ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

حمایت راست چین از رویداد شاهراه دیجیتال

رویداد آنلاین مطالعه تجربی سئو در پنج شنبه 8 آبان از ساعت 10 تا 16:30 با حضور اساتید و فرهیختگان سئوی داخلی و بین المللی برگزار می شود. راست چین از رویداد شاهراه دیجیتال حمایت می کند و کد تخفیف را به صورت اختصاصی برای کاربران راست چین فراهم کرده است. امروزه سئو یکی از […]

0
06 آبان 1399
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

رویداد آنلاین مطالعه تجربی سئو در پنج شنبه 8 آبان از ساعت 10 تا 16:30 با حضور اساتید و فرهیختگان سئوی داخلی و بین المللی برگزار می شود. راست چین از رویداد شاهراه دیجیتال حمایت می کند و کد تخفیف را به صورت اختصاصی برای کاربران راست چین فراهم کرده است.

رویداد شاهراه دیجیتال

امروزه سئو یکی از ملزومات برای هر کسب و کار آنلاینی است. برای اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو شناخته شود و در نتایج اول گوگل قرار بگیرد به یک وب سایت بهینه نیاز دارید. لینک سازی، انتشار رپورتاژ، بررسی دلایل افت سرعت سایت، بهبود سرعت سایت و تجربه ها و نکاتی آموزشی که در هیج جای دیگری پیدا نخواهید کرد را در این رویداد یاد می گیرید.

اساتید برگزار کننده شاهراه دیجیتال

اساتید و سخنرانان رویداد شاهراه دیجیتال بهترین و حرفه ای ترین اساتید حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو ایران هستند. در این رویداد از تجربه و تخصص چند ساله این اساتید بهره مند خواهید شد. کمی با اساتید و سخنرانان این رویداد آشنا شویم:

  • امین اسماعیلی، یکی از بهترین و عالی رتبه ترین سئوکاران مطرح ایرانی می باشد. وب سایت های «وبسیما» و «آکادمی وبسیما» در بین وب مستران بسیار شناخته شده است. علاوه بر این امین اسماعیلی، موسس کلوب کندو است؛ کلوب کندو محفلی برای سئوکاران است که می توانند به راحتی نظراتشان را با بقیه به اشتراک بگذارند.
  • محسن طاووسی، مجری و مشاور سئو برند های موفق ⁣⁣همچون «نماشا»، «آنتن» و بسیار برند های بزرگ دیگر است. بسیاری از سئوکاران ایشان را با مشاوره ها و آموزش های فوق العاده سئو می شناسند. 
  • Joost De Valk موسس افزونه Yoast SEO است. مطمئنا شما هم افزونه کاربردی یواست سئو را بر روی سایت وردپرسی تان نصب دارید. و از این افزونه استفاده می کنید. آقای Valk یکی از سخنرانان ویژه این رویداد هستند.
  • امیرحسین برمچ، بنیانگذار آژانس تسمینو، که یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبر و معروف برای وبمستران و سئوکاران می باشد. امیرحسین برمچ، تجربه زیادی در حوزه و نکات مهم درج رپورتاژ آگهی دارد و قصد دارد تا در رویداد آنلاین شاهراه دیجیتال در این حوزه برای شما صحبت کند.
  • بابک بنیادی، یکی از برترین سئوکاران خوشنام ایرانی می باشد. اگر کمی در سئو تجربه داشته باشید و یا به دنبال کسب دانش در سئو بوده باشید، قطعا نام وی را خواهید شنید. از جمله سوابق بابک بنیادی مشاور سئوی Okala، مشاور سئوی MrBilit، مشاور سئو شیپور، مشاور سئوی LastSecond و موسس برند ModirTV است.
  • مرتضی شجاعی، مدیر مارکتینگ شرکت ایران سرور می باشد. وی یکی از کپی رایتر های قدرتمند و بازاریابان محتوایی ایرانی با سابقه بلندمدت بازاریابی، سکاندار مارکتینگ ایران سرور است.

پنل انتقال تجربه

  • آروین دستنبو، یکی از دیجیتال مارکتر های با تجربه ایرانی که در رویداد آنلاین شاهراه دیجیتال، با پنل انتقال تجربه، در کنار شما عزیزان می باشد. آروین دستنبو در کارنامه کاری خود سوابق درخشانی همچون، سئوی «ریحون» و مدیر سئوی «اتاقک» را دارند.
  • شهرام رهبری، محقق و متخصص سئو، در پنل انتقال تجربه رویداد آنلاین شاهراه دیجیتال، مجری می‌باشند.⁣ شهرام رهبری که یکی از سئوکاران مطرح می باشد، با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت و ده ها کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل، در رویداد آنلاین شاهراه دیجیتال به عنوان مجری پنل انتقال تجربه شرکت خواهند کرد.
  • میلاد شولی، مدیر سئوی دیجی کالا در رویداد آنلاین مطالعه تجربی سئو در پنل انتقال تجربه رویداد، قرار است تا به سوالاتی که وبمستران و مدیران وب سایت ها و کسب و کار اینترنتی دارند، پاسخ دهند.
  • محمد افشار، یکی از بهترین و حرفه ای ترین سئوکاران ایران و مدیر سئوی «علی بابا» که یکی از بزرگترین سایت های حوزه گردشگری است. ⁣⁣⁣⁣⁣⁣کمتر کسی را می شناسیم که نام وب سایت علی بابا را نشنیده باشد. ⁣محمد افشار بعنوان مدیر سئوی دیجی کالا، در پنل انتقال تجربه رویداد آنلاین شاهراه دیجیتال، قرار است تا به سوالات برخی از وب مستران پاسخ دهند. ⁣

سخنران ویژه رویداد شاهراه دیجیتال آقای Joost De Valk موسس افزونه Yoast SEO است. مسلما همه شما نام افزونه یواست سئو را شنیده اید و یا بر روی وب سایت وردپرس تان نصب دارید. در رویدا شاهراه دیجیتال از تجربیات آقای Joost De Valk هم به صورت زنده بهره مند خواهید شد. اگر تسلط به زبان انگلیسی ندارید نگران نباشید به صورت زنده، یک مترجم سخنرانی آقای Valk را برای شما ترجمه خواهند کرد.

در این رویداد چه چیزی را یاد می گیریم؟

حال که با بهترین سخنرانان و بهترین سئوکاران این رویداد آشنا شدید ببینیم قرار است چه موضوعاتی در شاهراه دیجیتال ارائه دهند:

  • امین اسماعیلی: گوگل؛ موتور جستجو نیست!
  • بابک بنیادی: چالش یا رمز موفقیت؛ بازمهندسی فرآیندها در پروژه های سئو
  • محسن طاووسی: آموزش تدوین صفحات سایت های فروشگاهی، خدماتی و UGC از نظر فنی و محتوا
  • مرتضی شجاعی اصل: تاثیر برند سیگنال در سئو
  • امیرحسین برمچ: نکات کلیدی و تجربی درج رپورتاژ
! یکی از امتیازات رویداد شاهراه دیجیتال برگزاری آنلاین می باشد تا همه علاقه مندان بتوانند بدون محدودیت در این رویداد شرکت کنند. فرصت ویژه دیگری که شاهراه دیجیتال فراهم کرده است فرصت یادگیری از تجربیات موسس افزونه محبوب Yoast است. همچنین امکان پرسش و پاسخ بعد از رویداد در پنل انتقال تجربه فراهم شده است.

پنل انتقال تجربه چیست؟

در انتهای رویداد می توانید سوالاتی که دارید بپرسید. سوالات شما توسط مجری از از پنلیست های ایونت پرسیده می شود. پنلیست های رویداد:

  • محمد افشار، مدیر سئوی علی بابا
  • میلاد شولی، مدیر سئوی دیجی کالا
  • آروین دستنبو، متخصص دیجیتال مارکتینگ از ایرلند
  • شهرام رهبری، متخصص سئو برند های موفق

کد تخفیف رویداد شاهراه دیجیتال

راست چین به عنوان حامی این رویداد، کد تخفیف رویداد شاهراه دیجیتال را به صورت ویژه برای شما کاربران گرامی فراهم کرده است. کافی است با استفاده از کد تخفیف RTL-theme به هنگام ثبت نام از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

ثبت نام رویداد شاهراه دیجیتال 

فرصت را از دست ندهید!

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.