مدال برای معرفی افراد حرفه ای است.

میزان فروش طراح

میزان فروش طراح

این مدال معرف محبوبیت محصولات تولیدکننده بین کاربران است. در واقع با اطمینان میتوان گفت، فروش بالای یک محصول، نشانگر کیفیت بالا و قدرت پشتیبانی مناسب طراح است.

مدال دارای محصول ویژه

مدال دارای محصول ویژه

همانطور که عنوان شد، تیم کنترل کیفی، تنها محصولات با کیفیت را به عنوان قالب ویژه قرار می دهند. زمانی که طراحی چنین مدالی دارد، از حرفه ای بودن او اطمینان دارید.

معرفی کننده

این نماد، صرفا برای طراحان نیست. بلکه همه کاربران می توانند نشان معرفی کننده را دریافت کنند. کافی است مقاله بازاریابی راست چین را مطالعه و آن را اجرا کنید.

تعداد خرید های کاربر

تعداد خرید های کاربر

این نماد، برای همه کسانی که در راست چین خرید داشته باشند، ایجاد می شود. یعنی هم برای طراحان و هم برای کاربران معمولی استفاده می شود.

مدال های راست چین | نشان های مخصوص تیم مدیریت

تیم مدیریت راست چین

تیم مدیریت راست چین

بررسی کننده فایل

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
2 دیدگاه
فاطمه کاظمی زاده
فاطمه کاظمی زاده
14 اردیبهشت 1401 12:59

کاش در سایت راستچین امکان برگزاری وبینار هم وجود داشت
میشد از دوستانی که حرفه یا تخصص ای دارند درخواست کرد تا اموزش بدن

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
15 اردیبهشت 1401 11:05

ممنون از پیشنهادتون خانم کاظمی زاده عزیز.. حتما به دوستان منتقل میشه.

آیا مفید بود ؟