ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

ویژگی‌ های جدید توییتر در راه است

مدیرعامل توییتر در توییت جدیدی اعلام کرد که در هفته جاری، هفته آینده و بعد در اوایل فوریه منتظر ویژگی‌ های جدید توییتر باشید.

0
25 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

چندی پیش ایلان ماسک پس از کلی جنجال و هیاهو تمام سهام توئیتر را خرید و رسما مدیر عامل این شبکه اجتماعی بزرگ شد. از بدو ورود ماسک به این شرکت تغییرات زیادی را در آن ایجاد کرد و بسیاری از مدیران و کارکنان این شرکت آمریکایی را تغییر داد.دارنده توییتر این بار در فکر ویژگی‌ های جدید توییتر است. او اخیراً لیستی از تغییرات توییتر در هفته‌های آینده منتشر کرده است. او می‌گوید این شبکه اجتماعی به زودی توییت‌های طولانی‌تر را مجاز می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به راحتی با کشیدن انگشت به چپ و راست، نمای توییت‌ها را تغییر دهید.

مهم ترین ویژگی‌ های جدید توییتر

مدیرعامل توییتر در توییت جدیدی از سمت خود اعلام کرد که توییتر با سه ویژگی جدید در این هفته، هفته آینده و سپس در ابتدای فوریه به روز می‌شود. اولین ویژگی که تا چند روز دیگر در دسترس خواهد بود، به شما این امکان را می‌دهد که با کشیدن انگشت به چپ و راست روی صفحه، بین حالت نمایش توییت‌های پیشنهادی و جدیدترین توییت‌ها جابجا شوید.

مهم ترین ویژگی‌ های جدید توییتر

یکی دیگر از ویژگی‌ های جدید توییتر که ایلان ماسک مدت ها پیش اعلام کرده بود که به توییتر اضافه می کند، امکان ارسال توییت هایی با بیش از 280 کاراکتر است. او در توییت خود عنوان کرده بود که این ویژگی در اوایل ماه فوریه در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این ویژگی انتشار محتوای طولانی تر در این شبکه اجتماعی را راحت کند و خوانایی محتوا را افزایش دهد.

آخرین آپدیتی که در راه است، تغییر بر روی دکمه بوکمارک است که تا هفته آینده به روز رسانی می‌شود. این دکمه از قبل وجود داشت، اما در منوی بخش اشتراک گذاری قرار دارد، بنابراین همه کاربران از وجود آن اطلاعی ندارند و از این ویژگی استفاده نخواهند کرد. دکمه بوکمارک این امکان را برای کاربران فراهم می‌‌کند تا تعامل بیشتری با دیگر کاربران داشته باشند وهمچنین از تمام ویژگی‌های جدید توییتر استفاده کنند.

همان طور که گفته شد از زمان ورود ایلان ماسک، توییتر دستخوش تغییرات اساسی شده است. یکی از این تغییرات اضافه شدن قابلیت نمایش تعداد بازدید یک توییت است که هم اکنون برای همه کاربران توئیتر فعال است. با توجه به گفته‌های قبلی ماسک و وعده تغییرات گسترده‌ای که داده است، حالا باید منتظر آپدیت‌های بیشتر از سوی این شرکت باشیم.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.