ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش اتصال وردپرس به میلرلایت با افزونه میل استار
آموزش افزونه‌ها

آموزش افزونه میلرلایت و اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

اتصال سرویس های ایمیل مارکتینگ به وردپرس یکی از راهکار‌های ارسال ایمیل خودکار و هوشمند به گروه های هدف در سایت است. افزونه میل استار قابلیت همگام سازی وردپرس با 4 سرویس ایمیل مارکتینگ Mailerlite ،Elastic Email ،Sendinblue ،Sender را به سادگی فراهم کرده است که در هیچ یک از افزونه های مارکتینگ تا بحال دیده نشده است. در این مطلب آموزش ویدئویی کار با افزونه میلرلایت را به همراه یک مثال کاملا عملی مشاهده کنید تا بعد از آن بتوانید اتوماسیون ایمیل مارکتینگ را در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

4
18 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

افزونه های ایمیل مارکتینگ بسیار متنوع هستند اما در بین آنها افزونه میلرلایت یکی از بهترین آنهاست. ایمیل مارکتینگ و فرایند اتوماسیون آن می تواند در زمان کارمندان شما صرفه جویی کند و بدون اشتباه ایمیل های تخفیفی، اطلاع رسانی و دعوت به اقدام خاص بدست کاربران هدف برسد. این افزونه سبک، کارهای بزرگی را برای شما انجام می دهد.

در نقشه راه زیر با یک سناریوی ساده یک دید بسیار کلی از چگونگی کارکرد و آموزش افزونه میلرلایت شرح داده می شود:
تصور کنید کاربران سایت بر اساس رفتار خود در 4 گروه به صورت اتوماتیک عضو شوند تا بتوان فرایند ارسال ایمیل را متناسب با آنها انجام داد. در این سناریو:

  • کاربر بمحض عضویت در سایت در “گروه اعضا” اضافه شده تا ایمیل خوشامدگویی و تخفیف عضویت به کاربر اعطا شود.
  • این کاربر با انجام یک خرید به لیست مشتریان اضافه می شود تا در کمپین های ایجاد وفاداری قرار بگیرد.
  • در نهایت با خرید یک محصول ویژه مانند دوربین عکاسی (یا از دسته محصولات خاص) در لیست خریداران این محصول قرار می گیرد تا ایمیل تخفیف لوازم جانبی برای آنها ارسال شود.

آموزش افزونه میرلایت اضافه کردن کاربران به لیست ایمیل های مختلف

مراحل کار با افزونه میلرلایت

کار کردن با این افزونه بسیار ساده است کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. افزونه میل استار را از بخش پیشخوان> افزونه ها> افزودن نصب و فعال کنید.
  2. سرویس های ایمیل مارکتینگ دلخواه خود را از بخش ارائه دهندگان فعال کنید. در این ویدئو سرویس میلرلایت فعال شد.
  3. گروه هدف مد نظر خود را از بخش گروه ها ایجاد نمایید.
  4. وارد بخش وردپرس و افزونه ها شوید یا در بخش های تعیین شده برای اتوماسیون کاربران در گروه های ارائه دهندگان اقدام به تعیین گروه برای افزودن یا حذف کاربر کنید!

کاربر شما با انجام یکی از عملیات خرید، عضویت، ارسال فرم، ارسال دیدگاه و …. به گروه های تعیین شده اضافه یا از گروه های تعیین شده حذف می‌شود. سناریوی بالا تنها یکی از قابلیت های ساده است که در اموزش افزونه میلرلایت بیان شد. سایر قابلیتها می تواند شبیه سازی شود.

در ویدئو بالا می توانید موارد زیر را به سادگی پیاده سازی کنید:

  • آموزش اتصال وردپرس به سرویس دهنده میلرلایت و سندر
  • اضافه کردن کاربران به یگ گروه ایمیلی بعد از عضویت در سایت
  • اضافه کردن کاربران به یگ گروه ایمیلی با خرید یک محصول
  • اضافه کردن کابران به یک گروه ویژه بعد از خرید یک محصول از دسته یا تگ خاص
  • اضافه کردن کاربران به گروه های خاص بعد از ارسال دیدگاه
محصول پیشنهادی
بنر
افزونه میلرلایت (میل استار)، افزونه Mailerlite
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
214
فروش
88%
رضایت

همانطور که در آموزش افزونه میلرلایت دیدید کاربران سایت به صورت خودکار (یا دستی) در گروه های مختلف و به طور همزمان در تمامی سرویس های ایمیلی ثبت می شوند. مهاجرت از سرویس میلرلایت به سایر سرویس ها به سادگی انجام می شود.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
ایجاد شبکه اجتماعی در وردپرس؛ آموزش افزونه بادی پرس
ساخت شبکه اجتماعی در وردپرس یک کار آسان است که بدون نیاز به کد نویسی و تنها با نصب افزونه Buddypress می توان آن را بر روی انواع وبسایت های وردپرسی پیاده سازی کرد.
4 دیدگاه
BaranDesign
BaranDesign
28 اردیبهشت 1401 11:55

سلام و ممنونم بابت ویدئوی آموزشی کاملی که ارائه کردید.
نمایش مثال افزونه میلرلایت با این سناریو کاملا مفهوم بود. منتها من سوالی که دارم اینه. ایا اطلاعات کمپین ها و حتی فروش هم با تغیر سرویس ایمیل مارکتینگ به یک سرویس دیگر منتقل میشه؟ یا فقط لیست کاربران در گروه ها؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
28 اردیبهشت 1401 11:57

سلام دوست عزیز
اگر منظورتون از اطلاعات کمپین، تعداد خریدها یا حتی خریدهای خاص هست بله تمام اطلاعات منتقل میشه. اگر جز اینمورد چیز دیگری در نظر دارید دقیقتر بفرمائید راهنمایی کنم.

آیا مفید بود ؟
mikado-theme
mikado-theme
09 اردیبهشت 1401 14:28

سلام وقتتون بخیر
یکی از افزونه های رایگان رو من استفاده میکردم ایا امکان یکپارچه کردن با افزونه میلرلایت شما وجود داره؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
10 اردیبهشت 1401 08:17

سلام روز بخیر دوست عزیز
اسم افزونه رایگان رو به همراه سوالتون در بخش دیدگاه های محصول میلرلایت ارسال کنید تا طراح این سوال شما رو پاسخ بدن. نهایتا از طریق درون ریزی لیست کاربران امکانپذیر میشه.

آیا مفید بود ؟