ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
تیک آبی اینستاگرام پولی شد
اخبار

تیک آبی پولی به اینستاگرام رسید

تیک آبی اینستاگرام نیز پولی شد. کاربران می‌توانند در قالب قابلیتی به‌ نام Meta Verified، با پرداخت اشتراک ماهیانه، تیک آبی دریافت کنند.

0
03 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

Meta Verified سرویس اشتراکی جدیدی است که از سمت متا برای دسترسی کاربران به تیک آبی در برنامه های اینستاگرام و فیسبوک معرفی شده است. کاربران می توانند در صورت تایید هویت، با پرداخت ماهانه 12 دلار، تیک آبی دریافت کنند.

متا در اقدامی مشابه توئیتر در حال آزمایش تایید پولی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک است. تأیید پولی با هزینه ماهانه 11.99 دلار ارائه می شود. اما اگر از تلفن همراه برای خرید اشتراک استفاده می کنید، هزینه ماهانه 14.99 دلار خواهد بود. این تفاوت قیمت مربوط به هزینه هایی است که اپل و گوگل از کاربران اپ استور و پلی استور دریافت می کنند.

تیک آبی اینستاگرام هم پولی شد

سرویس اشتراکی متا اگر چه مشابه سرویس Twitter Blue توئیتر است، اما بر خلاف توئیتر، کاربرانی که از قبل تیک آبی دریافت کرده اند دیگر لازم به احراز هویت دوباره نیست و در واقع هیچ تغییری در حساب کاربری آن ها رخ نمی دهد. توئیتر هنگام معرفی Twitter Blue، اعلام کرده بود تمامی حساب هایی که قبلا احراز هویت شده اند در صورت تهیه نکردن این سرویس اشتراکی، تیک آبی خود را از دست می دهند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا می گوید: حساب های تایید شده متا به برچسب احراز هویت (تیک آبی) دسترسی خواهند داشت. داشتن تیک آبی متا حساب شما را برای الگوریتم های این برنامه ها بیشتر نمایان می‌کند و هنگام تماس با تیم متا، شما در اولویت قرار خواهید گرفت، مارک زاکربرگ، افزایش امنیت در پلتفرم های متا را دلیل انتشار این سرویس اشتراکی عنوان کرد و شما بعد از تایید احراز هویت به وسیله کارت ملی، می توانید تیک آبی خود را از متا دریافت کنید.

کسانی که سرویس Meta Verified را تهیه می کنند از قابلیت های ویژه این سرویس برخوردار می شوند. این افراد به مجموعه ای اختصاصی از استیکر ها برای استفاده در بخش استوری و ریلز دسترسی پیدا می کنند و همچنین ماهانه 100 ستاره را دریافت می کنند که ارز دیجیتالی است که می توانند از آن برای پشتیبانی مالی در فیس بوک استفاده کنند. احراز هویت پولی این هفته در استرالیا و نیوزلند اجرا خواهد شد و کشورهای بیشتری نیز به زودی باید این احراز هویت را اجرا کنند.

دریافت برچسب احراز هویت، شرایطی دارد که فعلا جزئیاتی از آن منتشر نشده است اما به گفته متا افراد بالای 18 سال امکان استفاده از این سرویس را دارند و باید نام و تصویر پروفایل آن ها با اطلاعاتی که در مرحله احراز هویت ارائه می دهند،‌ همخوانی داشته باشد.

اینستاگرام برای خیلی ها به یک منبع درآمد تبدیل شده، اگه توام میخای ازش در آمد داشته باشی تو قدم اول باید فالوورات را افزایش بدی. مقاله افزایش فالوور اینستاگرام بهت کمک می کنه.
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.