ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

راست چین در چهارمین همایش من طراحم به روایت تصویر

اسفند ماه امسال، چهارمین همایش کمپین من طراحم با حضور و حمایت مالی راست چین برگزار شد. همایشی که از یک فعالیت فرهنگی صنفی شکل گرفته است. طراحان مختلف از حوزه های گوناگون مثل طراحی وب، گرافیک، طراحی صنعتی و دکوراسیون و… گرد هم جمع شدند تا علاوه بر پیگیری خواسته ها، به بحث و تبادل نظر هم بپردازند.

0
13 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

راست چین در چهارمین دوره این همایش، به عنوان یکی از بزرگترین جوامع طراحان ایران، حمایت تجاری را به عهده گرفت؛ تا ضمن حمایت از شما طراحان گرامی در نیل به حقوق اجتماعی، بستری برای تبادل نظر و کسب تجربه بیشتر را فراهم کند. به همین دلیل میزبان شما در غرفه راست چین در همایش من طراحم از گوشه گوشه ایران پهناور بودیم.

این دیدار نزدیک فرصتی خاص و مغتنم برای ما بود. چرا که جامعه طراحان راست چین به سبب گستردگی(661 شرکت و برند زیرمجموعه و 2642 طراح و برنامه نویس)، کمتر فرصت تبادل نظر و دورهمی را دارند. در این گردهمایی یک روزه افتخار این را داشتیم که میزبان شما باشیم و از نزدیک به تبادل نظر و تجربه با هم بپردازیم. امیدواریم که این دیدارها مستمر شود. اینک همراه ما باشید با این گزارش تصویر از غرفه راست چین.

گزارش تصویری از حضور راست چین در چهارمین همایش کمپین من طراحم

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.