ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
اخبار

راست چین کلاهبردار است! پاسخ به شایعات

سایت راست چین فعالیت خود را از سال 91 به عنوان اولین مارکت پلیس تخصصی فروش قالب و افزونه های وردپرس در ایران شروع کرده و در حال حاضر با بیش از 5800 محصول و 128000 کاربر به فعالیت خود ادامه داده است. اخیرا مطالبی در مورد کلاهبرداری راست چین در اینترنت مشاهده شده که قصد داریم موارد را بررسی کرده و پاسخ این ابهامات را بدهیم تا با خیال راحت از محصولات استفاده کنید و سایتتان را راه اندازی کنید.

10
03 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1403

آیا راست چین کلاهبردار است؟

در سال اخیر چند نفر از افراد سودجو از دانش پایین کاربران سوء استفاده کرده و شایعاتی را بدون دلایل قانع کننده و بر اساس حدسیات و گمان خود در مورد محصولات و مارکت راست چین بیان کرده اند. در این پست می خواهیم پاسخ این افراد را با مدارک قانع کننده بدهیم. بنابراین افراد تازه وارد در حوزه وردپرس با آگاهی بیشتری در مورد مارکت بزرگ راست چین و با خیالی راحت خرید کنند.

ابتدا به سراغ شایعات پیرامون افزونه بروز رسان هوشمند راست چین می رویم که برای کمک به کاربران برای آپدیت خودکار محصول از طریق پیشخوان وردپرس طراحی شده است، سپس افزونه واحد مراقبت را معرفی می کنیم.

پاسخ به شایعات بروزرسان هوشمند راست چین

“بروزرسان هوشمند، هر پیامی رو که راستچین دوست داشته باشه به نمایش درمیاره همچنین میتونه هر تبلیغی رو که دلش خواست وسط سایتتون به نمایش در بیاره”

اگر با این افزونه آشنا نیستید به طور خلاصه برای راحتی کاربر و خلاص شدن از آپدیت دستی افزونه و قالب می تواند از آن استفاده کند. به عبارت دیگر به جای دانلود نسخه بروز شده، آپلود دستی افزونه و جایگزین کردن آن در سایت می توانید به صورت خودکار تمام این کارها را با زدن یک تیک در بروزرسان هوشمند انجام دهید.

چرا بروزرسان هوشمند طراحی شد؟

محصولات به دلایل مختلف مانند افزودن یک امکان جدید یا رفع مشکلاتی مانند ناسازگاری با برخی افزونه ها یا … به روز رسانی می شوند. با افزونه بروز رسان هوشمند می توانید:

  • از آپدیت محصولات با خبر شوید و نیازی به بررسی تک تک محصولاتتان برای بروز رسانی نیست.
  • سپس در تنظیمات افزونه بروز رسان هوشمند می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار آپدیت محصولات انجام شود یا از بروز رسانی محصولات مطلع شوید و خودتان بروز رسانی را انجام دهید.

فرض کنید شما 8 سایت را با محصولات راست چین طراحی کرده اید و به صورت متوسط برای هر سایت 3 محصول راست جین را بر هر کدام نصب کرده اید؛ آیا منطقی هست که 24 محصول را به صورت دوره ای بررسی کنید تا ببینید آپدیت داشته یا نه! بنابراین در صورت آپدیت محصولات می توانید از این آپدیت با خبر شوید و بدون مشکل محصولات را آپدیت کنید یا اجازه دهید محصولات به صورت خودکار آپدیت شوند. بدون اینکه تبلیغی برای کاربر نمایش داده شود.

پاسخ به شایعات افزونه مدیریت لایسنس

“افزونه واحد مراقبت بعنوان یک ویروس با ایجاد یک بک دور داخل سایت شما اجازه پاک کردن یا غیرفعال سازی رو به شما نمیده”

نصب این افزونه بک دوری ایجاد نمی کند و فقط از توابع خود وردپرس برای نصب و فعال کردن استفاده می کند. با تابع download_url فایل دانلود می شود و با تابع activate_plugin هم فعال می شود که هیچ کدام از این دو تابع برای ایجاد بک دور نیستند.

“این افزونه به صورت مستقیم به سرور های راستچین متصل شده و خودش رو آپدیت میکنه بدون اجازه شما. یعنی اگر سایتتون قدیمی باشه و یا دیر تر از این افزونه وردپرس و قالب و افزونه هاتون رو آپدیت کنید. یا بدلیل استفاده از کد های خاص و قالب های خاص مجبور باشید از نسخه ها 5.6 php استفاده کنید. این افزونه کل سایتتون رو خراب میکنه.” 

این یکی دیگر از شایعات بی اساسی است که بدون تست کردن محصول و مدرک مطرح شد. افزونه واحد مراقبت (مدیریت لایسنس جدید) با نسخه های مختلف php سازگار است و برای نسخه های پایین تر از 7.2 نیز هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. شایعات از این دست تنها ذهن کاربر نا آگاه به برنامه نویسی را درگیر و مسموم می کند.

“تجاوز راستچین به حریم خصوصی کسب و کار های وردپرسی ایرانی!”

این شایعه در مورد نصب افزونه واحد مراقبت مطرح شد. روند انتشار یک محصول تا رسیدن به دست خریدار به این صورت است که طراح موظف است نسخه اورجینال محصول را خریداری کرده و کلیه فعالیت های لازم برای فارسی سازی و راست چین کردن محصول را انجام دهد، سپس محصول توسط واحد کنترل کیفی راست چین بررسی می شود و در صورت اطمینان از کیفیت محصولات تایید می شوند و لایسنس گذاری می شود.

لایسنس گذاری روی محصولات از این جهت اهمیت دارد که مانع کپی محصول و دستکاری احتمالی در محصول و ارائه مجدد به کاربران توسط افراد سودجو شود. از طرفی در سایت راست چین محصولات ایرانی زیادی وجود دارد که صفر تا 100 قالب، افزونه یا اسکریپت توسط طراح نوشته شده است و وظیفه ما در برابر طراحان محصولات ایرانی که به راست چین اعتماد کرده اند این است که از کپی های غیر مجاز محصولاتشان جلوگیری کنیم. گارد امنیتی راست چین برای محافظت محصولات افزونه واحد مراقبت راست چین است.

بیایید در مورد عملکرد افزونه واحد مراقبت راست چین سابق بیشتر بدانیم.

 بعد از خرید محصولات باید دامنه را ثبت کنید تا لایسنس محصول برای شما فعال شود. کار افزونه مدیریت لایسنس فقط بررسی فعال بودن این لایسنس است. فرقی نمی کند که چه تعداد محصول دارید افزونه واحد مراقبت یک بار بر روی سایت شما نصب می شود و به این ترتیب فعال بودن تمام محصولات را با یک درخواست انجام می دهد و هیج ریکوست زیادی را به سرور ارسال نمی کند.

 

“نابودی کامل یک سایت با راست چین!”

افزونه مدیریت لایسنس به صورت اختصاصی بر روی چندین سرور داخلی و خارجی میزبانی می شود تا اگر احیانا مشکلی در هر کدام از سرورها ایجاد شود سرورهای پشتیبان بدون وقفه کار را ادامه دهند. به این ترتیب با سرورهای پشتیبان از این بابت خیالتان راحت باشد که مشکلی برای سایت شما ایجاد نمی شود.

سایت راست چین کلاهبردار است یا نه؟

حضور 4000 طراح و برنامه نویس و ارائه بیش از 5800 محصول و یک میلیونی شدن رضایت از خرید کاربران در آبان 1400 نشان از اعتماد و اطمینان کاربران و طراحان به راست چین است. تیم راست چین هم تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و جلب رضایت کاربران می کند.

راست چین یک مارکت پلیس است و این امکان را فراهم کرده تا طراحان و برنامه نویسان از سراسر ایران محصولات اورجینال را فارسی سازی کنند یا محصولات بومی با کیفیت خود را به فروش برسانند. با اینحال در تمامی مراحل از ارسال تا انتشار محصول نظارت کاملی بر روی محصولات انجام می شود.

پاسخ به شایعات کیفیت و بازگشت وجه در راست چین

هوای کاربر و طراح را داریم

تیم راست چین بر روی کیفیت تک تک محصولات نظارت کامل دارد و قبل از انتشار توسط تیم کنترل کیفی بررسی می شوند این کنترل بعد از انتشار محصول هم ادامه دارد و بروز رسانی محصولات به صورت مداوم چک می شود. علاوه بر این نحوه ارائه خدمت به کاربران و پاسخگویی طراحان توسط واحد پشتیبانی بررسی می شود. در صورت مغایرات توضیحات محصول یا عدم پشتیبانی بموقع، کاربر می تواند درخواست بازگشت وجه ارسال کند.

 

روند رسیدگی به شکایت کاربران

در صورت گزارش تخلف یا مشکل در محصول و عدم پاسخ گویی طراح در بازه زمانی بیشتر از 24 ساعت کاربر  و داشتن شرایط بازگشت وجه کاربر می تواند درخواست استرداد وجه کند یا با تیکت به پشتیبانی درخواست پیگیری از طراح را داشته باشد.

تیم راست چین همواره تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و بهبود محصولات طراحی سایت می کند. خوشحال میشویم شما هم پیشنهادات خود برای ما در قسمت دیدگاه ها بنویسید.

 

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 4 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم. یادت باشه اگر امید داشته باشی هیچ وقت دیر نیست.
مقالات مرتبط
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
10 دیدگاه
mrpower
mrpower
27 مهر 1402 13:16

شما کلاه بردار 100 درصد هستید برای اپلیکیشنی که روی محصوله باید چهارصد هزارو خورده ای بدم ایا این کلاه ورداری نیست

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
27 مهر 1402 13:31

درود و عرض ادب
دوست عزیز در صفحه محصول این مورد ذکر شده است لطفا بررسی کنید

* توجه : کاربرانی که قصد دارند اپلیکیشن خود را در بازار و یا انواع مارکت‌های انتشار اپ قرار بدهند، نیاز به پکیج نیم اختصاصی برنامه خواهند داشت که با توجه به اینکه این پکیج نیم بصورت سفارشی و اختصاصی برای کاربران ساخته می‌شود، مزد کارکرد ( هزینه ) ساخت آن 150 هزار تومان می‌باشد که میبایست بصورت جداگانه پرداخت گردد ( این موضوع برای کاربرانی که قصد ندارند اپ خود را در مارکت‌ها ثبت کنند نیازی نمی‌باشد و خروجی بصورت رایگان خدمت شان ارائه میگردد )

مشتریان عزیز با خرید پکیج قالب و اپلیکیشن وودمارت، 6 ماه پشتیبانی رایگان را در اختیار خواهند داشت، که طی این مدت می‌توانند نسبت به دریافت اپ شان اقدام نمایند، چنانچه طی این مدت نسبت به دریافت اپلیکیشن اقدام نکردند، برای دریافت اپلیکیشن باید نسبت به تمدید 6 ماه پشتیبانی خود اقدام نمایند تا اپلیکیشن خدمت شان ارائه گردد.

آیا مفید بود ؟
صدا
صدا
21 اسفند 1401 22:38

والله من از خود envato بیشتر شاکی هستم والله 20 تا محصول دلاری خریدیم نصفش رو از دانلود خارج کردن حتی مثل راست چین دانلود قبلی ها هم در دسترس نیست اونوقت اعتراض هم میکنن به بستر فارسی حقیقتش همین بستر فارسی باعث شد کلا بیخیال خرید دلاری بشم چون هم سازگاریشون با فارسی کلی زمان میبرد هم مشکلات مختلفی پیش امد انقدری که یکبار سر تحریم ها بن اکانتم کردن ناچار شدم خارج از ایران نامه نگاری کنم اثبات کنم ایرانی نیستم اونوقت واقعا اعتراض شده به راستچین؟!!!!!! والله همون محصول بین المللی رو دارم امدم دقیقا همونو خریدم که فارسی سازش رو از کدها در بیارم بندازم رو بین المللیش اعتراض اگر میکنید منطقی نه الکی همون رقیب راستچین هم اوکیه الکی ایرانی ها رو نکوبید دانش مجازی رو افزایش بدید (منتقدین شایعه پرداز منظورمه)البته امیدوارم یه مقدار سورتینگ طراح ها بیشتر بشه که داخل این مجموعه یه سری غیر فعال مطلق هستن که بروزرسانی نمیکنن که به اونا باید گیر داد البته از حق نگذریم محصولات ایرانی صد هزار برابر بهتر از خارجی ها هستش بجز موردی (المنتور -رولوشن و... امثال این مدل که ایرانی ها به گرد پاشون هم نمیرسن)

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
22 اسفند 1401 09:31

سلام دوست عزیز
متاسفانه تم فارست به دلایلی که گفتید حساب کاربران ایرانی را از دسترس خارج می کند و با وجود اینکه هزینه کرده اید نمی توانید به محصولاتتان دسترسی داشته باشید.
خوشحالیم که راست چین را برای خرید انتخاب کردید و تلاش می کنیم کیفیت قابل قبولی ارائه دهیم. در مورد بروز رسانی هم محصولات اورجینال 10 روز از زمان آپدیت فرصت دارند تا آپدیت محصول را ارسال کنند و محصولات ایرانی هم حداکثر 6 ماه باید برای محصولاتشان آپدیت ارسال کنند و آپدیت محصولات به صورت دوره ای بررسی می شود و در صورتی که محصولی آپدیت نباشد پیگیری های لازم انجام می شود.
همچنین طرح جایگزینی محصولات برای طراحانی است که کیفیت قابل قبولی از محصول و خدمات پشتیبانی انجام نمی دهند و محصول به طراحان حرفه ای تر واگذار می شود. در صورتی که پیشنهاد دیگری دارید خوشحال می شویم از طریق تیکت با واحد پشتیبانی با ما در ارتباط باشد.

آیا مفید بود ؟
zizi.7617
zizi.7617
22 بهمن 1400 12:43

تمفارست رو قالباش لایسنس نمیزاره بعد شما روی قالبا لایسنس میزارید؟ بعدشم افزونه هایی که یه زمانی به اسم دامنه نامحدود خریدیم چرا بعدش محدود شدن؟

آیا مفید بود ؟
1
داوود اربابی
داوود اربابی
23 بهمن 1400 10:21

سلام سجاد عزیز
1- در سایت های بین المللی محصولات تحت لایسنس GPL منتشر و حمایت میشوند که متاسفانه در ایران چنین قانون و حمایتی نداریم، پس بابت محافظت از بخش فارسی شده یا طراحی شده باید از لایسنس استفاده کنیم.
2- از ابتدای فعالیت راست چین محصولات با اجازه نامه عادی فروخته شده و قابل استفاده تنها روی یک دامنه می باشند، اگر فروشنده ای در محتوای محصول خود این مورد را نقض کرده باشد، شما میتوانید از ضمانت 6 ماهه محصول استفاده کنید و خرید خود را مرجوع نمایید.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
Sajjad Rasti
Sajjad Rasti
20 بهمن 1400 16:05

بخش لایسنس گذاری محصولات راست چین یکی از قابلیت های فوق العاده ای بود که به من و همه طراحان کمک کرد تا به سادگی هر فایلی از محصولات رو کمتر از 10 ثانیه کد کنیم. محصولاتی که واسشون کلی وقت گذاشتیم تا نسبت به سایر مارکت ها متمایز باشن و امکان کپی برداری اونها ممکن نباشه.

آیا مفید بود ؟
2
زهرا غفاری
زهرا غفاری
21 بهمن 1400 07:52

ممنون از شما طراح گرامی
خوشحالیم که لایسنس گذاری برای شما مفید بوده و به ما برای ارائه محصولاتتان اعتماد کردید.

آیا مفید بود ؟
rtl_7007mm7007
rtl_7007mm7007
18 بهمن 1400 14:22

هوالرزاق
سلام و احترام
خوب توضیحات رو ارائه دادید همیشه موفق باشید

آیا مفید بود ؟
4
زهرا غفاری
زهرا غفاری
19 بهمن 1400 10:00

سلام
ممنون از توجه شما

آیا مفید بود ؟