ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
درامد از طراحی قالب و افزونه وردپرس
اخبار

مسیر کسب درآمد از پولسازترین محصولات تحت وب

کارآفرینان باهوش می‌دانند که فروش محصولات دیجیتال، فهرست مزایای بلند بالایی نسبت به محصولات فیزیکی دارد و بزرگترین آن، حاشیه ســــــود بالاست. با محصولات فیزیکی باید نگران تولید، حمل و نقل، واردات و قوانین مربوط به آن بود. در مقایسه، محصولات دیجیتال روش‌های ساخت و توزیع ساده‌تری دارند و پایدارترند.

0
11 آبان 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

در اقتصاد خلاق امروزی، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از محصولات دیجیتال وجود دارد. در این بین، محصولاتی با تکرار خرید بیشتر، همسو با نیاز بازار و ترندهای روز، می‌توانند برد شما را در بازار تصمین و باز هم سود بیشتری را عاید شما کنند.

وردپرس یک نرم افزار منبع باز است که بیش از %43 درصد از وب سایت‌های دنیا با این پلتفرم طراحی شده‌اند. سادگی کار کردن، مالکیت تام سایت، توسعه آسان و بروزرسانی دائم باعث شده بعنوان محبوب‌ترین راهکار طراحی سایت برای کاربران مطرح شود و البته یک منبع درآمدی جذاب برای توسعه‌دهندگان و برنامه نویسان!

در حال حاضر قالب و افزونه‌های وردپرس می‌توانند در لیست پولسازترین محصولات مبنتی بر وب قرار گیرند؛ به طوریکه درآمد هر فروشنده در راستچین «بعنوان بزرگترین مارکت فروش فایل در ایـران»، می‌تواند از 10 میلیون تا چند صــد میلیـون تومان در ماه باشد.

با یک آمار سرانگشتی، درآمد جـــذاب طراح قالب اکستـرا را محاسبه کنیم:

19,324,071,000= 21,543 * 897,000

بادرنظر گرفتن کارمزد راست چین و تغییر قیمت محصول طی سال‌های اخیر باز هم این آمار قابل توجه است.

کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه وردپرس

تجربه و تخصص در کنار هم می‌توانند مسیر آموزش و کسب درآمد را هموار‌تر کنند. در دو گام اصولی، کسب درآمد از پولســازترین محصولات دیجیتال (تحت وب) را بر اساس تجربه 10 ساله راست چین تدوین کردیم و در تمام این مسیر تا رسیدن به درآمد پایدار کنار شما هستیم. 

فروشندگی و طراحی قالب و افزونه با یادگیری HTML، CSS شروع و با JavaScript و PHP ادامه پیدا می‌کند تا به یک متخصص تبدیل شوید.

گام اول: تخصص در فرانت‌اند

در گام اول از فروشنده اختصاصی راست چین، کد نویسی و تخصص فرانت اند را در مدت زمان کوتاهی آموزش دیده و به یک طراح حرفه‌ای فرانت‌اند تبدیل شوید. یادگیری در کنار یک متخصص که قبلا این مسیر را طی کرده و به درآمد رسیده، می‌تواند الهام بخش شما باشد.

مسیر کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه وردپرس

دوره مستر پروداکت راست چین، به صورت کاملا تخصصی به طراحی رابط کاربری قالب، کد نویسی CSS و HTML، بهینه سازی قالب و اتفاقات و تغییرات در این زمینه، فناوری‌های بروز و روش‌های درآمدزایی و کارآمدی می‌پردازد که یک فرانت‌اند به آن نیاز دارد. بنابراین، صفر تا صد با مفاهیم و تکنیک‌های مهم برای توسعه فرانت‌اند (Front End)، بر اساس نیازهای روز بازار و مفاهیم تجاری دنیا آشنا خواهید شد.

دیدگاه یکی از شرکت‌کنندگان دوره قبل را مشاهده کنید، شاید نفر بعدی حاضر در این دوره شما باشید!

در ادامه مسیر، نیازمند کسب مهارت برنامه نویسی وردپرس جهت طراحی قالب و افزونه‌های اختصاصی آن هستید.

گام دوم: برنامه نویسی وردپرس

طراحی قالب نیازمند آشنایی با مفاهیم و تکنیک‌های اساسی برنامه نویسی وردپرس، بر اساس ترندهای روز است. برای کسب درآمد بالا از محصولی که می‌سازید، علاوه بر رفع نیازهای کاربران بعنوان اصل اولیه، محصول شما باید کاربرپسند بوده و نسبت به محصولات موجود ارزش‌ بیشتری ارائه کند و این نیازمند شناخت عمیق بازار است.

بعنوان مثال، تیم معین وردپرس با شناخت بازار توانست در اولین ماه انتشار قالب حرفه‎‌ای کاوه، درآمد 80,000,000 تومانی را کسب کند. شما هم با یک استراتژی صحیح می‌توانید تا 100 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید!

در دوره مستر کلاس، حتی اگر با برنامه نویسی وردپرس، آشنایی نداشته باشید از صفر تا صد آموزش های لازم به شما ارائه خواهد شد تا به یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شده و به درآمد پایدار برسید. زیرا، هدف نهایی راست چین در برگزاری دوره حاضر، این است که علاوه بر آموزش برنامه نویسی وردپرس، شاهد درآمدزایی و فروش محصول شما نیز باشد.

مستر کلاس حضوری دومین گام مسیر کسب درآمد از طراحی قالب و افزونه وردپرس

رضایت یکی از شرکت کنندگان دوره قبل را می‌توانید مشاهده کنید.

چرا در دوره مستر کلاس حضوری را شرکت کنم؟

وقت آن رسیده که محصولی فوق العاده خلق کنید و با تمام کاربران به اشتراک بگذارید!

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.