ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

همایش حقوق کسب و کارهای نوپا | Legal Day 2019

همایش legal day بزودی در خرداد ماه 98 برگزار خواهد شد. در این رویداد مسائل حقوقی که استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا روبرو خواهند شد صحبت می شود. برای دریافت 20 درصد کد تخفیف همایش حقوق کسب و کارهای نوپا همراهمان باشید.

0
08 خرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

همایش Legal Day 2019

آشنایی با مسایل قانونی و حقوقی از مهمترین لازمه ­های راه اندازی یک کسب و کار است و کسب و کارهای نوپا نیز در مراحل مختلف رشد خود با چالش­های حقوقی متعددی مواجه می­شوند. دومین همایش حقوق کسب و کار (legalday2019) در تاریخ 30 و 31 خرداد ماه سال جاری با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

محورهای این همایش با مشاوره فعالان حوزه حقوق کسب و کار، بر مبنای مهمترین چالش های روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه ریزی و تدوین شده است.

در این رویداد مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری، استارتاپ های مطرح و پارک های علم و فناوری راهکارهای متناسب در جهت حل چالش های قانونی و حقوقی پیشروی صاحبان کسب و کار و استارتاپ های کشور نظیر قوانین تجارت الکترونیک و امنیت سایبری، بیمه و مالیات، ضوابط سرمایه پذیری، فناوری های حقوقی، نحوه تنظیم قراردادها، چالش­های حقوقی رمز ارزها و مالکیت فکری را ارائه می نمایند.

در legalday2019 نمایندگانی از سازمان بورس، مجلس شورای اسلامی، پلیس فتا و مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری و شتابدهنده های مطرح کشور، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل بحران­های حقوقی کسب و کار ارایه خواهند نمود.
همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت “چالش های حقوقی حوزه فینتک” با مشارکت تعدادی از فعالان حقوقی این حوزه برگزار می گردد. در این پنل مشارکتی، چالش های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی این نوع کسب و کارها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران ها ارایه می کنند.

کد تخفیف همایش حقوق کسب و کارهای نوپا

برای استفاده از کد تخفیف Legal Day 2019 ، کافی است کدی که در تصویر زیر درج شده را در بخش تخفیف ثبت نام همایش قرار دهید. با این کار 20 درصد از هزینه شما کم خواهد شد. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت legalday.ir مراجعه نموده یا با شماره 021-66128068 تماس بگیرید.

کد تخفیف Legal Day 2019  بیست درصد برای شرکت در همایش Legal Day 2019 کاربران راست چین : rtltheme

دومین همایش حقوق کسب و کار (legalday2019)

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.