ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
قابلیت جدید اینستاگرام
اخبار

قابلیت ایجاد کانال به اینستاگرام اضافه شد

متا (شرکت مادر اینستاگرام)، از اضافه شدن قابلیت ایجاد کانال در اینستاگرام خبر داد. قابلیتی که از آن به عنوان الگوبرداری یا همان تقلید متا از کانال‌های تلگرام یاد می‌شود.

0
04 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا امروز اعلام کرد که این شرکت در حال راه اندازی یک ویژگی جدید مکالمه محور در اینستاگرام به نام «کانال» است. این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا به صورت عمومی و یک به چند پست ها را به اشتراک بگذارند تا مستقیماً با دنبال کنندگان خود در تعامل باشند. کانال ها از متن، تصاویر، نظرسنجی ها، واکنش ها و موارد دیگر پشتیبانی می کنند. زاکربرگ این ویژگی را با راه‌اندازی کانال خود اعلام کرد، جایی که به ‌روز رسانی ‌های متا را در آینده در آنجا به اشتراک خواهد گذاشت.

ویژگی جدید به سازندگان این امکان را می دهد تا با دنبال کنندگان خود در برنامه ارتباط برقرار کنند. در گذشته، سازندگان محتوا معمولا برای به اشتراک گذاشتن اخبار و به‌روز رسانی ‌ها با فالوور های خود از استوری استفاده می کردند، اما اکنون این گزینه را دارند که از راه مستقیم ‌تری را جهت برقراری ارتباط با طرفداران خود استفاده کنند. این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا در مورد محتوا های خاص بازخورد دریافت کرده و آن ها را تبلیغ کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام

سازندگان این کانال ها می توانند از آن برای اطلاع رسانی به دنبال کنندگان و نمایش دادن لحظات پشت صحنه استفاده کنند. اینستاگرام همچنین اعلام کرد که فقط سازندگان می توانند در این کانال ها پست بگذارند و فالوور های آن ها فقط می توانند به محتوا واکنش نشان دهند و در نظرسنجی ها شرکت کنند.

همه کاربران در این شبکه اجتماعی می ‌توانند این کانال ‌ها را پیدا و محتوای آن ها را مشاهده کنند، اما فقط دنبال‌ کنندگانی که به کانال پیوسته‌ اند، هنگامی که سازنده به ‌روز رسانی در آن انجام می دهد، اعلان دریافت می ‌کنند. دنبال‌ کنندگان می‌ توانند کانال ‌ها را در هر زمانی ترک یا بی ‌صدا کنند.

به گفته زاکربرگ، اگر چه متا این ویژگی را برای اولین بار در اینستاگرام راه اندازی کرده است، اما این شرکت قصد دارد تا در آینده ای نزدیک از آنها در فیسبوک و مسنجر نیز استفاده کند.

اینستاگرام یکی از بهترین منابع درآمد برای کسب و کار های آنلاینه. شما هم می‌تونید مثل سایر فروشگاه های معروف اینستاگرام پول دربیارید، فقط کافیه تا جایی که امکان داره به دنبال افزایش فالوور باشید تا افراد بیشتری شما را بشناسند.
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.