ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
قابلیت نوشتن «مقالات مشارکتی»
اخبار

لینکدین قابلیت نوشتن «مقالات مشارکتی» با هوش مصنوعی را ارائه کرد

LinkedIn قابلیت جدیدی تحت عنوان «مقالات مشارکتی» معرفی کرده که با بهره‌گیری از «آغازگر مکالمه‌ی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی» بین متخصصانی که از این پلتفرم استفاده می کنند مکالمه برقرار می‌کند.

0
20 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

هوش مصنوعی هایی که اخیرا سر صدای زیادی به پا کردند، این بار در تکاپوی شگفتی جدید در لینکدین خود نمایی کردند. مقالات مشترک لینکدین که با اعلان‌های هوش مصنوعی شروع می‌شود، احتمالاً به دلیل تلاش این پلتفرم برای تشویق و تعامل بیشتر بین کاربرانش است. اعلان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند به تولید ایده ‌های بیشتر و الهام بخشیدن به افراد برای به اشتراک گذاشتن افکار و بینش خود در مورد موضوعات مختلف کمک کنند.

استفاده از علائق و ترجیحات در راستای تولید متن

الگوریتم‌های هوش مصنوعی لینکدین می‌توانند علائق، ترجیحات و تعاملات گذشته کاربران را در پلتفرم تجزیه و تحلیل کنند تا پیام‌های شخصی‌سازی شده‌ای را ایجاد کنند که به هر فرد مرتبط است. این درخواست ‌ها ممکن است موضوعات یا سؤالاتی را پیشنهاد کنند که احتمالاً باعث ایجاد علاقه و ایجاد بحث در بین کاربران می‌شوند.

با تشویق کاربران به همکاری در مقالات و به اشتراک گذاشتن تخصص و بینش خود، لینکدین می تواند جامعه ای پر جنب و جوش تر و جذاب تر ایجاد کند که در آن متخصصان می توانند با هم ارتباط برقرار کنند، یاد بگیرند و رشد کنند. استفاده از اعلان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی یکی از راه‌هایی است که LinkedIn می‌تواند به تشویق تعامل بیشتر بین کاربرانش کمک کند.

به روز رسانی و بهبود کیفیت مقالات به طور مداوم

به روز رسانی و بهبود کیفیت مقالات به طور مداوم

به گفته سخنگوی لینکدین، مقالاتی که توسط هوش مصنوعی ساخته شده ‌اند، بر اساس شاخص ‌هایی که در قسمت تحریر این شرکت وجود دارد به وجود آمده اند و این مقالات توسط تیم نویسندگان مرتباً اصلاح می ‌شوند. این شرکت از این تکنیک برای انتشار نزدیک به 40 مقاله در دو روز گذشته استفاده کرده است که می توان گفت رقم شگفت انگیزی است.

لینکدین «گروه منتخبی از متخصصان» را برای مشارکت در مقالات انتخاب کرده است و ادعا کرده است که می‌ تواند به ایجاد شهرت، محبوبیت و افزایش کاربران آنها کمک کند. مقالات همچنین با یادداشتی در انتهای آن به پایان می ‌رسند که به خوانندگان اجازه می‌ دهد تا با لایک کردن و یا نظر دادن به آنها، درخواست خود را برای مشارکت ثبت کنند.

واضح است که این هوش مصنوعی یه ایراداتی نیز در این زمینه دارد که امری طبیعی به نظر می رسد و به مرور به تکامل می رسد. اما نکته ای که مهم است این است که لینکدین از هوش مصنوعی استفاده می کند. علاوه بر این، ایده یک مقاله مشترک از سوی لینکدین برای اینکه مکانی برای یادگیری حرفه ای ها باشد، سبب بیان یا هدایت افکار می شود.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.