ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

OPEN TO WORK لینکدین؛ کاریابی متخصصان در این روزها

لینکدین یک سرویس آنلاین برای کسب‌وکار است که در آن میلیون‌ها کارجو و کارآفرین با هم ارتباط برقرار میکنند، لینکدین یک ویژگی برای کارجویان راه‌اندازی کرده که اشخاص با استفاده از آن، آمادگی خود را برای دریافت پیشنهادات شغلی اعلام می‌کنند.

0
01 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

امروزه با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و افزایش تعاملات کاربران با یکدیگر به واسطه فضای مجازی، پیدا کردن شغل نیز از طریق این شبکه‌ها،‌ راهکاری مفید و نوین در عصر دیجیتال محسوب می‌شود. بهترین و بزرگترین بستر موجود برای افراد جویای کار و یا کارآفرین، لینکدین است که وسعت ارتباطات در آن به حدی بالاست که شما می‌توانید از طریق دور دست‌ترین افراد و شرکت‌ها شغل مورد نظر خود را پیدا کنید و با آنها شروع به همکاری کنید.

OPEN TO WORK لینکدین

پروفایل OPEN TO WORK در لینکدین

برای پیدا کردن شغل مد نظر، بعد از ساختن رزومه آنلاین خود در لینکدین، تنها کاری که نیاز است تا انجام دهید، تغییر وضعیت پروفایل OPEN TO WORK در لینکدین می‌باشد. در واقع شما با این کار، تمایل همکاری خود را به صاحبان مشاغل، اطلاع می‌دهید.

در هنگام کلیک بر روی گزینه Open to Work، دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود:

  1. Open to Work for All LinkedIn Members: با انتخاب این گزینه تمامی اعضای لینکدین از وضعیت جست‌و‌جوی شغل شما مطلع می‌شوند و نواری سبز رنگ در زیر عکس پروفایل شما ایجاد می‌شود.
  2. Open to Work for Recruiters Only: این گزینه به این معناست که فقط اکانت‌های استخدام‌کننده امکان دیدن وضعیت جویای کار بودن شما را دارند و در این حالت حاشیه‌ای در عکس پروفایل شخصی شما ایجاد نمی‌شود.

فعال کردن گزینه‌ Open to Work، به این معنی نمی‌باشد که شما در کمترین زمان ممکن درخواست‌های زیادی را از طرف شرکت‌ها دریافت می‌کنید؛ بلکه رمز موفقیت در این شبکه اجتماعی وسیع‌، تلاش در راستای برندینگ خود و افزایش توانایی‌ها و همچنین داشتن تعامل زیاد با دیگر کاربران است.

از زمان شروع به کار لینکدین حدود 20 سال می‌گذرد و این شبکه اجتماعی 875 میلیون کاربر را از تقریبا 200 کشور از آن خود کرده است. همچنین از زمانی که لینکدین، صفحه جست‌و‌جوی کار خود را طراحی کرده، کاربران می‌توانند با استفاده از فیلتر‌های متنوع، به دنبال شغل ایده‌آل خود باشند. این در حالی است که 52 میلیون کاربر در هفته در این شبکه اجتماعی وسیع و قدرتمند، در حال پیدا کردن شغل مورد نظر خود هستند. گفته می‌شود در سال 2022، 22 درصد از کاربران لینکدین، دوباره فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی از سر گرفته‌اند و به نحوی در آن فعالیت دارند. این ادعا نشان می‌دهد که روز به روز تعاملات در این شبکه اجتماعی در حال افزایش است و لینکدین بستر بسیار مناسبی برای پیدا کردن شغل می‌باشد.

در نهایت می‌توان گفت که افزایش آگاهی و آشناتر شدن افراد با شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا، سبب شده تا تعاملات انسان‌ها حتی از راه دور با یکدیگر، روز به روز زیادتر شود. این امر باعث شده، ارتباطات و تعاملات در لینکدین نیز، که کامل‌ترین و بزرگترین بستر برای پیدا کردن شغل رویایی می‌باشد، به طرز شگفت‌آوری هر روز بیشتر شود.

⭐در این روزهای پر از استرس یک صندلی برای شما در راست چین خالیست. اطلاعیه جذب دیزاینر UI/UX ما را در لینکدین ببینید⭐

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.