ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش ایجاد ادمین جدید در وردپرس

گاهی اوقات یک فرد به تنهایی قادر به اداره سایت نیست. پس بهتر است فرد یا افرادی جدید با هم این کار را انجام دهند. پس ادمین جدیدی برای سایت وردپرسی خودتان تعریف کنید. و از فواید آن استفاده کنید. چرا که از نظر سیستماتیک، نتایج مؤثری به همراه دارد. با هم آموزش ایجاد ادمین جدید در وردپرس را مرور می کنیم تا فعالیت های مشترکی مثل بررسی و پاسخگویی به کامنت ها، انتشار پست، ادیت کاربر و … را انجام دهیم.

0
05 آذر 1397
آخرین بروزرسانی: 16 آبان 1402

ادمین جدید در وردپرس چه مزیتی دارد؟

  • پست ها بدون تأخیر منتشر می شوند.
  • یک فرد مستقل برای انجام هر کاری در سایت وجود دارد.
  • دسترسی های همه کاربران را می تواند فعال کند.
  • دسترسی های ادمین را به افرادی که نیاز باشد می تواند اضافه کند.
  • به نویسندگان سایت افزوده می شود، هزاران کاربر با سرعت بیشتری ثبت می شوند و در یک کلام کارها با سرعت بیشتری دنبال می شوند.

آموزش ایجاد ادمین جدید برای وردپرس

اول به پنل مدیریت سایت وردپرس تان وارد شوید. در سمت راست منو کاربران را کلیک کنید.

ایجاد ادمین جدید در وردپرس

حالا به بخش افزودن مخاطب جدید رفته و فایل های خالی را پر کنید. مواردی مثل نام کاربری، ایمیل، نام و نام خانوادگی و پسورد. انتخاب “فرستادن آگاه ساز به کاربر” کاملا اختیاری است.

ادمین جدید برای وردپرس

نقش کاربر جدید را انتخاب کنید. این نقش ها می توانند مواردی مثل مدیر فروشگاه، مشتری، مشترک، مشارکت کننده، نویسنده، ویرایشگر، مدیر کل هستند. در پایان روی افزودن کاربر تازه کلیک کنید.

هر کدام از این نقش ها، دسترسی های متفاوتی دارند. اینکه انتخاب کنید ادمین جدید در کنار شما چه دسترسی هایی داشته باشد، مسلما به سیاست هایی که از قبل تعریف کرده اید مربوط می شود. پس با توجه به آنچه که در سایت مد نظرشماست، ادمین مورد نظر را انتخاب کنید و به کاربران تازه اضافه کنید.ایجاد ادمین جدید در وردپرس

ممکن است، مواردی هم پیش آمده باشد که ادمین اصلی سایت شما به پنل مدیریت وردپرس دسترسی نداشته باشد یا به دلایلی این دسترسی ها دچار ایراد شده باشد. برای این شرایط براحتی از طریق سی پنل می توانید این ایراد را رفع کنید. آموزش آن را در آینده خواهیم گذاشت. پس با ما همراه باشید.

ممکن است مطلب زیر برایتان مفید باشد.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.