ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهینه سازی صفحات محصولات
اخبار

فروشنده های موفق چگونه صفحات محصول خود را بهینه سازی می کنند؟

گوگل در نتایج جستجوی خود برای نمایش دقیق محصولات، به اطلاعات کامل آنها نیاز دارد.آلن کنت در رابطه با بهینه‌ سازی صفحات محصول سه راهکار معرفی کرده است که در این خبر به این موضوع خواهیم پرداخت.

0
08 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

امروزه موفق شدن در زمینه تجارت الکترونیکی، با وجود همه گیر شدن آن نیازمند دانش و مهارت بالایی است. آلن کنت، مدافع توسعه ‌دهنده Google، راهکار ‌هایی را برای بهینه‌ سازی صفحات محصول عنوان کرده است که باعث می شود در نتایج جستجو،‌ جز فهرست بندی فروشنده ها باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را بررسی کنیم.پ

آلن کنت (Alan Kent) کیست؟

آلن کنت خود را یک معمار معرفی می کند و عقیده دارد طراحی خوب، طراحی ساده است. او در سال 2011 توانست موتور جستجوی Cassini را برای eBay به طور بی نقصی بازنویسی کند. سپس در زمانی که معاون معماری eBay بود، فضای ابری Magento را راه اندازی کرد. در استرالیا یک سیستم پایگاه داده NoSQL با کارایی بالا برای جستجو مقیاس بزرگ طراحی کرد و هم اکنون به عنوان حامی توسعه دهنده گوگل، در حال فعالیت است.

آلن کنت کیست ؟

گوگل در نتایج جستجوی خود برای نمایش دقیق محصولات، به اطلاعات کامل آنها نیاز دارد. در ادامه به صحبت های کنت در رابطه با بهینه‌ سازی صفحات محصول می پردازیم.

ارائه اطلاعات محصول

اولین قدم برای قرار گرفتن در فهرست بندی فروشندگان در نتایج جستجو، ارائه داده های لازم محصول است. این کار را می توان از طریق داده های ساختار یافته در وب سایت ها یا Google Merchant feed و یا هر دو انجام داد. گوگل توصیه می کند در صورت امکان هر دو را انجام دهید.
پس از افزودن اطلاعات ساختار یافته خود، با استفاده از گزارش فهرست کسب و کار در کنسول جستجوی Google، مطمئن شوید که این اطلاعات درست هستند.

ارائه اطلاعات قیمت گذاری

اولین قدم این است که گزینه ‌های قیمت ‌گذاری مورد استفاده در وب‌ سایت خود را بررسی کنید و اسناد Google در مورد مدل‌ های قیمت ‌گذاری را بخوانید تا ببینید کدام یک از آنها پشتیبانی می‌ شوند. هنگامی که بدانید سایت شما از چه قیمت‌هایی استفاده می‌کند و گوگل از چه چیزی پشتیبانی می‌کند، ممکن است لازم باشد داده ‌های قیمتی که به Google ارائه می‌دهید را ساده کنید تا خریداران را سردرگم نکند.

تعیین هزینه حمل و نقل نیز اهمیت بالایی دارد و همچنین با توجه به عوامل متعددی که وجود دارد،می تواند پیچیده باشد. گوگل توصیه می کند که تخمین بخش هزینه های حمل و نقل با دقت بالایی انجام شود.

بهینه‌ سازی صفحات محصول

ارائه شناسه محصول

واجد شرایط بودن برای فهرست ‌های تجاری متعدد مستلزم ارائه اطلاعات محصول، مانند شماره GTIN، شماره NPN، یا نام تجاری و اسم محصول است. نشانه گذاری داده های ساختار یافته خود را بررسی کنید تا ببینید آیا صفحات وب شما دارای GTIN یا شناسه محصول مشابه هستند یا خیر. همچنین، گزارش مرکز خرید در کنسول جستجوی Google را برای هشدارها یا پیام‌های خطا در مورد شناسه محصول بررسی کنید. گوگل توصیه می کند تا جایی که امکان دارد، اطلاعات را بیشتر کنید.

به طور خلاصه برای قرار گیری در فهرست بندی فروشنده های در نتایج جستجوی گوگل طبق صحبت های آقای کنت، باید تا جایی که امکان دارد، اطلاعات محصولات خود را به طور دقیق و کامل ارائه دهید، شناسه های آنها را به درستی وارد کنید و همچنین در قیمت گذاری ها توجه کافی داشته باشید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
banner-ad
قالب آماده سایت
از 300 هزار تومان
به جواب سوالت رسیدی؟
0
0
0
0
0
0
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.