ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نمونه سایت فروشگاهی
نقد و بررسی

معرفی 17 نمونه سایت فروشگاهی وردپرسی

معروف ترین سایت های وردپرسی عبارتند از سایت راست چین، دیجی کالا مگ، چطور و… در این مقاله نمونه سایت های فروشگاهی وردپرسی را برای ایده گرفتن معرفی می کنیم.

0
13 دی 1400
آخرین بروزرسانی: 05 فروردین 1403

اگر قصد راه اندازی فروشگاه آنلاین دارید احتمالا به دنبال نمونه سایت های ایجاد شده وردپرسی هستید تا برای سایت خودتان ایده بگیرید. برای همین قصد داریم تا نمونه سایت های وردپرسی با قالب فروشگاهی استفاده شده را بررسی کنیم.

معرفی معروف ترین نمونه سایت فروشگاهی

شاید در ابتدای مسیر طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به سراغ سایت های وردپرسبی ساخته شده اند رفته و آنها را از لحاظ قالب و امکانات دیگر بررسی کنید. ما در ادامه به سراغ معرفی معروف ترین سایت های فروشگاهی که با cms وردپرس هستند می پردازیم تا شما در اینجا با چند نمونه سایت وردپرسی و  قالب های انها آشنا شوید.

سایت فروشگاه کیم کالا یک نمونه فروشگاه اینترنتی موفق

فروشگاه کیم کالا یک نمونه سایت فروشگاهی بر پایه وردپرس است که فروشنده همه نوع محصولات از لوازم خانگی تا لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد، قالب فروشگاهی استفاده شده در این سایت معروف وردپرسی قالب نیکی کالا است که تقریبا شبیه ترین دمو به فروشگاه دیجی کالا را دارد و تقریبا از امکاناتی نظیر فروشگاه دیجی کالا برخوردار است.

فروشگاه کیم کالا یکی از بهترین سایت های طراحی شده با وردپرس

دانلود قالب نیکی کالا  پیشنمایش قالب نیکی کالا

سایت فروشگاهی توما ویر؛ یکی از بهترین سایت های ساخته شده وردپرسی

نمونه فروشگاه اینترنتی توما ویر یکی از نمونه سایت های فروشگاه لباس مردانه است که قالب استفاده شده در آن قالب دیجی کالا می باشد که این قالب یک فروشگاه حرفه ای و زیبا با امکانات برای این سایت ایجاد کرده است، دلایل استفاده از قالب های دیجی کالا ظاهر کاربر پسند، امکانات مانند دیجی کالا، دموهای جذاب و سیستم چندفروشندگی و دیگر ویژگی های حرفه ای این قالب است.

نمونه سایت فروشگاهی با قالب وردپرس

choosearea

سایت فروشگاهی نقش جهان؛ یکی از سایت های معروف وردپرسی

این  نمونه فروشگاه اینترنتی یک سایت فروشگاهی لباس است و در این سایت از قالب آوادا استفاده شده است. این قالب دارای دموهای جذاب فروشگاهی است هم چنین صفحه سازهای زیبای این قالب باعث افزایش زیبایی سایت های فروشگاهی می شود.

سایت نقش جهان؛ یکی از بهترین سایت های معروف وردپرسی

choosearea

دانلود قالب آوادا  پیشنمایش قالب آوادا

سایت فروشگاهی اینفینیتی؛ از بهترین سایت های وردپرسی

یکی دیگر از نمونه سایت فروشگاهی وردپرسی اینفینیتی است این نمونه فروشگاه اینترنتی لباس برای سایت خود از قالب وودمارت استفاده کرده است. این قالب فروشگاهی پر طرفدار که بسیار هم پرفروش است با امکانات جذاب و حرفه ای خود و داشتن دموهای مختلف و سازگاری با افزونه ها و صفحه ساز ها به فروشگاه های اینترنتی جذابیت می بخشد.

سایت فروشگاهی اینفینیتی

دانلود قالب وودمارت  پیشنمایش قالب وودمارت

سایت منزل مارکت؛ یکی از بهترین سایت های ساخته شده وردپرسی

این نمونه سایت فروشگاهی وردپرسی فروشنده لوازم خانگی از برند های مختلف می باشد، قالب استفاده شده در این سایت قالب فلت سام است. این قالب بسیار کامل و خرفه ایست و کلیه امکانات مورد نیاز برای داشتن یک سایت موفق فروشگاهی  را داراست.

نمونه قالاب فلت سام

دانلود قالب فلت سام  پیشنمایش قالب فلت سام

وب سایت لوازم آرایشی بونیتو

این نمونه سایت فروشگاهی یک فروشگاه لوازم بهداشتی و آرایشی است که قالب آن فرنام است و قالب ایران کالا است. قالب های ایران کالا به دلیل سیستم چندفروشندگی و سازگاری با صفحه ساز المنتور و دموهای جذاب امکانات ویژه ای به فرروشگاه شما می دهد. این نمونه سایت فروشگاهی از از افزونه های المنتور و فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کرده است.

نمونه قالب ایران کالا

دانلود قالب فرنام  پیشنمایش قالب فرنام

سایت raeigroup

سایت raeigroup نمونه سایت فروشگاهی است محصولات آموزشی و پکیج های آموزشی است که قالب امپراتور از دسته قالب های سیگما روی ان استقاده شده است. قالب های سیگما به دلیل داشتن امکاناتی مثل نمایش جزییات محصول، دارای مگا منو حرفه ای، سیستم دانلود حرفه ای و دیگر ویژگی های خوبی که دارد برای فروشگاه محصولات الکترونیکی عالیست.

سایت raeigroup بهترین سایت های وردپرسی طراحی شده با قالب سیگما

 

دانلود قالب سیگما  پیشنمایش قالب سیگما

فروشگاه اینترنتی zanjanishoes

نمونه فروشگاه اینترنتی زنجان شوز یک فروشنده کفش است. در این سایت از قالب نگارشاپ استفاده شده است. قالب نگارشاپ با قابلیت داشتن وب اپلیکیشن یا pwa و سرعت بالا و خاصیت چند فروشندگی و سازگاری بالا با صفحه سازها و افزونه ها امکانات لازم برای هر سایت فروشگاهی را فراهم می کند.

سایت های معروف وردپرسی طراحی شده با قالب نگارشاپ

دانلود قالب نگارشاپ  پیشنمایش قالب سیگما

سایت تریدینگ ویو

این نمونه سایت فروشگاهی درباره تحلیل بازارهای مالی و فروش پکیج های تحلیل بازار های مالی است. در ساخت این سایت وردپرسی از قالب انفولد استفاده شده است. قالب انفولد بسیار کاربر پسند و دارای دموهای جذاب و صفحه ساز حرفه ای، و در عین حال ساده است.

نمونه سایت فروشگاهی طراحی شده با قالب انفولد

دانلود قالب انفولد  پیشنمایش قالب انفولد

وب سایت افتخار

این وب سایت فروشنده انواع آباژور، و لوازم دکوری است و از نمونه سایت های فروشگاهی با قالب بی تم است. قالب بی تم کاملا سئو فرندلی و کاملا فارسی و راست چین است و دارای فونت های فارسی با لایسنس است.

نمونه قالب بی تم

دانلود قالب بی تم  پیشنمایش قالب بی تم

سایر سایت های وردپرسی

در بخش قبل سایت های فروشگاهی وردپرسی را معرفی کردیم و در این بخش دیگر سایت های معروف وردپرسی را آورده ایم. می توانید لیست همه وب سایت های وردپرسی ایرانی را می توانید در سایت builtwith ببینید.

سایت دیجیاتو

یکی از سایت های مهم برپایه وردپرس و یک سایت آموزشی و اخبار در زمینه تکنولوژی، علمی، نقد و بررسی، کسب و کار و غیره است. این سایت از سال 1393 کار خود را آغار کرد.

سایت مایکت

یکی از سایت های معروف وردپرسی واستور اندرویدی ایرانی است که بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی دارد و از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون بیش از ۲۲ هزار توسعه‌دهندهٔ ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می‌کنند و برنامه‌ها و بازی‌های ایجاد شده آنها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یک سایت مرجع دانلود بازی ها و برنامه های اندروید است که امکان دانلود با ترافیک نیم بها و سرعت و امنیت را فراهم می کند.

سایت شاتل

شاتل یکی از بهترین سایت های ساخته شده وردپرسی و یک شرکت فناوری اطلاعات که در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در ایران فعال است.

سایت فراز اس ام اس

یکی از بهترین سایت های وردپرسی است که ارائه دهنده پنل پیامکی تبلیغاتی، پنل پیامک انبوه و سرویس هایی مانند پیام صوتی، تلفن ابری، دستگاه ذخیره شماره موبایل است.

سایت بیست اسکریپت

مرجع ارائه دهنده و دانلود رایگان اسکریپت، قالب وردپرس، قالب HTML، افزونه وردپرس و مقالات آموزشی است.

سایت اسنپ

یکی دیگر از سایت های مهم وردپرسی اسنپ بوده که سامانه هوشمندحمل و نقل و تاکسی اینترنتی است که سایر خدمات آن سفارش غذا، خرید سوپر مارکت، بلیط سفر، انواع مشاوره پزشکی و رزروها است.

سایت دیجی کالا مگ

یکی دیگر از سایت های وردپرسی ساخته شده اند دیجی کالا مگ است. این سایت که زیر مجموعه سایت دیجی کالا است، منبعی برای ارائه اخبار تخصصی و حوزه تکنولوژی، سلامت و زیبایی، بازی های کامپیوتری و غیره است است.

همانطور که در بالا دیدید تمام سایت های موفق معرفی شده، فروشگاهی هستند. برای راه اندازی سایت فروشگاهی در مقاله ایده های خلاقانه برای راه اندازی سایت فروشگاهی می توانید ایده های جذاب با درآمد بالا ببییند.

هاست ووکامرس یک هاست وردپرس است که به صورت اختصاصی برای سایت های ووکامرس با عملکرد بهتر، سرعت و امنیت بالاتر طراحی شده است و بهترین انتخاب برای راه اندازی سایت های فروشگاهی است.

روش تشخیص قالب وردپرس یک سایت 

ممکن است شما وارد سایتی شوید و از قالب آن سایت خوشتان بیاید و دوست داشته باشید که برای سایت خود نیز از آن قالب استفاده کنید، برای تشخیص قالب وردپرس در سایت از روش های زیر می تواتید استفاده کنید.

  • از طریق سورس کد: با راست کلیک روی صفحه و کیلک روی View Page Source می توانید نوع theme را ببینید.
  •  اکستنشن های کروم و فایرفاکس: با استفاده از اکستنش هایی مانند Wappalyzer می توانید نوع قالب را تشخیص دهید.
  • وبسایت های آنلاین: با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Scan WP و What WP Theme is That is  و وارد کردن url سایت نوع قالب را ببینید.

در این مقاله 17 تا از هزاران نمونه سایت فروشگاهی برمبنای وردپرس را معرفی کردیم. بطور خلاصه وردپرس با داشتن ویژگی های زیاد از جمله همین قالب های فروشگاهی متنوع امکان ساخت هر نوع وب سایت را به شما می دهد، شما نیز میتوانید سایتی همانند این لیست داشته باشید فقط کافیست نسبت به خرید دامنه و هاست اقدام کرده و طراحی سایت را شروع کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

برای دیدن نمونه سایت های وردپرسی با قالب های فروشگاهی می توانید مقاله را بخوانید و در آن بهترین نمونه سایت ها را ببینید.

برای اینکه قالب های وردپرسی در سایت را تشخیص دهید کافیست از طریق سایت های آنلاین یا افزونه و سورس کد سایت که در مقاله گفته شده است عمل کنید و نوع قالب را بفهمید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.