ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

حضور راست چین در یلدای کارآفرینان استارت آپی ایران

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود. راست چین نیز در دورهمی بزرگ خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران در سالن وزارت کشور حضور خواهد داشت. یلدای کارآفرینان استارت آپی یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر ساله در آستانه […]

0
27 آذر 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

چهارمین گردهمایی یلدای کارآفرینان استارت آپی ایران با حضور فعالان حوزه کارآفرینی و نوآوری ایران، 27 آذرماه 1398 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود. راست چین نیز در دورهمی بزرگ خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران در سالن وزارت کشور حضور خواهد داشت.

یلدای کارآفرینان استارت آپی

یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر ساله در آستانه شب یلدا و با حضور کارآفرینان شاخص کشور، صاحبان استارتاپ‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها و مدیران دولتی، علاقه‌مندان به کسب‌وکارهای استارتاپی و دانش‌بنیان برگزار می‌شود. در یلدا سامیت امسال به بررسی مهم‌ترین چالش‌های اکوسیستم استارتاپی پرداخته می شود، به همین دلیل چهارمین یلدای استارتاپی، متفاوت از گذشته خواهد بود.

پنل‌های یلداسامیت 2019

پنل اول
این پنل با حضور بزرگانی چون حسن جلال پور، پدرام سلطانی، محمدجواد آذری جهرمی، علی صحرایی، حمید محمدی، حسام میرآرمندهی برگزار می شود. در این پنل در مورد اقتصاد دیجیتال و اقتصاد سنتی ایران، مشکلات و‌ چالش‌ها ( قطعی اینترنت، تحریم ها و… )، راه برون‌رفت از آن، تامین منابع مالی استارتاپ‌ها در سال 99 و آینده ورود شرکت های اینترنتی به بورس صحبت خواهد شد. مدیر پنل نیز شهرام شریف است.

پنل دوم

در این پنل دلایل شکست استارتاپ‌ ها با حضور نمایندگانی از استارتاپ‌هایی که شکست را تجربه کرده اند، برگزار می شود. این پنل با حضور حمیدرضا احمدی، علیرضا اسکندری، رضا کلانتری نژاد، علی فیاض بخش و رضا زرنوخیرا برگزار خواهد شد. علاوه بر این در مورد استارتاپ‌های موفق، شتابدهنده‌ها و دلایل عدم موفقیت یا کم‌رنگ بودن نقش آنها  و مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر صحبت خواهد شد.

همه شماها که 

  1. صاحبان استارتاپ‌، کسب و کارهای اینترنتی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و کسب و کارهای خانگی
  2. اتاق‌های بازرگانی
  3. صنایع بزرگ کشور
  4. فعالان و اینفلوئنسرهای حوزه‌ی دیجیتال و تکنولوژی
  5. علاقه مند به کارآفرینی و تکنولوژی‌ روز
  6. یا دانشجو هستید، می توانید در رویداد yaldasummit شرکت کنید.

حضور راست چین در چهارمین یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

راست چین به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های کارآفرینان استارتاپی، میزبان بیش از 6400 وب مستر است. همچنین به همکاری با بیش از 750 شرکت و برند و 3000 طراح و برنامه نویس افتخار می کنیم. در یلدای استارتاپی 98 در غرفه راست چین میزبان شما خواهیم بود. پس منتظر دیدارتان در دورهمی بزرگ خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران در سالن وزارت کشور، طبقه دوم، هستیم.

بلیط شرکت در رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی را همین حالا رزرو نمائید.

حضور راست چین در یلدای کارآفرینان استارت آپی

یک_ دقیقه_بیشتر…

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.