ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور

المنتور صفحه ساز محبوب وردپرسی است که کارکردن با آن بسیار لذت بخش است. بعضی اوقات ممکن است در این صفحه ساز مشکلاتی پیش بیاید مثلا از آیکون ها استفاده کنید ولی در حالت نمایش به شکل مربع ظاهر شوند و خود آیکون نمایش داده نشود. همراه ما باشید تا روش های حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور بررسی کنیم.

1
09 بهمن 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

آیکون ها تصاویری کوچک هستند که چیزی را در ذهن کاربران تداعی می کنند و امروزه در طراحی های سایت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و باعث افزایش زیبایی گرافیکی سایت می شوند و تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشند. اگر با افزونه المنتور طراحی سایت و صفحه انجام میدهید ممکن است برای شما پیش بیاید که در حین استفاده از آیکون ها در حال نمایش صفحه یا سایت به صورت مربعی نمایش داده شوند برای حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور راهکارهای ارایه شده در مقاله را بخوانید.

حل مشکل عدم نمایش آیکون Font Awesome

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که در قسمت پیشخوان وردپرس وارد قسمت المنتور شوید و روی تنظیمات آن کلیک کنید. حالا تب پیشرفته را انتخاب کنید و در قسمت پشتیبانی از بارگذاری Font Awesome 4 را روی حالا بله قرار بدهید. مشکل عدم نمایش آیکون Font Awesome در المنتور حل می شود.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه المنتور (دانلود المنتور پرو Elementor Pro)
دسته بندی : افزونه صفحه ساز وردپرس
18757
فروش
88%
رضایت

پیشخوان وردپرس> المنتور> تنظیمات> پیشرفته

حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور

 

استفاده از کد css برای حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور

اگر با انجام تنظیمات مرحله قبل به نتیجه مورد نظر خود نرسیدید می توانید با استفاده از کد css این مشکل را برطرف کنید.

وارد پیشخوان وردپرس شوید و از قسمت نمایش روی سفارشی سازی کلیک کنید و در قسمت css اضافی کد زیر را وارد کنید.

پیشخوان وردپرس> نمایش> سفارسی سازی> css اضافی

.fa { 
  font-family: FontAwesome;
}
اگر  با انجام روش های ذکر شده مشکل رفع نشد می توانید این راه را هم امتحان کنید.
وارد پیشخوان شده از قسمت المنتور تنظیمات وارد تب عمومی شوید و تیک گزینه غیر فعال کردن فونت های پیش فرض را بزنید.
پیشخوان وردپرس > تنظیمات > عمومی
راه حل سوم حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور
اگر اقدامات بالا را انجام دادید ولی باز هم حل مشکل مربعی شدن آیکون ها در المنتور صورت نگرفت یک بار کش سایت خود را هم پاک کنید. می توانید برای این کار از افزونه WP Rocket  کمک بگیرید.
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
1 دیدگاه
Mahdi0013
Mahdi0013
02 بهمن 1401 21:43

با عرض سلام تمامی این راه هارو انجام دادم مشکل عدم نمایش آیکن ها رفع نشد .
قالب وودمارت هم هست .

آیا مفید بود ؟
0