ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

راست چین در الکامپ 98 به روایت تصویر

نمایشگاه الکامپ 98 ، از 27 تا 30 تیرماه، با شرکت فعالان حوزه‌های تجارت الکترونیک، کامپیوتر، صنایع الکترونیکی و سایر فناوری‌های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. شعار الکامپ 25 ، “آینده بهتر” بود. راست چین هم با هدف آینده بهتر برای تجارت ایران و عرضه سبک جدیدی از خدمات مشاوره کسب و کارها در الکامپ شرکت کرد.

4
03 مرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

گزارش تصویری از حضور راست چین در الکامپ 98

استقبال بی نظیر مشتریان راست چین از غرفه

راست چین در 8 سال فعالیت در زمینه عرضه محصولات تحت وب، همواره مورد لطف شما عزیزان بوده است. در واقع مشتریان و طراحان، بزرگ ترین سرمایه راست چین هستند. همراهی شما مایه مباهات ماست.

 

جلسه با فعالان اکوسیستم استارت آپی در الکامپ ۹۸

یکی از نکات جذاب الکامپ ۲۵ برای تیم راست چین، جلساتی بود که با فعالان اکوسیستم استارت آپی ایران برگزار شد. دیدار نزدیک با این افراد، زمینه های همکاری های مفیدتر در جهت رفاه مشتریان گرانقدر را در آینده نزدیک، سهل تر خواهد کرد. ضمن اینکه تبادل نظر پیرامون مباحث روز از نکات این جلسات بود. احتمالا این بخش برای کسانی که به تازگی قصد راه اندازی کسب و کاری داشته باشند جذاب است.

جلسه با تیم طراحی و فروشندگان

یکی از افتخارات ما در این چند روز دیدار و همراهی طراحان و فروشندگان گرانقدر راست چین بود. در این جلسات کاربران می توانستند از نزدیک با طراحان محترم راست چین تبادل نظر و ارتباط داشته باشند.

مطمئنا دیدار حضوری با طراحی که پایه و اساس تجارت شما را شکل می دهد، برای مشتریان عزیز اتفاق خوش آیندی است. البته با هم رو راست باشیم. هنوز در کشورمان شروع تجارت آنلاین و کسب درآمد از اینترنت، کمی با ترس همراه است. وقتی در چنین محیطی مشاوره دریافت می کنید، تمامی ترس ها تبدیل به اعتماد به نفس و آگاهی می شود.

بنیان گذار و مدیر عامل راست چین در یک قاب

و اما مدیر عامل و بنیان گذار راست چین که با 8 سال همکاری و همدلی راست چین را رهبری کردند.

روایت تصویری از الکامپ 98

تیم راست چین در الکامپ 98

تیم راست چین در 4 روز برگزاری الکامپ 25 ، افتخار میزبانی از شما را داشتند.

بهترین خاطره از الکامپ 98 را شما کاربران عزیز با همراهی خود رقم زدید. در پایان از همه شما که در این روزهای گرم و پر حرارت به نحو مختلف همراه و همدل بودید صمیمنه سپاسگزاریم.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
4 دیدگاه
habibi72
habibi72
05 مرداد 1398 03:10

باید خدا قوت گفت به تیم خوب راست چین
الحق در صنف خودشون برترین هستند
واقعا انتظار اینهمه خوب بودن رو باید هم از تیم حرفه ای راست چین داشت
خدا قوت دوستان

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
05 مرداد 1398 08:05

سپاس از همراهی شما دوست عزیز

آیا مفید بود ؟
amir fathi
amir fathi
04 مرداد 1398 16:28

راست چین در کلمه واقعی پشتیبان مجازی در عین واقعیت خلاصه می شود .
بی نهایت سپاسگذارم از تیم فوق العاده و سایت بسیار خوب شما

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
04 مرداد 1398 17:31

سلام جناب فتحی
از اظهار لطفتون ممنونیم. همراهی کاربرانی مثل شما مایه مباهات ماست.

آیا مفید بود ؟